Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.07.2007, 19:54 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Jakiś czas temu wspominałem o problemach związanych z niestabilnymi - falującymi wolnymi obrotami. Pomocne okazało sie wsparcie tkackiego 8) Za jego poradą, zabrałem się za rozbieranie nierozbieralnego elementu znajdującego się na osi przepustnicy, a załączającego tryb wolnych obrotów, w celu przeczyszczenia go. Do garażu wrócilem jednak na tarczy - rzeczonej części, mimo prób, nie udało mi się rozebrać. Na przeszkodzie stanęła moja obawa o zniszczenie, a także dość stanowczy opór plastikowej obudowy. Ponieważ jednak zauważyłem, że włącznik poza samochodem w zasadzie wydaje się działać, wziąłem się za przesmarowanie cięgien przepustnicy. To pomogło na tyle, że po regulacji problem niemal przestał występować. Niemal, ponieważ czasem jednak się pojawia. Kolejnym podejrzanym wydaje się być opór linki gazu w pancerzu. Przydałoby sie ją również nasmarować. Czy ktoś ćwiczył wyjmowanie linki? Są z tym jakieś klopoty? Nie starczyło mi już czasu i cierpliwości by się temu dokładnie przyjrzeć, więc jedynie popsikałem WD40...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.07.2007, 21:57 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Po podłączeniu się laptopem, ewidentenie było widać, że stycznik nie załącza za każdym razem. Pomagało puknięcie w pedał gazu. Jest prawdopodobne, że przyczyną nie jest TPS ale zacierająca się linka. Dobra dawka WD40 wystarczy aby ją przesmarować, pod warunkiem, że jest sprawna (nie popękały druty w lince). Jeśli to nie pomoże, to oznacza że jest zużyta i trzeba ją wymienić. Obawiam się, że wyjmowanie i smarowanie niewiele da.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2007, 0:00 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu, zajmę się tą linką. Mam nadzieję, że zajęcie to okaże się owocne :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.09.2007, 0:06 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
TPS w moim samochodzie ma numer 280 120 308. Czy z innych 944 będą pasować TPS'y, np. taki o numerze 280 120 301?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.10.2007, 20:52 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Psiakaś pomoc..? Coś...? Ktoś...? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2007, 22:42 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Nie podawaj numer BOSCHA tylko PORSCHE to spojrzę w PET i Ci odpowiem ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.11.2007, 17:02 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Dzięki, już sobie poradziłem. No może inaczej - Piotr Sz. poradził :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum