Autor |
Wiadomość |
kwiatek
|
Napisane: 17.08.2010, 7:23 |
|
Dołączył: 6.05.2009 Posty: 75
|
Panowie przecież ja tym samochodem nie startuje na zawodach ani rajdach. nigdy przy ruszaniu nie trzymam go na hamulcu {to jest tiptronic}
moje ostre ruszenie polega tylko CZASAMI przyciśnięcie gazu do podłogi
a takie ruszenia bez hamulca w tiptroniku i to jeszcze w turbo jest łagodne
zanim turbiny się naładują samochód rusza bez ekscesów dopiero jak samochod ruszy i turbiny się naładują to wtedy faktycznie wgniata w fotel i jest dziwne uczucie w głowie od przeciążenia.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 17.08.2010, 18:06 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Tak czytam i czytam. Opony nadawały się do wymiany? To należało je wymienić. Może je uszkodziłeś wcześniej w jakiś sposób, jakiś guz, uderzenie o krawężnik. 911 Turbo ma ogromną moc, opony były wyeksploatowane, w w totka się też wygrywa, więc mogła Ci się trafić opona nie tak wytrzymała jak 999 999 wyprodukowanych w tym samym roku. Ciesz się, że nic się nie stało i jedź dalej, szerokiej drogi.
Nie ma po co wałkować tego tematu. Jak chcesz się dowiedzieć co się stało oddaj oponę do ekspertyzy, ale musi Cię naprawdę zżerać ciekawość.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|