Autor |
Wiadomość |
Szczur
|
Napisane: 28.12.2014, 13:52 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Sorrki, nie doczytałem, ze to nie był stozek.
No właśnie sam sie zastanawiam ile stozek i dolot mogą dodac mocy.
Jak zamontuje ( jeśli sie zdecyduje )cały dolot to chętnie sie z Wami podzielę doświadczeniami.
Pozdrawiam
Szczur
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 28.12.2014, 15:27 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Uważaj bo mokry filtr czy wkladka moze regularnie zabijac przeplywomierz.
|
|
Góra |
|
arczimi
|
Napisane: 28.12.2014, 16:01 |
|
Dołączył: 21.10.2012 Posty: 583
|
michal928 napisał(a): Uważaj bo mokry filtr czy wkladka moze regularnie zabijac przeplywomierz.
u mnie przez 7 lat na szczęście nic się nie stało,ale niz zapeszajmy
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 28.12.2014, 20:02 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Szczur, jedź na hamownię jednego dnia, wymiana tego dolotu to ok.
5 minut zabawy. Możesz zrobić śmiało dwa pomiary jeden za drugim.
Tzn. z oryginalnym (najlepiej świeżym filtrem) i z dolotem od KN.
Jestem bardzo ciekawy jak będą wyglądały charakterystyki
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 29.12.2014, 1:37 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Właśnie tak chce zrobić, 2 pomiary bez stożka i z nim. Musimy jednak poczekać bo Niemcy maja przerwę świąteczna i dopiero w styczniu bedą realizować zamówienia. Swoją droga to i dobrze bo Prosiaczek zimuje sobie grzecznie w garazu
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 15.02.2015, 1:48 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Właśnie p.Michał z PorschePana wymienia w Prosiaku łożysko IMS i montuje dolot i stozek K&N. Jestem na feriach, pozniej wylatuje na tydzień wiec nie zbadam parametrów. Jak wrócę to dam Wam znać co dał stozek i dolot. Mam zamiar zmienić mapę paliwowa i myśle nad wymiana całego układu wydechowego. Liczę na dobre niutki i fajny przyrost mocy. Zobaczymy po hamowaniu
Szczur
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 15.02.2015, 11:05 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 769
|
Wymiana IMS? W jakim silniku? Prewencyjnie czy juz sie sypnelo? Szczur napisz kilka zdan bo kiedys sie tematem interesowalem. W USA maja rozne kity i upgradey...
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 15.02.2015, 13:10 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Przerabiałem ten temat z dolotem stożkowym KN w moim przypadku filtr zabrał ok. 30KM (carrera 3,4-996) mam gdzieś jeszcze wydruki z hamowni. Po zdemontowaniu KN moc wzrosła łącznie z niutonem.....Jedyny plus to tylko dźwięk. Nie polecam niestety jednym słowem - barszcz biały i ślady zębów na kaszance....! a jeszcze bo bym zapomniał wymieniłem w tym czasie tylko trzy przepływki....
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.02.2015, 13:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Też się boję że nic to nie da. Albo będzie gorzej. Silnik to 3.4 o ile dobrze pamiętam.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 15.02.2015, 14:13 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Szczur jeżeli mogę Ci coś doradzić to lepszym rozwiązaniem jest instalacja NITRO( koszt z kocem grzewczym ok.3500zł.) ja w silniku właśnie 3,4 strzelałem przez dwa lata na początku dysze 100KM a później z dysz 120KM i spokojnie gnoiłem GT3 996 i inne gatunki..... Ten silnik technologicznie jest bardzo słaby ale wytrzymałościowo może znieść sporo.....elektroniką i zmianą mapy zyskasz ok.8- 9KM i ok 16-20 niutonów (koszt ok.2000zł.) bo też to już przerabiałem....
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 15.02.2015, 14:20 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Łożysko IMS wysypane - pierwszy przypadek taki trafiłem, jednak to dowodzi, ze moze się jednak wysypać. Może nie wystepuje to czesto ale jednak...
Uszkodzone łożysko trafilismy przy rozbieraniu dekielka od wałka do uszczelnienia bo olej się lał a "ktoś" zasmarował dekielek silikonem...
Podobno były jakieś hałasy z silnika ale nie były one powodem do rozbiórki.
Problem udało się wychwycić w ostatniej chwili gdyż uszkodzeniu uległa wewnętrzna bieznia łożyska a opiłki metalowe w dużej ilości poszły już do wnetrza wałka IMS na szczeście nie wydostały się przez kołnierz łożyska na zewnątrz do ukłądu smarowania bo wtedy silnik byłby martwy...
Trzeba bedzie jeszcze zdjąć kontrolnie miskę i wymienić filtr oleju.
Chyba trzeba będzie prewencyjnie zacząć zaglądać pod każdy dekielek przy okazji np. wymiany sprzęgła.
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 15.02.2015, 15:18 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 769
|
P. Michale a przerabial Pan wymiane lozyska ims w ramach prewencji przy uzyciu tych dostepnych na rynku zestawow?
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 15.02.2015, 22:01 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Przesyłam Wam zdjęcia zmielonego IMS. Obecnie jestem w sporze z Porsche Centrum Poznań. Napisałem też oficjalną skargę do fabryki w Niemczech i są bardzo zainteresowani tą sprawą. Mój mecenas po moim powrocie składa doniesienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa; oszustwa przy przeglądzie przedsprzedażowym oraz umieszczeniu na fakturach części, które nigdy nie zostały wymienione. Sprawą interesuje się też TVN Turbo oraz Glos Wielkopolski. Mam nadzieję, że dostaną po tyłkach za swoje przekręty
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 15.02.2015, 22:08 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Co do stożka to jestem pewny, że przy zmianie mapy paliwowej dojdzie zarówno PS jak i niutków. Myślę, że będzie trzeba zbudować dwie a może trzy mapy. Pewnie jeszcze więcej dojdzie przy zmianie całego układu wydechowego. Zobaczymy co pokaże hamownia w Kielcach już w połowie marca... Oczywiście wykresy zamieszczę na forum
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 22.02.2015, 23:37 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Auto odebrane z PorschePana z założonym stożkiem i dolotem Teraz jest w TapWid na szyciu nowego dachu.
Podczas podróży zauważyłem, ze Prosiak jest bardziej dynamiczny, szybciej wkręca się na obroty i niesamowicie ryczy
Wydaje mi się, że jest jednak mniej elastyczny na wyższych biegach przy małych obrotach. Może to być jednak złudzenie.
Pozdrawiam
Szczur
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 22.02.2015, 23:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5045 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Cześć
Jak będziesz po TapWid'zie z nowym dachem proszę podziel się swoją opinią. Słyszałem wiele dobrego Chciałbym się upewnić bo na wiosnę wybieram się do nich moim 944 cabrio...
Pozdrawiam serdecznie
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 22.02.2015, 23:52 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
Szczur napisał(a): Przesyłam Wam zdjęcia zmielonego IMS. Obecnie jestem w sporze z Porsche Centrum Poznań. Napisałem też oficjalną skargę do fabryki w Niemczech i są bardzo zainteresowani tą sprawą. Mój mecenas po moim powrocie składa doniesienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa; oszustwa przy przeglądzie przedsprzedażowym oraz umieszczeniu na fakturach części, które nigdy nie zostały wymienione. Sprawą interesuje się też TVN Turbo oraz Glos Wielkopolski. Mam nadzieję, że dostaną po tyłkach za swoje przekręty
całe Porsche Centrum Poznań... mam podobne doświadczenia.
coś tam "brzydko pachnie" od dawna...
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 3.03.2015, 23:04 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Mata napisał(a): Cześć Jak będziesz po TapWid'zie z nowym dachem proszę podziel się swoją opinią. Słyszałem wiele dobrego Chciałbym się upewnić bo na wiosnę wybieram się do nich moim 944 cabrio... Pozdrawiam serdecznie Mata
Jasne. Odbieram Prosiaka w piatek wieczorem wiec chętnie sie podzielę doświadczeniem z TapWid. Juz teraz jestem przekonany, ze wyjdzie super bo Pan Grzesiek to naprawdę fachowiec. Wrzucę zdjecia dachu i zregenerowanego środka
Wrzucę tez zdjecia stożka a w poniedziałek jak dam radę jadę na hamownie wiec wrzucę wykres.
Pozdrawiam
Szczur
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 4.03.2015, 0:40 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Bylem w piątek w TapWidzie i sie tak zastanawialem czyje to cabrio
Robilem u nich slupki srodkowe do 500ty i wyszlo perfekcyjnie (faktura materialu i wykonanie 100% jak ORI)
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 7.03.2015, 12:55 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
No i Prosiak odebrany wczoraj wieczorem z TapWid'u Co mam napisać... Poprostu rewelacja, jestem pod wielkim wrażeniem tego co zobaczyłem. Dach wyglada jak z fabryki Środek jak nówka Każde wcześniejsze zagniecenie, zarysowanie skory wygładzone i odnowione. Kierownica obszyta na nowo. Każdy element w środku dokładnie dopracowany Pan Grzesiek opowiedział mi o wszelkich sprawach, które zostały naprawione. Dostałem gwarancje i certyfikat jakości. Wszystkim bardzo polecam tez zakład
Pozdrawiam
Szczur
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|