Autor |
Wiadomość |
Szczur
|
Napisane: 7.03.2015, 14:12 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Stożek na pokładzie
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 7.03.2015, 18:03 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
A to nowy dach
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 7.03.2015, 18:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Na zdjęciu wygląda bardzo fajnie
Jak jest na żywo? Jesteś w 100% zadowolony?
Powiedz coś więcej? Ogarnąłeś temat w jeden dzień czy zostawiłeś auto?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 7.03.2015, 18:41 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Na żywca tak jak i na zdjęciu wyglada super Jestem nie tyle zadowolony co zachwycony Rewelacja!!!! Na poprzedniej stronie napisałem troszkę. Ponieważ nie było mnie w Polsce jakiś czas, zostawiłem auto u p. Grześka na chyba 10 dni.
Jak cos to śmiało dzwon do mnie Mata, w podpisie jest mój nr.
Pozdrawiam
Szczur
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 9.03.2015, 21:24 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
No i juz Prosiak jest po hamowaniu. Niestety w serii wyszło 270PS. Po założeniu filtra stożkowego przy korekcie mapy, moc wzrosła do 288PS ale zaczęły się problemy przy 5500 obrotów i wyżej. Po przekroczeniu 5500 obr/min zauważyliśmy nagły spadek mocy (wyraźny dołek) i nie mogliśmy tego skorygować. Tak jakby dostawał za dużo paliwa, tak jakby go przylewało. Jednocześnie pomiar zasysanego powietrza pokazał 57st C przy 18st C otoczenia. Pewnie tu był problem. Na stojąco w hamowni niestety tak mogło byc, pewnie podczas jazdy jest lepiej.
Powróciliśmy do fabrycznego filtra powietrza dołożyliśmy nową mapę i pomiar pokazał 295PS i przy tym pozostałem.
Wykres z hamowania
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.03.2015, 21:42 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Czyli sceptycy mieli rację... No nic, 295 z 300 to dobry wynik
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 9.03.2015, 21:47 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Mieli racje, mieli
Zaskoczył mnie pierwszy pomiar 270PS z deklarowanych 300PS to troszkę słabo. Najważniejsze, ze udało nam sie skorygować mapę i 295PS to juz fajnie
Pozdrawiam
Szczur
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 10.03.2015, 1:22 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
jaki mieliście nadmuch na tyle auta ( o jakiej sile silnik el. ) ? jezeli tego nie a było tylko przod na chłodnice to auto się może całkiem inaczej zachowywać na drodze po tak stworzonym sofcie ... jestem przekonany ze lepiej byłoby już uzyc taniej hamowni na koło zamiast tej ...
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 10.03.2015, 7:53 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Zdaje sobie sprawę z tego, ze żaden wentylator nie odzwierciedli warunków panujących podczas jazdy. Zobaczymy jak auto bedzie sie zachowywać. Najważniejsze, ze AFR podczas testów wyszedł bardzo stabilnie wiec korekta mapy jest bezpieczna. Zawsze można wrócić do ustawień fabrycznych
Pozdrawiam
Szczur
|
|
Góra |
|
RaFFi
|
Napisane: 10.03.2015, 9:17 |
|
Dołączył: 14.01.2010 Posty: 264 Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
|
Jeszcze nigdy nie udało mi się z hamować żadnego Porsche wolno saka by miał tyle co fabryka, zawsze jest mniej ale to głównie zasługa powietrza…
...to co Dawid powiedział jednym z wiarygodniejszych jest hamownia na koło…
_________________ AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE rafi.d@porscheclub.pl
|
|
Góra |
|
Szczur
|
Napisane: 10.03.2015, 13:04 |
|
Dołączył: 23.12.2014 Posty: 237
|
Najlepiej byłoby zrobić mapy dynamiczne podczas jazdy ale znów pozniej problem z hamowaniem na stojąco. Błędne koło
I pewnie tak trzeba bedzie zrobić RaFFi. Hamownia na koło. Znalazłem w Poznaniu firmę WSTR garage a w Poznaniu jestem co tydzien
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|