Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2015, 14:12 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Stożek na pokładzie :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2015, 18:03 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
A to nowy dach


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2015, 18:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Na zdjęciu wygląda bardzo fajnie :-)
Jak jest na żywo? Jesteś w 100% zadowolony?
Powiedz coś więcej? Ogarnąłeś temat w jeden dzień czy zostawiłeś auto?




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2015, 18:41 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Na żywca tak jak i na zdjęciu wyglada super :) Jestem nie tyle zadowolony co zachwycony :) Rewelacja!!!! Na poprzedniej stronie napisałem troszkę. Ponieważ nie było mnie w Polsce jakiś czas, zostawiłem auto u p. Grześka na chyba 10 dni.
Jak cos to śmiało dzwon do mnie Mata, w podpisie jest mój nr.

Pozdrawiam
Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.03.2015, 21:24 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
No i juz Prosiak jest po hamowaniu. Niestety w serii wyszło 270PS. Po założeniu filtra stożkowego przy korekcie mapy, moc wzrosła do 288PS ale zaczęły się problemy przy 5500 obrotów i wyżej. Po przekroczeniu 5500 obr/min zauważyliśmy nagły spadek mocy (wyraźny dołek) i nie mogliśmy tego skorygować. Tak jakby dostawał za dużo paliwa, tak jakby go przylewało. Jednocześnie pomiar zasysanego powietrza pokazał 57st C przy 18st C otoczenia. Pewnie tu był problem. Na stojąco w hamowni niestety tak mogło byc, pewnie podczas jazdy jest lepiej.
Powróciliśmy do fabrycznego filtra powietrza dołożyliśmy nową mapę i pomiar pokazał 295PS i przy tym pozostałem.
Wykres z hamowania


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.03.2015, 21:42 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Czyli sceptycy mieli rację... No nic, 295 z 300 to dobry wynik :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.03.2015, 21:47 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Mieli racje, mieli :)
Zaskoczył mnie pierwszy pomiar 270PS z deklarowanych 300PS to troszkę słabo. Najważniejsze, ze udało nam sie skorygować mapę i 295PS to juz fajnie :)
Pozdrawiam
Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2015, 1:22 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
jaki mieliście nadmuch na tyle auta ( o jakiej sile silnik el. ) ? jezeli tego nie a było tylko przod na chłodnice to auto się może całkiem inaczej zachowywać na drodze po tak stworzonym sofcie ... jestem przekonany ze lepiej byłoby już uzyc taniej hamowni na koło zamiast tej ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2015, 7:53 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Zdaje sobie sprawę z tego, ze żaden wentylator nie odzwierciedli warunków panujących podczas jazdy. Zobaczymy jak auto bedzie sie zachowywać. Najważniejsze, ze AFR podczas testów wyszedł bardzo stabilnie wiec korekta mapy jest bezpieczna. Zawsze można wrócić do ustawień fabrycznych ;)
Pozdrawiam
Szczur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2015, 9:17 

Dołączył: 14.01.2010
Posty: 264
Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
Jeszcze nigdy nie udało mi się z hamować żadnego Porsche wolno saka by miał tyle co fabryka, zawsze jest mniej ale to głównie zasługa powietrza…
...to co Dawid powiedział jednym z wiarygodniejszych jest hamownia na koło…




_________________

AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE


rafi.d@porscheclub.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2015, 13:04 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Najlepiej byłoby zrobić mapy dynamiczne podczas jazdy ale znów pozniej problem z hamowaniem na stojąco. Błędne koło :)

I pewnie tak trzeba bedzie zrobić RaFFi. Hamownia na koło. Znalazłem w Poznaniu firmę WSTR garage a w Poznaniu jestem co tydzien


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron