Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.02.2008, 19:41 

Dołączył: 27.03.2007
Posty: 105
Konkretnie 996 turbo.

Zastanawiam sie gdzie w polsce mozna to zrobić (profesjonalnie)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2008, 20:33 

Dołączył: 8.04.2007
Posty: 201
moze Nikoracing??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2008, 22:23 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
VTG ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2008, 22:53 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
jaka moc Cie interesuje ,jaka masz skrzynie ,czy interesuje Cie zmiana turbin ,czy tylko lekki soft ,aktualnie studiuje temat takich modyfikacji tego modelu ,jest duza szanasa ze bede to miał w ofercie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2008, 23:00 

Dołączył: 27.03.2007
Posty: 105
porscheee napisał(a):
jaka moc Cie interesuje ,jaka masz skrzynie ,czy interesuje Cie zmiana turbin ,czy tylko lekki soft ,aktualnie studiuje temat takich modyfikacji tego modelu ,jest duza szanasa ze bede to miał w ofercie


Myśle ,ze jakis lekki program . Jeżeli jest szansa to chetnie poczekam na oferte.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2008, 23:06 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
da sie zrobic dam znac na priv,ewentualnie sie przypominij za jakis czas , maju juz bedzie hamownia 4x4 obciazeniowa wiec bedzie z solidnym wykresikiem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2008, 23:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
tylko że do 996 turbo musi być specjalna hamownia (napęd przedni nie jest spięty na stałe tylko się dołącza) , takiej nie ma nikt w polsce nawet VTG :? nawet w niemczech jest tylko kilka sztuk




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2008, 23:24 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
prawie w kazdym 4x4 jest dołaczany , taki wykres i tak byłby tylko pogladowy ,bo oprogramownie ( sterownik) przybyłby prawdopodobnie z za oceanu + filtr sportowy i 2x dv z gt2 to podstawowy stage 1 (480 490km) ,proponowałbym jeszcze zmienic ostatni tłumik czyli stage 2 co powinno dac 500KM ,chciałbym miec jednak potwierdzenie na papierze tego co obiecuja kontrahenci i dlatego i tak postawiłbym to na rolkach , nawiew oczywiscie z tyłu i z przodu :!:
na plus stage 1 i stage 2 przemawia to iz seryjne sprzegło wystarcza :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.02.2008, 15:40 

Dołączył: 8.02.2008
Posty: 27
Na seryjnym Turbo można zrobić około 500km robiąc wydech, dolot i program. Najlepiej oddać auto do jakiegoś niemieckiego tunera (studiowałeś ofertę 9ff?). Innym wyjściem jest poszukanie elementów, których używa na przykład Techart (wydech Supersprinta). Najbardziej skomplikowane będzie zrobienie elektroniki, bez wydechu i dolotu nie warto tego ruszać, nie mówiąc już o tym, że w Polsce ktoś to zrobi na poziomie zbliżonym doi Niemców.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum