Autor |
Wiadomość |
Jaca7979
|
Napisane: 2.12.2019, 1:06 |
|
Dołączył: 10.03.2018 Posty: 19
|
Jest w Łodzi w salonie do sprzedania https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... CuORr.htmlCzy przed lift to dobry wybór? Czy konfiguracja jest w porządku? Nie szukam auta do ścigania, bardziej dla posiadania i przejażdżki przy dobrych drogach i pogodzie Pozdrowienia dla grupy
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 2.12.2019, 1:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Jaca7979 napisał(a): Nie szukam auta do ścigania, bardziej dla posiadania i przejażdżki przy dobrych drogach i pogodzie
GT3 do takich celów mija się z celem Rasowa wyścigówka do cruisingu to taka średnia opcja IMHO... Nie lepiej np cabrio? Albo po prostu wersja GTS?
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Jaca7979
|
Napisane: 2.12.2019, 1:29 |
|
Dołączył: 10.03.2018 Posty: 19
|
Rozumiem ale tak jak pisałem również do czystej przyjemnosci posiadania. Po prostu. Podoba mi się i nie chce ani cabrio ani GTS.
Stąd pytanie o ten konkretny egzemplarz.
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: 4.12.2019, 0:32 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 68
|
|
Góra |
|
vandersix
|
Napisane: 4.12.2019, 0:48 |
|
Dołączył: 18.12.2018 Posty: 39
|
Wersja bez ceramiki, fotele podstawowe. Reszta w GT3 nie ma większego znaczenia. Samochód z rynku niemieckiego z amerykańskim VINem (produkcja na Azje). Z jakiegoś powodu wrócił do niemiec, przedlift miał problem z silnikiem, być może to był powód.
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 4.12.2019, 10:39 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
Porsche Połczyńska ma ładne żółte GT3 do sprzedania. Jakiś nieduży przebieg Ale cena chyba 750 k.
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 4.12.2019, 10:54 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
I manual to z Polczynskiej. Chyba rzadkosc
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 4.12.2019, 11:00 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Przedlift ma fabryczną gwarancję na silnik na 10 lat lub 196 tys km - rynek usa to wymógł na Niemcach i nieważne czy masz czy nie masz aprroved czy nie i z jakiego rynku jest to auto. Co do GT3 - pojeździłem tym autem wiele km w każdych warunkach, pierwszą GT3 miałem w 2014 roku i jeździłem na zimówkach przez zimę również. Uważam to za najlepsze auto w gamie Porsche pod każdym kątem - nie najszybsze, nie najdroższe ani nie również nie inne naj. Ale po prostu NAJLEPSZE. I nieważne czy będziesz chciał polatać po torze czy tylko dookoła komina, będziesz miał zawsze banana na gębie. I jeszcze jedna uwaga co do foteli - 18 pozycyjne fotele w GT3 są bardzo dobre i w zupełności wystarczają nawet do pojeżdżawki na tor, a przy tym są bardzo wygodne na codzień. Jeżeli kubły - to tylko tzw. pełne fotele kubełkowe czyli pochodne z 918. Te łamane stary model są niewygodne i płytkie. MIja się z celem ten fotel, przy moich gabarytach już całkowicie odpada. Ceramika też jest absolutnie zbędna w tym samochodzie, jeżeli będzie w cenie to ok ale jak to ma rzutowac na cenę jakoś bardzo to olej. Nie ma szans zamęczyć tego stalowego hebla w żadnych warunkach - sprawdzone na własnej skórze. Jakbyś chciał jeszcze jakiekolwiek info z życia użytkownika GT3 to służę pomocą.
Edit: niech Ci nie przyjdzie do głowy kupować manuala.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 4.12.2019, 18:10 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Jarecki napisał(a): Edit: niech Ci nie przyjdzie do głowy kupować manuala. Co z nim nie tak?
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 4.12.2019, 21:39 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
tunix napisał(a): Jarecki napisał(a): Edit: niech Ci nie przyjdzie do głowy kupować manuala. Co z nim nie tak? Manual w GT3 mija się z celem, bo PDK jest ultrafenomenalne. Manual ma sens w limitowanych autach do takiego "purystycznego" jeżdżenia. Celowo w cudzysłów, bo za dużo jest bicia piany o te manuale. GT3 z PDK jest po prostu autem absolutnym i fenomenalnym.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 4.12.2019, 21:50 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Jarecki napisał(a): Manual w GT3 mija się z celem, bo PDK jest ultrafenomenalne. Manual ma sens w limitowanych autach do takiego "purystycznego" jeżdżenia. Celowo w cudzysłów, bo za dużo jest bicia piany o te manuale. GT3 z PDK jest po prostu autem absolutnym i fenomenalnym. Podpuszczam Cię, bo wiem że nie lubisz manuali Niektórzy lubią - manual to taka zabawka, którą możesz coś przełączać i bawić się jadąc relatywnie powoli. Oczywiście pod żadnym kwantyfikowalnym względem nie pobije PDK. https://www.youtube.com/watch?v=oaUCdAdaaj8A tak w ogole to sorki za OT
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 5.12.2019, 17:13 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 465
|
Nie wiem jak można nie lubić skrzyni manualnej, auto o wiele bardziej się czuje, może czasy są gorsze, może przełożenia dłuższe ale co z tego...
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 6.12.2019, 9:04 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
prnit napisał(a): Nie wiem jak można nie lubić skrzyni manualnej, auto o wiele bardziej się czuje, może czasy są gorsze, może przełożenia dłuższe ale co z tego... Dokładnie, o wiele lepiej czuje się interakcję z autem, międzygazy przy hamowaniu z redukcją wymagają wyczucia, a wykonane idealnie, przynajmniej mi, dają satysfakcję, można się tym bawić też przy niższych prędkościach. Gdy szybko operuje się sprzęgłem i mimo to nie czuć zmian biegów, a lewarek chodzi jak zamek w karabinie(a tak chodzi przecież w GT3)... jest fajnie.
|
|
Góra |
|
Keber
|
Napisane: 6.12.2019, 9:13 |
|
Dołączył: 10.07.2018 Posty: 120
|
Potwierdzam. Manual w sportowym aucie to kwintesencja motosportu. Jak ma dawać przyjemność z prowadzenia to tylko manual. Skrzynia ostra jak brzytwa.
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 6.12.2019, 10:01 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Tak chlopaki, macie 1000% racji. Dlatego m.in w F1 i reszcie motorsportu wszyscy jezdza manualami. Bo lepiej czuja fury i strzelają sprzęgłem
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 6.12.2019, 10:12 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Jarecki napisał(a): Tak chlopaki, macie 1000% racji. Dlatego m.in w F1 i reszcie motorsportu wszyscy jezdza manualami. Bo lepiej czuja fury i strzelają sprzęgłem Napisaliśmy, że nie o prędkość się rozchodzi i przynajmniej ja, że sztuka w tym by nie strzelać sprzęgłem, a zmieniać biegi szybko i płynnie ; ). Do profesjonalnego motorsportu jasne, że szybsze jest lepsze i .
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 6.12.2019, 11:33 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Panowie, watek jest o konkretnie GT3 991 - i moja opinia jest taka że do charakteru tego auta manual kompletnie nie pasuje. Manual i rozkoszowanie się miedzygazami i innymi "korzyściami" manuala jest fajne ale w autach typu spyder, speedster, 911R gdzie z góry wiesz że będziesz się delektował jazda, serpentynki, krajobrazy itd. I zgadzam się że manual daje tu frajdę. Ale GT3 jest po prostu wyścigowym skalpelem, który przy okazji nadaje się do w miarę normalnej jazdy po mieście, w trasę czy na wycieczkę - więc PDK jest w nim niezastąpione. Z jednej strony w mieście stojąc w korku noga nie zemdleje od sprzęgła, a z drugiej na torze masz pełną kontrolę nad autem, dwie ręce na kierownicy i nie motasz się ze sprzęgłem i biegami w zakręcie.
*gdyby to żółte GT3 na Połczyńskiej było PDK to myślę że już dawno by go nie było.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Pawel_BB
|
Napisane: 6.12.2019, 23:16 |
|
Dołączył: 8.09.2019 Posty: 22
|
GT3 to kosmos, kiedyś będę takiego miał
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 6.12.2019, 23:29 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Pawel_BB napisał(a): GT3 to kosmos, kiedyś będę takiego miał to jest nas dwóch
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 6.12.2019, 23:43 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Jarecki napisał(a): Panowie, watek jest o konkretnie GT3 991 - i moja opinia jest taka że do charakteru tego auta manual kompletnie nie pasuje. Na szczęście jest wybór i każdy może mieć co lubi Preuninger and vice president of motorsport and GT cars Frank Walliser were beaming with delight at customer response, most notably in the U.S., where two-thirds of second-generation GT3s have been ordered with the stick option.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|