Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.12.2019, 1:06 

Dołączył: 10.03.2018
Posty: 19
Jest w Łodzi w salonie do sprzedania

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... CuORr.html

Czy przed lift to dobry wybór? Czy konfiguracja jest w porządku?

Nie szukam auta do ścigania, bardziej dla posiadania i przejażdżki przy dobrych drogach i pogodzie

Pozdrowienia dla grupy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2019, 1:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Jaca7979 napisał(a):

Nie szukam auta do ścigania, bardziej dla posiadania i przejażdżki przy dobrych drogach i pogodzie




GT3 do takich celów mija się z celem ;)
Rasowa wyścigówka do cruisingu to taka średnia opcja IMHO...
Nie lepiej np cabrio? Albo po prostu wersja GTS?




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2019, 1:29 

Dołączył: 10.03.2018
Posty: 19
Rozumiem ale tak jak pisałem również do czystej przyjemnosci posiadania. Po prostu. Podoba mi się i nie chce ani cabrio ani GTS.

Stąd pytanie o ten konkretny egzemplarz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 0:32 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 68
Cześć,

biorąc pod uwagę kryteria to może coś bardziej rasowego od siebie polecę z polskiego salonu i "pewnych rąk":
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... z3ZfQ.html

Wszystkie dane zawarte w ogłoszeniu w 100% zgodne z stanem faktycznym.

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 0:48 

Dołączył: 18.12.2018
Posty: 39
Wersja bez ceramiki, fotele podstawowe. Reszta w GT3 nie ma większego znaczenia.
Samochód z rynku niemieckiego z amerykańskim VINem (produkcja na Azje). Z jakiegoś powodu wrócił do niemiec, przedlift miał problem z silnikiem, być może to był powód.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 10:39 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Porsche Połczyńska ma ładne żółte GT3 do sprzedania. Jakiś nieduży przebieg :D Ale cena chyba 750 k.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 10:54 

Dołączył: 28.07.2016
Posty: 214
I manual to z Polczynskiej. Chyba rzadkosc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 11:00 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Przedlift ma fabryczną gwarancję na silnik na 10 lat lub 196 tys km - rynek usa to wymógł na Niemcach i nieważne czy masz czy nie masz aprroved czy nie i z jakiego rynku jest to auto.
Co do GT3 - pojeździłem tym autem wiele km w każdych warunkach, pierwszą GT3 miałem w 2014 roku i jeździłem na zimówkach przez zimę również. Uważam to za najlepsze auto w gamie Porsche pod każdym kątem - nie najszybsze, nie najdroższe ani nie również nie inne naj. Ale po prostu NAJLEPSZE. I nieważne czy będziesz chciał polatać po torze czy tylko dookoła komina, będziesz miał zawsze banana na gębie.
I jeszcze jedna uwaga co do foteli - 18 pozycyjne fotele w GT3 są bardzo dobre i w zupełności wystarczają nawet do pojeżdżawki na tor, a przy tym są bardzo wygodne na codzień. Jeżeli kubły - to tylko tzw. pełne fotele kubełkowe czyli pochodne z 918. Te łamane stary model są niewygodne i płytkie. MIja się z celem ten fotel, przy moich gabarytach już całkowicie odpada.
Ceramika też jest absolutnie zbędna w tym samochodzie, jeżeli będzie w cenie to ok ale jak to ma rzutowac na cenę jakoś bardzo to olej. Nie ma szans zamęczyć tego stalowego hebla w żadnych warunkach - sprawdzone na własnej skórze.
Jakbyś chciał jeszcze jakiekolwiek info z życia użytkownika GT3 to służę pomocą.


Edit: niech Ci nie przyjdzie do głowy kupować manuala.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 18:10 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Jarecki napisał(a):
Edit: niech Ci nie przyjdzie do głowy kupować manuala.


Co z nim nie tak?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 21:39 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
tunix napisał(a):
Jarecki napisał(a):
Edit: niech Ci nie przyjdzie do głowy kupować manuala.


Co z nim nie tak?


Manual w GT3 mija się z celem, bo PDK jest ultrafenomenalne. Manual ma sens w limitowanych autach do takiego "purystycznego" jeżdżenia. Celowo w cudzysłów, bo za dużo jest bicia piany o te manuale. GT3 z PDK jest po prostu autem absolutnym i fenomenalnym.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2019, 21:50 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Jarecki napisał(a):
Manual w GT3 mija się z celem, bo PDK jest ultrafenomenalne. Manual ma sens w limitowanych autach do takiego "purystycznego" jeżdżenia. Celowo w cudzysłów, bo za dużo jest bicia piany o te manuale. GT3 z PDK jest po prostu autem absolutnym i fenomenalnym.


Podpuszczam Cię, bo wiem że nie lubisz manuali ;) Niektórzy lubią - manual to taka zabawka, którą możesz coś przełączać i bawić się jadąc relatywnie powoli. Oczywiście pod żadnym kwantyfikowalnym względem nie pobije PDK.

https://www.youtube.com/watch?v=oaUCdAdaaj8

A tak w ogole to sorki za OT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2019, 17:13 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
Nie wiem jak można nie lubić skrzyni manualnej, auto o wiele bardziej się czuje, może czasy są gorsze, może przełożenia dłuższe ale co z tego...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 9:04 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
prnit napisał(a):
Nie wiem jak można nie lubić skrzyni manualnej, auto o wiele bardziej się czuje, może czasy są gorsze, może przełożenia dłuższe ale co z tego...


Dokładnie, o wiele lepiej czuje się interakcję z autem, międzygazy przy hamowaniu z redukcją wymagają wyczucia, a wykonane idealnie, przynajmniej mi, dają satysfakcję, można się tym bawić też przy niższych prędkościach. Gdy szybko operuje się sprzęgłem i mimo to nie czuć zmian biegów, a lewarek chodzi jak zamek w karabinie(a tak chodzi przecież w GT3)... jest fajnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 9:13 

Dołączył: 10.07.2018
Posty: 120
Potwierdzam. Manual w sportowym aucie to kwintesencja motosportu. Jak ma dawać przyjemność z prowadzenia to tylko manual.
Skrzynia ostra jak brzytwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 10:01 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Tak chlopaki, macie 1000% racji. Dlatego m.in w F1 i reszcie motorsportu wszyscy jezdza manualami. Bo lepiej czuja fury i strzelają sprzęgłem :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 10:12 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Jarecki napisał(a):
Tak chlopaki, macie 1000% racji. Dlatego m.in w F1 i reszcie motorsportu wszyscy jezdza manualami. Bo lepiej czuja fury i strzelają sprzęgłem :)


Napisaliśmy, że nie o prędkość się rozchodzi i przynajmniej ja, że sztuka w tym by nie strzelać sprzęgłem, a zmieniać biegi szybko i płynnie ; ). Do profesjonalnego motorsportu jasne, że szybsze jest lepsze i .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 11:33 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Panowie, watek jest o konkretnie GT3 991 - i moja opinia jest taka że do charakteru tego auta manual kompletnie nie pasuje. Manual i rozkoszowanie się miedzygazami i innymi "korzyściami" manuala jest fajne ale w autach typu spyder, speedster, 911R gdzie z góry wiesz że będziesz się delektował jazda, serpentynki, krajobrazy itd. I zgadzam się że manual daje tu frajdę. Ale GT3 jest po prostu wyścigowym skalpelem, który przy okazji nadaje się do w miarę normalnej jazdy po mieście, w trasę czy na wycieczkę - więc PDK jest w nim niezastąpione. Z jednej strony w mieście stojąc w korku noga nie zemdleje od sprzęgła, a z drugiej na torze masz pełną kontrolę nad autem, dwie ręce na kierownicy i nie motasz się ze sprzęgłem i biegami w zakręcie.

*gdyby to żółte GT3 na Połczyńskiej było PDK to myślę że już dawno by go nie było.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 23:16 

Dołączył: 8.09.2019
Posty: 22
GT3 to kosmos, kiedyś będę takiego miał ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 23:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Pawel_BB napisał(a):
GT3 to kosmos, kiedyś będę takiego miał ;)

to jest nas dwóch ;)




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2019, 23:43 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Jarecki napisał(a):
Panowie, watek jest o konkretnie GT3 991 - i moja opinia jest taka że do charakteru tego auta manual kompletnie nie pasuje.


Na szczęście jest wybór i każdy może mieć co lubi :)

Preuninger and vice president of motorsport and GT cars Frank Walliser were beaming with delight at customer response, most notably in the U.S., where two-thirds of second-generation GT3s have been ordered with the stick option.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum