|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
damiank84
|
Napisane: 7.11.2007, 18:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
|
Góra |
|
lorek944
|
Napisane: 8.11.2007, 23:32 |
|
Dołączył: 12.05.2007 Posty: 321 Lokalizacja: Darłowo Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
|
Naciągany wyścig, Stig w kilku miejscach bierze szeroko zakręt zamiast ciąć i robi miejsce dla panienki. Ale z niego dżentelmen:)
_________________
Jest: 996 C2 '03, Cayenne S III Było: 944 '84
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 9.11.2007, 15:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
ciekawy filmik jak na "learning stage". Clarkson osadzony w formule "ant-porschowskiej" podkresla istotne cechy GT3. A mianowicie, ze jest to samochod, ktory wybacza bledy ale raczej rzadko przez co jadac nim jestes caly czas skupiony. Po pierwszych jazdach GT3 zawsze wychodzilem z bolem glowy. Myslalem, ze to ten glosny silnik w srodku, ale to nie byl powod. Dopiero pozniej, serfujac po zagranicznych forach dowiedzialem sie co jest przyczyna.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 9.11.2007, 21:32 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
Co oni sie tak na to R8 uparli, wszystko wokol tego auto w Top Gear ostatnio sie kreci. Nie mowie autko calkiem fajne, moze ten pasek czarny nie pasuje mi ale non stop o tym samym...
Produkcja jak zwykle, na poziomie zachecajacym do ogladania.
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 11.11.2007, 13:41 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
widziałem na żywo w warszaffce. prezentuje się całkiem całkiem, mało karku nie złamałem tak się za nim obejrzałem
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 13.11.2007, 20:10 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
moze moznaby zalozyc oddzielny temat na GT3 i tam wpisywac spostrzezenia praktykow dla osob ktore sie interesuja tym modelem.
Z racji tego, ze mam okazje jezdzic tym samochodem od czasu do czasu chcialbym zwrocic uwage przyszlym posiadaczom na to, ze ustawienie zawieszenia jak i opony odgrywaja duza role w prowadzeniu auta. Moze to sie komus wydawac smieszne ale tak jest. Posiadanie tego auta zmusza do wertowania zagranicznych zrodel wiedzy. Odnosnie ustawien spotkalem sporo tego typu opini:
"... GT3's are also very senstitive to alignment. Off by just a little and the car is almost undriveable (same thing is true if the tire pressures differ from side-to-side by more than a few psi). Rear toe goes out of spec very easily if the toe arms haven't been upgraded (do a search re this). If I were buying a GT3, rear toe arms (Cup, TRG or Tarett) and alignment would get done before I spent much time behind the wheel.."
efekt ten zauwazalnie sie poteguje, gdy opony traca przyczepnosc (wilgoc, deszcz, niska temp). Samochod potrafi nagle strzelic tylem jak z procy.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 13.11.2007, 23:15 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 14.11.2007, 14:31 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
Przy sztywnym i niskim zawieszeniu jakie ma GT3 tak naprawde wiele parametrow ma znaczenie. W takim aucie np. camber plate zmienia sie o kilka min w zaleznosci od tego czy kierowca/waga/rozmieszczenie jest w aucie, jaka jest ilosc benzyny, cisnienie w oponach jak w tym tekscie itp... Samo cisnienie w oponie zmienia sie w zasadzie z okrazenia na okrazenie na torze, to zalezy ile jest zakretow na jedna strone ile na druga, ale jak jest to np owal, to po 15min jazdy, cisnienie w oponach 2 stron jest wystarczajaco rozne, by miec wplyw na odczuwalne aspekty prowadzenia i pewnosc jazdy.
Nie mniej super autko - marze by sie przejechac. Tylko ze trzeba pewnie czesto sprawdzac ustawienia zawieszenia.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 14.11.2007, 15:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|