Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 18:11 

Dołączył: 12.04.2016
Posty: 15
Zamierzam zamontować zawieszenie gwintowane w 911 996. Auto do użytku domowego i na tor. Na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty ? Czym się kierować? Czy zmina dolotu na stożki w tym aucie ma sens?
Proszę o radę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 18:18 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Jak chcesz auto na tor i na ulicę to koniecznie kup zawias z łatwą regulacją
W gt3 mam kw i zmiękczanie z podniesieniem to 30 min a w 993 bilstain i jest prze..ne.
Przy wolnossaku w 996 na tor musisz pomyśleć też o sportowej misce olejowej z przegrodami inaczej zalatwisz motor


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 18:52 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
anik napisał(a):
Zamierzam zamontować zawieszenie gwintowane w 911 996. Auto do użytku domowego i na tor. Na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty ? Czym się kierować? Czy zmina dolotu na stożki w tym aucie ma sens?
Proszę o radę.



Bede mial na sprzedaz filtr sportowy BMC CARBON.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 20:10 

Dołączył: 12.04.2016
Posty: 15
Dzięki za podpowiedź z miską olejowa. Rzeczywiście miałem problem w Boxster 2.7 w ubiegłym roku. Na TP w pierwszym prawym i pierwszym lewym zapalała się kontrolka od ciśnienia oleju. Poziom był OK.
Miałem bardzo mocne hamulce .
Teraz chcę iść w kierunku polepszenia trakcji.
Rozumiem że KW będzie lepszym rozwiązaniem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 20:24 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Rafał Dusza robił mi w C4s 996 miskę z dłuższym smokiem ,super to działało . Kw jest mega


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 0:24 

Dołączył: 6.12.2014
Posty: 127
Pytanie o KW do 996.2 carrera 4 - czy bedzie pasować zawieszenie z boxstera s 986, KW v3? Zrobiłbym zamianę jesli tak


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2017, 1:40 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Nie będzie pasował ani przód ani tył z boxstera... C4 ma inne kolumny z przodu niż C2 i box, tylne to już zupełnie się różnią.
Wyzsza miska, czy też oryginalna sportowa Porsche z wyższymi i szczelnymi przegrodami na niewiele się zdaje... Zakładaliśmy, klient (tunix) robił testy na dodatkowym zegarze caymanem i ciśnienie oleju gineło zarówno przed montażem sportowej ori miski porsche jak i po zamontowaniu...
Może troche to daje na szybkich slalomach ale długie zakręty na torze z dohamowaniem i tak powodują odpływanie oleju.
Pomijam już zupełnie fabryczną kontrolkę na desce w box/cayman - ta nie pokazuje nic - ciśnienia może zupełnie nie być a ona i tak się nie zapala... dopiero po jakimś czasie jak stwierdzi że już długo nie ma smarowania... W 911 już jest zdecydowanie lepiej bo wskaźnik pokazuje na bieżąco.
To samo Cayenne - ciśnienia może zupełnie nie być i kontrolka sie nie zapali - po co denerwować klienta ale to offtopic.
Co do gwintowanego zawieszenia - H&R do caymana równiez nie ma regulacji twardości pokrętłem. Ale to wszystko zależy chyba od budowy amorów a ta od ceny. Do czego chcesz gwintowane zawieszenie - czy budujesz stricte wyścigówke czy też auto do sporadycznej zabawy na trackday itp bo to zupełnie inne wymagania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum