Autor |
Wiadomość |
GreenApple
|
Napisane: 17.12.2011, 14:23 |
|
Dołączył: 15.12.2011 Posty: 30
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 17.12.2011, 15:23 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
A co chcesz tym osiągnąć?
Anyway moim zdaniem są lepsze sposoby na poprawienie wyników na torze na przykład.
A jak nie na torze to już zupełnię nie wiem po co by to robić.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
GreenApple
|
Napisane: 17.12.2011, 16:36 |
|
Dołączył: 15.12.2011 Posty: 30
|
Z tego co rozumiem to jest takie przeświadczenie że ceramika jest tylko wtedy sensowna gdy większość czasu spędzamy na torze. A gdy chcemy pojeździć normalnie to nie ma sensu? Są auta nie strikte sportowe i mają takie hamulce.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 17.12.2011, 16:47 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Ceramike maja albo auta sportowe albo mocne i ciezkie (Cayenne Turbo, Audi Q7V12, Audi S8, itp.)
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 17.12.2011, 17:07 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Weź pod uwagę logikę: po co ci super hamulce do extremalnych warunków, extremalnie drogie .... do normalnej jazdy?
Oczywiscie ze możesz sobie zamontować ceramikę w Suprze. Nie ma przeciwwskazań. Pytałes o poradę to staram się ci jakoś pomoc.
Jeśli nie maja służyć do sportowej ostrej jazdy to jedynym efektem osiagnietym z zamontowania ceramicznych hamulców będzie ich zamontowanie.
No i wypływ gotówki. Ale to może nie mieć znaczenia przecież.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
GreenApple
|
Napisane: 17.12.2011, 17:27 |
|
Dołączył: 15.12.2011 Posty: 30
|
Bardzo przydatne są dla mnie wasze uwagi. Auto używam okazjonalnie i przedewszystkim do zabawy. Chciałem pojeździć po torze oraz jak do tej pory na 1/4.Oczywiście nie wykluczam spacerków po mieście. Myślę że można znaleźć analogię w tym że teraz niałem 500KM a będzie 700KM. Też można rozważać po co skoro i przy 500 jest już szybko. Chodzi mi też o udoskonalanie auta bądź co bądź legitymującego mój warsztat.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 17.12.2011, 17:35 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
No to nie ma wyjścia. Musisz sobie ceramikę założyć. Inaczej nigdy się nie dowiesz czy Ci jest ona potrzebna...
|
|
Góra |
|
GreenApple
|
Napisane: 17.12.2011, 18:54 |
|
Dołączył: 15.12.2011 Posty: 30
|
Może i lepiej ale narazie zostaje ten tapczan
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 17.12.2011, 21:25 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Moim zdaniem ceramika w Twoim przypadku nie ma sensu. Nie da Ci to nic oprócz tego, że będziesz ją mieć...
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 18.12.2011, 11:56 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
stach napisał(a): Moim zdaniem ceramika w Twoim przypadku nie ma sensu. Nie da Ci to nic oprócz tego, że będziesz ją mieć...
+1
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
GreenApple
|
Napisane: 18.12.2011, 12:41 |
|
Dołączył: 15.12.2011 Posty: 30
|
Widzę że jest take przeświadczenie że stosowanie ceramiki do aut ulicznych jest bezsensowne. Tzn. jest trochę lepsza od normalnych metalowych hamulców ale cena jest niwspółmiernie duża do osiąganych korzyści. Dziękuję wszystkim za cenne uwagi.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 18.12.2011, 12:49 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Tu nie chodzi o przeświadczenie tylko fakt. Są lepsze (wyczynowe - bo ze sportu się wzięły) i znacznie droższe. To nie kwestia wiary
GreenApple - zaisntaluj sobie co chcesz. Będziesz miał Suprę z ceramiką.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.12.2011, 13:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ceramika do miasta jest kompletnie bez sensu, bo ona działa lepiej po nagrzaniu. Czyli po kilku okrążeniach na torze. Ale sama niższa skuteczność na zimno to małe piwo, ceramika używana jak normalne hamulce bez rozgrzania jest bardzo delikatna, słyszałem o przypadku, gdy nieumiejętne używanie hamulców ceramicznych skończyło się wymianą kompletu tarcz i klocków po przebiegu 13 000 km(!). Koszt - 78 000 zł. Auto - Audi R8.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 18.12.2011, 13:35 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
GreenApple napisał(a): Widzę że jest take przeświadczenie że stosowanie ceramiki do aut ulicznych jest bezsensowne. Tzn. jest trochę lepsza od normalnych metalowych hamulców ale cena jest niwspółmiernie duża do osiąganych korzyści. Dziękuję wszystkim za cenne uwagi.
Bo moim zdaniem w Twoim przypadku tak jest, bo az takich korzysci nie bedziesz mial, a zaplacisz za taki komplet prawie rownowartosc calego Twojego auta....bez sensu.....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.12.2011, 13:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Chyba nie doceniasz tej Supry
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 18.12.2011, 19:38 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
wit007 napisał(a): Chyba nie doceniasz tej Supry
Doceniam i dlatego taka inwestycja jest niepotrzebna w takiej kwocie....lepiej wydac to na inny tuning w tym aucie....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
GreenApple
|
Napisane: 5.04.2012, 8:16 |
|
Dołączył: 15.12.2011 Posty: 30
|
Wracam do tematu. Powiedzcie mi czy klocki do ceramiki dostępne są tylko OEM czy są firmy zewnętrzne gdzie też można się w nie zaopatrzyć?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.04.2012, 9:58 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
z tego co wiem to tylko OEM...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.04.2012, 10:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Ad meritum , to z testów wynika , że w "zasadzie" skutecznośc w porównywalnych topowych zestawach hamulców i tak jest determinowana oponami.....w większości przypadków układ hamulcowy jest przewymiarowany do możliwości opon i tyle w temacie.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
GreenApple
|
Napisane: 5.04.2012, 13:35 |
|
Dołączył: 15.12.2011 Posty: 30
|
Pewnie jeżeli chodzi o drogę hamowania ale nie o wielokrotne hamowanie.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|