|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Michal4444
|
Napisane: 7.02.2012, 17:12 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Mam taki problem przez naszych kochanych urzednikow moje 944 turbo to wersja us, w tamtym czasie samochody na potrzeby usa mialy amerykanski vin po lewej stronie szyby czolowej na takiej przynitowanej blaszce i na naklejce z tylu.Z interenecie wychodzi oczywiscie ze to to samo auto dla porownania:
vin europa
WPOZZZ95ZJN150634
vin USA
WPOAA295XJN150634
AA znacza body typ usa,engine typ usa
2-liczba poduszek ,nie wymagana w vine na euro
X-Matches (per NHTSA code) chyba chodzi o ilosc cyfr pinu w koputerze
oglnie 634 numer w seri widac jak na dloni.Na 924.pl temat do oblukania jak to wyglada w rl w wersji usnp u kolegi z forum simpreza.
Nasi Szczecinscy urzednicy twierdza ze to moze byc inny VIN! z innego auta!
Wyslali 2 listy do porsche centrum poznan bez odpowiedzi,czy moze ktos mialby mozliwosc kontaktu z kims kto moglby pomoc delerem/importerem ktory poprostu wyslal by pismo ze byly stosowane takie wstawki na rynek usa,badz opisal z dokumentacji zdjeciowej ze ten vin nalezy do tego auta bo juz 2 razy przedluzalem czasowke a teraz chca pisac do stuttgartu.Oczywiscie roumiem ze za darmo to mozna w morde dostac.
Pzdr
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 7.02.2012, 17:39 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
http://forum.norcom.pl/printview.php?t= ... c272e90eaa
Cytuj: bohdang - 18-02-2010, 18:46 To nie jest błąd. Samochody marki Audi (ale nie tylko Audi) produkowane na rynek amerykański rzeczywiście posiadały podwójne oznakowanie nadwozia. Jeden z tych numerów VIN był nabijany np. na ścianie grodziowej, drugi zaś znajdował się na tabliczce znamionowej i na tabliczce (pasku) pod szybą czołową - zgodnie z wymogami przepisów amerykańskich, chociaż teraz już i pojazdy produkowane na Europę mają takie VIN-y za szybą czołową. Na pozycjach: 4-6 i 9 numery te zawierają znaki wypełniające "Z", bądź też oznaczenia dotyczące wyposażenia pojazdu. Pozostałe znaki, w tym kolejny numer seryjny pojazdu, są takie same. Jeśli ktoś zechce spokojnie i rozsądnie przeanalizować taki przypadek auta z USA czy Kanady, to wszystko mu się logicznie ułoży. Ja, poza tym logicznym wywodem, posiadam pismo od przedstawiciela grupy V-A w Polsce, potwierdzające to co powyżej napisałem. Cytuj: bohdang - 18-02-2010, 19:10 Jeżeli samochód został sprowadzony z USA, to za właściwy numer VIN musi mieć uznany ten "amerykański" numer VIN, gdyż taki numer istnieje w jego amerykańskich papierach i taki sam musi zaistnieć w papierach "naszych". Jeśli więc numer VIN w dokumentach amerykańskich, na tabliczce znamionowej i na "blaszce" pod szybą jest taki sam, to właśnie ten numer VIN diagnosta powinien wpisać w wystawiane przez siebie dokumenty po przeprowadzonym badaniu technicznym. I ten numer VIN powinien być wpisany w polski dowód rejestracyjny. Oczywiście, w wystawianych zaświadczeniach diagnosta powinien zamieścić stosowną adnotację o fakcie istnienia drugiego numeru VIN wraz z wyjaśnieniem tegoż faktu. Organ rejestrujący również powinien w dokumentacji pojazdu ten fakt odnotować. W przypadku mojej styczności z taką sytuacją (kilka lat temu), organ rejestrujący w wystawionym dowodzie rejestracyjnym zawarł taką adnotację z podaniem tego drugiego, "europejskiego" numeru VIN i klient jeździ autem do dziś, a nawet pierwszy właściciel odsprzedał to auto kolejnemu i nikt nie miał z tego powodu żadnych komplikacji.
Molestuj kolejno: ASO (Poznań, Sopot, Warszaw, Katowice - do skutku!), WK, diagnostę i rzeczoznawcę. Sprawa jest tak oczywista, że tylko na złość by Ci tego w WK nie załatwili
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 7.02.2012, 19:47 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
sprawe ciagna juz ponad 2 miesiecy do tych urzednikow nie dojdzie nic oprocz pisma z przedstawicielstwa Porsche, a oni milcza oby to sie nieskonczylo tym ze bede sie musil przemeldowac gdzies do znjomego goleniow okolice pogadac wpierw z tamtejszym WK i zalatwic sprawe w ten sposob .
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 7.02.2012, 19:49 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Tel w dłoń i dzwoń do ASO! Choćby do Berlina
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 7.02.2012, 22:19 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Moje ex auto miało dokładnie tak samo, ale któryś z poprzednich właścicieli się wystraszył i usunął amerykańskie VIN-y (bez ZZZ). A skoro na aucie jest jeden VIN to i problem zniknął. Przynajmniej z WK. Na pewno wystawią Ci taki kwit, próbuj może najpierw w PCP. Chłopaki z Poznania chyba mają tam niezłe kontakty, w razie problemów daj znać na PW.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 7.02.2012, 22:32 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Własnie liczylem ze moze ktos bedzie mial jakis kontakt zeby ktos sie tym zainteresowal,ide jeszcze do rzeczoznawcy jutro ktory juz wystawil jedna opinie ma dac ksera jakis ksiag odnosnie kodowania porsche na usa z lat 80, druki ze strony z rozkodowanymi obydwoma vinami, jesli to nie przejdzie a nieznajdzie sie nikt uprzejmy bede probowal na wlasna reke dzwonic do aso.Moze rzuce pomysl ze za polgodziny auto moze pozbyc sie vinu USA:p.Dzieki za zainteresowanie.
Pzdr
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 8.02.2012, 0:03 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Kontakt z ASO jest najlepszym pomyslem, chociaz nie zawsze najtanszym. Duplikat tabliczki znamionowej wyceniaja na ok. 1000zl. Mozesz tez sprobowac w stacji diagnostycznej, tej od przegladow rejestracyjnych. Jesli trafisz na rozsadnych ludzi, to po ok. dwutygodniowych zabiegach zrobia Ci nowa tabliczke, a takze wystawia pismo do WK. Laczny koszt to okolo 100zl.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 8.02.2012, 0:28 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Ja bym za wszelką cenę walczył o uznanie jedynie słusznego moim zdaniem VINu amerykańskiego. Z takim nr auto było ewidencjonowane w USA, przypuszczam, że tak ma w oficjalnych papierach. Tak powinno zostać. VIN na grodzi to poprostu 'alternatywne' zdublowanie
Nalegaj by przedstawicielstwo Porsche dało papier na to, że występowanie wersji VIN w dwóch wersjach w autach na rynek US było fabryczne i że te nr są ze sobą tożsame.
Wyrabianie nowej tabliczki znamionowej traktuj jako ostateczną ostateczność
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 8.02.2012, 0:49 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Z tym, ze auta nie sciagnolem z USA ono bylo juz w europie zarejestrowane na europejski vin, wsumie nie zalezy mi na tym co bedzie w papierach chodzi poprostu o oswiadczenie od przedstawiciela/delera ze auta te wychodzily z tym podwojnym tozsamym vinem na rynek usa.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.02.2012, 9:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Czyli dokładnie jak u mnie Wg mnie nie ma co już tego odkręcać, nich zostanie w papierach EU, jedyny problem będzie przy wizycie w ASO (ale tylko w serwisie, bo komputer w dziale części "umie" sobie VIN przekonwertować na ten właściwy, amerykański).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 13.02.2012, 23:27 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Udało sie z pomoca rzeczoznawcy, auto zarejestrowane na europejski vin.Dzieki za zainteresowanie!
Pzdr
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|