Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.06.2010, 14:36 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 1700
w 997 4S przednie opony zużywają się dużo szybciej niż tylne.
w związku z tym po jakimś czasie w garażu zalegają różne zestawy niedojeżdzonych opon.

pytanie do zorientowanych: czy w porszaku z napędem na 4 koła można założyć opony innej firmy na przednią oś niż na tylną na dobicie na zlotach?

wiem że innych autach 4x4 które mają te same rozmiary opon z przodu i tyłu tego nie wolno robić ale prosiak ma inne rozmiary przód/tył więc może wolno?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2010, 15:29 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
ja mam teraz inne i nie zauważyłem jakiegoś problemu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2010, 16:17 

Dołączył: 20.02.2009
Posty: 140
Ja też tak mam założone i jest wszystko ok.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2010, 18:07 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Pytanie Mariona dotyczy raczej trwalosci napedu 4x4 przy takiej konfiguracji...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2010, 18:11 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja miałem GY F1 w starej wersji na przód i nowej na tył i nie zauważyłem by działo się coś niepokojącego. Teraz mam 255/35 18 na tyle, bo z wyliczeń wyszło mi, że ta opona ma średnicę bliższą przedniej 225/40 18. A fabryka zaleca 265/35. I wciąż nic się nie dzieje. Bez większego ryzyka możesz założyć inne na przód i inne na tył wg mnie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2010, 18:21 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 1700
kl napisał(a):
Pytanie Mariona dotyczy raczej trwalosci napedu 4x4 przy takiej konfiguracji...


dokładnie tak jest


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2010, 18:24 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Dlatego też się odezwałem ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.06.2010, 18:51 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Marion napisał(a):
kl napisał(a):
Pytanie Mariona dotyczy raczej trwalosci napedu 4x4 przy takiej konfiguracji...


dokładnie tak jest


Liczy się tylko i wyłącznie średnica,powinna być zachowana ,tolerancja w którejś z 911 była do 5% .najlepiej aby jednak była taka średnica jak producent założył.
Ogólnie napędy w nowszych generacjach aut starają się być coraz bardziej tolerancyjne.
trzeba też pamiętać ,że opony nawet w tym samym rozmiarze różnych producentów mogą się nieznacznie różnić średnicą - są katalogi.
Również samemu można pobieżnie zmierzyć.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP