Autor |
Wiadomość |
porscheee
|
Napisane: 25.03.2008, 12:02 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
hmm, 6 osób ogladało juz tego białego ktory dopiero sie pojawił a do mojego yellow dopiero jedna osoba przyjechala z głownym postulatem jazdy próbnej i to na moje oko pod wpływem alkoholu ...,nie kumam tego , powoli sie nosze z mysla pozostawienia sobie a wystawienia białego bo firma musi sie roziwjac
|
|
Góra |
|
jimmy
|
Napisane: 25.03.2008, 15:40 |
|
Dołączył: 13.08.2007 Posty: 520 Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
|
rychu napisał(a): launi to się robi wilgotno ale nie cieknie prawda prawda
i cała prawda na ten temat.
_________________
pozdrawiam, Jakub
IN: MACAN S, 996 C4S out: Porsche 944 2,5
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 25.03.2008, 21:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
rychu napisał(a): jurek968 napisał(a): Tylko mało kto wie,że nawt te stare turbiny miały blok aluminiowo -krzemowy , . ...z aluminium nie mogą być to byłoby za miękkie- jak plastelina...AlSi to stop z jakiego robi się wszystkie bloki aluminiowe na świecie - stopów jest ok 190rodzajów w zależności od 1%do 3% domieszek innych metali np Cu, Mn,Mg ,Ti itp. Jurek czy nie chodziło Tobie o tuleje cylindrowe ?
Rychu głowy bym sobie uciąć niedał ,ale gdzieś czytałem ,że niestety( dla nas póżniejszych kupców) blok w Turbo 911 był taki jak w 928 ,czyli aluminiowo- krzemowy właśnie.Czyli niema tam tuleii ,ścianki cylindrów do już gładż i dlatego niemożna wymieniać tulejii bo ich niema.
Niedawno zresztą oglądałem próbę tulejownia takiego silnika w 944 .. i tak to wygląda...
Same tuleje są nawet dobrze wprasowane i się trzymają ,ale coś chyba z rozszerzalnością cieplną ,pomiędzy tłokiem a ścianką !Luzy rzędu milimetrów się robią.....pierścienie się ścierają chyba w tempie ekspresowym...i w dodtaku nierównomiernie.
Wiem,że siedzisz w metalu ale ja trochę też ,
stopy te to dla niewtajemniczonych GALNIKAL/NIKASIL ,ALUSIL/SILUMAL
(dla Porsche 17% krzemu) i LOKASIL - patent Porsche nieco więcej aluminium stosowany w Boxter.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 25.03.2008, 23:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
porscheee napisał(a): hmm, 6 osób ogladało juz tego białego ktory dopiero sie pojawił a do mojego yellow dopiero jedna osoba przyjechala z głownym postulatem jazdy próbnej i to na moje oko pod wpływem alkoholu ...,nie kumam tego , powoli sie nosze z mysla pozostawienia sobie a wystawienia białego bo firma musi sie roziwjac
Widać żółte nie cieszą się takim wzięciem jak białe...
Osobiście nie mam pojęcia co niektórzy widzą w tych białasach
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
MarcinF
|
Napisane: 25.03.2008, 23:45 |
|
Dołączył: 8.04.2007 Posty: 55
|
Białe są takie niewinne
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 26.03.2008, 9:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
pękajace bloki w turbo to efekt uboczny doładowania ,były próby bloków bez tuleji- gdzie gładż cylindrów chromowano( to dopiero patenty pochromować AL !)lub pokryte chromem tłoki ale to dotyczyło silników wyczynowych...nie sądzę aby wczesne turbo tak miało ...ale też głowy nie daje ..wymiana tuleji cylindrowych to rzecz normalna pod warunkiem że mamy tuleje oryginalne i w oryginalnych wymiarach tzw. nominał - inny po szlifie...inny na wymianę, takie rzeczy to tylko doswiadczeni szlifierze potrafą..no i bloki też jak juz maja swoje lata to róznie to wychodzi np. korozja alsi z płynami chłodzącymi uuu..Borygo ! przyznam szczerze że trochę zle zrozumiałem twój post Jurek...że ALSi to dziwny stop...moja wina
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 26.03.2008, 22:30 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
KZO! napisał(a): porscheee napisał(a): hmm, 6 osób ogladało juz tego białego ktory dopiero sie pojawił a do mojego yellow dopiero jedna osoba przyjechala z głownym postulatem jazdy próbnej i to na moje oko pod wpływem alkoholu ...,nie kumam tego , powoli sie nosze z mysla pozostawienia sobie a wystawienia białego bo firma musi sie roziwjac W tych rocznikach ludzie szukają orginałów a nie usportowionych lub przerobionych. Wiem bo sam szukam
doprowadzic takie auto do orginału to 1-2 dni , tylko ze taki orginał poprostu sie toczy ,mało kto byłby usatysfakcjonowany takim autem chyba ze do ogladania w garazu
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 27.03.2008, 15:24 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Hmmm....doprowadzić do oryginału to 1-2 dni.... rozumiem - to ironia, no zależy z jakiego stanu startujemy. Czy się toczy, rzecz względna, no jasne, że Dawid ma inne potrzeby..... Znam takie, które latami dążą do oryginału, ale dochodzą ! Co do kolorów - to istotnie coś z tym żółtym jest. Znajomy przez chyba dwa lata nie mógł sprzedać żółtej targi. W końcu odkupił ją z komisu jako czerwoną /.....pozdrawiam !/. Świadom takich trudności swoją żółtą sprzedałem przy pierwszej nadarzającej się okazji /i wzdycham, bo auto było super.../ Białego - z ogłoszenia- zobaczyłem pierwszy raz na lawecie, przypadkiem, jak podjechał do rejestracji na stacji obok /mnie/ i zrobił na mnie duże wrażenie. Póżniej na spokojnie obejrzałem to auto i uważam, że to niezły materiał wyjściowy /ale nie na 1-2 dni !!!! roboty/ zapalił równiutko, bez dymu, choć bez jazdy..... Myślę, że można z tego coś zrobić. Cena - do potargowania, ale jak słyszę teksty -dam dwadzieścia /000/ to śmiech ogarnia /podobnie jak słyszę o tulejach do 911 "po szlifie"/.
Kupować i do roboty.....za rok będzie ładne auto !
/swoje pierwsze 911 kupiłem za 25..., włożyłem chyba 15.... sprzedałem za 33.... i uważam, że nie straciłem ! Taniej nigdy bym się tyle nie nauczył !/
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 27.03.2008, 16:22 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
no wlasnie... ja w swojego tez juz sporo wpompowalem .. i pewnie zaraz nie bedzie co w nim robic (chyba ze rozpoczne wreszcie sezon na jakims torze ) wiec zastanawiam sie ze skoro doprowadzac stan do idealu to moze juz tego wymarzonego porszaka
i tu poszukiwania 964... a ze nikt mi nie zwroci trzydziestu pare tysiecy za S2 jakie poki co na nie wydalem to do przewidzenia
inwestowanie tez cieszy i uczy
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 27.03.2008, 23:14 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
a co piwecie na 924s za 25tys bo tyle kiedys dałem (nie załuje i cieszy oko do dzis) ,co do żółtego to coraz bradziej sie zastanawiam czy nie zostawic jako demo a pchnac 951s biały,mam naprawde dylemat ,swoja droga ni ekumam jak żółty moze sie ni epodobac ,najładnijsze rs 964 i 993 rs były własnie żółte, moze to kwetia odcienia i lakieru bo dotad w klubie były 2 994t i 930 ,i fakt wygladaja z bliska " srednio " ,napewno nie przemaluje na inny za drogo kosztował i za dobrze wyglada
|
|
Góra |
|
spaun
|
Napisane: 28.03.2008, 0:18 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
żółte jest zajebi..... jak bym zmieniał auto to właśnie chciał bym mieć tak zrobione-przygotowane
|
|
Góra |
|
class
|
Napisane: 19.04.2008, 13:18 |
|
Dołączył: 4.05.2007 Posty: 40
|
czesc
mialem bialego jeepa i merca coupe. nigdy wiecej !!!!!
widac wszystkie rysy i zadrapania !!! ladnie to wyglada z daleka , z bliska -tragedia (chyba ze swiezo spolerowany).
zolty kanarek mi sie osobiscie podoba ale...... o gustach sie nie dyskutuje bo np.kto by wtedy kupil np.alfe albo mazde ?-zamiast jedynie wlasciwego auta na litere P...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|