Osobiście 911 w wersji cabrio nie specjalnie mi leży, tu bardziej bym się skłaniał w kierunku 718. Dach z włókna weglowego jest doskonałą opcją obniżenia środka ciężkości w przypadku modeli GT3/GT4, natomiast w kwestii standardowej Carrery/Turbo, oscylowałbym raczej pomiędzy szyberdachami w kierunku bardziej tego standardowego kosztem braku dodatkowego okna/światła dachowego, gdyż w przyszłości myślałbym nad tuningiem w postaci podwójnych pasków folii w stylu modelu Classic Sport, rozciągającej się po masce-dachu-spojlerze.
Podejrzewam że każdy tu wie który model wiąże się z jakimi ograniczeniami, choć może są też tacy którzy w pierwszej kolejności będą się kierować wyłącznie nadwoziem. Większość raczej będzie dobierać opcje nadwozia pod konkretny model.
Swoją drogą zastanawiam się ile centymetrów mniej nad głową jest w poszczególnych opcjach nadwozia względem standardowego coupe/carbonu, ile zabiera szyberdach a ile szyberdach z dodatkową roletą? Czy w tardze/cabrio jest mniej niż w coupe?
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników