|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
andywarhol
|
Napisane: 15.07.2008, 18:22 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
Witam,
mam pytanie do znawców tematu, czy warto, jak i gdzie zrobić układ wydechowy do 928 4.7 16v, żeby dodać mu troszeczkę bulgotu i wydobyć to co jest kwintesencją v8; jeśli miałby to być "tjuning" polegający na wycięciu połowy układu żeby stał się głośny to nie o to chodzi;
czy jest producent który robi to naprawdę z wyczuciem np. borla; czy lepiej nic nie psuć;
w tej chwili cały wudech jest w stanie idealnym i może dlatego jest zupełnie cichy i trochę za mało wyrazisty;
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 15.07.2008, 19:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Obawiam się ,że cena dedykowanego wydechu będzie abstrakcyjna....jeśli są katalizatory to sugeruję ich usunięcie ,jeśłi nie to lepiej zostawić resztę wydechu jak w oryginale......
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 15.07.2008, 19:19 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
tak się to pewnie skończy, że pozostanę przy oryginale jeśli nie ma czegoś co byłoby mało agresywne i solidne; może faktycznie pozbyłbym się katalizatorów
dzięki
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 15.07.2008, 22:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
można wyrzucic katalizatory, zaleca sie wstawienie rur o tej samej średnicy co wlot i wylot katalizatora... możesz też zakupić End rohr Strosek to co ja mam u siebie... brzmi nieźle... tak mi sie przynajmniej wydaje... napisz do Stroska lub szukaj na ebay.de widziałem czasem za około 400-500 Euro.
Można też wykonać te dwie operacje naraz...
Pozdr
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 15.07.2008, 22:53 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
powiem szczerze, że właśnie odgłos z twojego cuda mnie zainpirował do tego ruchu jak oglądałem go na youtubie
thx
|
|
Góra |
|
Marcin P.
|
Napisane: 16.07.2008, 8:33 |
|
Dołączył: 10.02.2008 Posty: 191
|
Po usunieciu katalizatora wstawic w jego miejsce rurke czy tlumik srodkowy???
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.07.2008, 11:57 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3239
|
jezeli chodzi o 928 to katów bym nie ruszał a tylko pozbył sie własnie ostatniego tłumika ,upieczesz w ten sposób 2 pieczenie parametry i dzwiek
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 16.07.2008, 14:26 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
a jak wtedy będzie z głośnością? czy będzie się nadawał na dłuższe trasy?
wiem, że goście w stanach mają taki patent bypass dedykowany zamiast ostatniej puszki, ale nie wiem jaki będzie w normalnym użytkowaniu
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 16.07.2008, 14:42 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Jeśli sa katy ,to je usuń.
1. Poprawi się głośność
2.Zachowasz nietkniety tłumik( jak raz ruszysz go gdzieś to korozja go dokończy)
3.Najprawdopodobniej zwiększy się moc
- jest to regułą w silnikach 2 zaworowych
- jeśli katy są nawet metalowe to już ich przepustowośc pozostawia wiele do życzenia.
4.Tego niewiem ale słyszałem ,że w 928 aby zyskać na mocy należy nawet dołożyć kryzę w końcowej części wydechu tuż przed atmosferą a więc polużnianie końca wydechu niebędize dobrą opcją.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 16.07.2008, 17:05 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
ok, też wydaje mi się sensowne wywalenie katalizatorów; więc takie rozwiązanie jest mniej uzasadnione - http://tiny.pl/2td6
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.07.2008, 20:22 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3239
|
jak zdążyłes zauwazyc sa 2 szkoły  wybór nalezy do Ciebie lub próbuj to i to aby przekonac sie samemu, ja przystaje zdecydowanie przy 928 i sprawny kat bez tylniej puszki ale juz 944 turbo bez kata ... chyba ze wyczynowy celem zbicia decybeli + tylnia puszka
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 16.07.2008, 21:08 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
wiekie dzięki
jak zdecyduje się na któreś z rozwiązań to pochwalę się efektem 
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|