Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.07.2008, 18:22 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
Witam,
mam pytanie do znawców tematu, czy warto, jak i gdzie zrobić układ wydechowy do 928 4.7 16v, żeby dodać mu troszeczkę bulgotu i wydobyć to co jest kwintesencją v8; jeśli miałby to być "tjuning" polegający na wycięciu połowy układu żeby stał się głośny to nie o to chodzi;
czy jest producent który robi to naprawdę z wyczuciem np. borla; czy lepiej nic nie psuć;
w tej chwili cały wudech jest w stanie idealnym i może dlatego jest zupełnie cichy i trochę za mało wyrazisty;


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.07.2008, 19:11 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Obawiam się ,że cena dedykowanego wydechu będzie abstrakcyjna....jeśli są katalizatory to sugeruję ich usunięcie ,jeśłi nie to lepiej zostawić resztę wydechu jak w oryginale......




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.07.2008, 19:19 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
tak się to pewnie skończy, że pozostanę przy oryginale jeśli nie ma czegoś co byłoby mało agresywne i solidne; może faktycznie pozbyłbym się katalizatorów
dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.07.2008, 22:47 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

można wyrzucic katalizatory, zaleca sie wstawienie rur o tej samej średnicy co wlot i wylot katalizatora... możesz też zakupić End rohr Strosek to co ja mam u siebie... brzmi nieźle... tak mi sie przynajmniej wydaje... napisz do Stroska lub szukaj na ebay.de widziałem czasem za około 400-500 Euro.

Można też wykonać te dwie operacje naraz...:)

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.07.2008, 22:53 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
powiem szczerze, że właśnie odgłos z twojego cuda mnie zainpirował do tego ruchu jak oglądałem go na youtubie :lol:
thx


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2008, 8:33 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
Po usunieciu katalizatora wstawic w jego miejsce rurke czy tlumik srodkowy???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2008, 11:57 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
jezeli chodzi o 928 to katów bym nie ruszał a tylko pozbył sie własnie ostatniego tłumika ,upieczesz w ten sposób 2 pieczenie parametry i dzwiek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2008, 14:26 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
a jak wtedy będzie z głośnością? czy będzie się nadawał na dłuższe trasy?
wiem, że goście w stanach mają taki patent bypass dedykowany zamiast ostatniej puszki, ale nie wiem jaki będzie w normalnym użytkowaniu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2008, 14:42 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Jeśli sa katy ,to je usuń.
1. Poprawi się głośność
2.Zachowasz nietkniety tłumik( jak raz ruszysz go gdzieś to korozja go dokończy)
3.Najprawdopodobniej zwiększy się moc
- jest to regułą w silnikach 2 zaworowych
- jeśli katy są nawet metalowe to już ich przepustowośc pozostawia wiele do życzenia.
4.Tego niewiem ale słyszałem ,że w 928 aby zyskać na mocy należy nawet dołożyć kryzę w końcowej części wydechu tuż przed atmosferą a więc polużnianie końca wydechu niebędize dobrą opcją.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2008, 17:05 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
ok, też wydaje mi się sensowne wywalenie katalizatorów; więc takie rozwiązanie jest mniej uzasadnione - http://tiny.pl/2td6


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2008, 20:22 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
jak zdążyłes zauwazyc sa 2 szkoły :wink: wybór nalezy do Ciebie lub próbuj to i to aby przekonac sie samemu, ja przystaje zdecydowanie przy 928 i sprawny kat bez tylniej puszki ale juz 944 turbo bez kata ... chyba ze wyczynowy celem zbicia decybeli + tylnia puszka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2008, 21:08 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
wiekie dzięki
jak zdecyduje się na któreś z rozwiązań to pochwalę się efektem :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum