Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 10:20 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
chodzi Ci o:
Nie dyskutuj z idiotą bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem?

Jeżeli masz zamiar się zniżyć do niższego poziomu to proponuję prowadzić mało merytoryczną dyskusję na PW.

Bo jak widzę tylko o to Ci chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 10:56 

Dołączył: 23.11.2014
Posty: 10
Kolego to może wyciągnij ten silnik i sprzedaj na allegro ? Ktoś sobie z niego skorzysta a Ty zrób swap w Porsche na jakiś 1.3 od Hondy i załóż instalację gazową. Będzie tanio aż do przesady i nadal będziesz mógł się podniecać schodząc do garażu że masz Porsche. Jak dla mnie to tylko zamulasz ten silnik w taki sposób go użytkując. Dobrze Ci goście radzą ... wciśnij Pan ten pedał z prawej strony trochę głębiej, bo ten samochód nie został stworzony dla taksówkarzy ;) Niech moc będzie z Tobą. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 11:15 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
atosss007 napisał(a):
Kolego to może wyciągnij ten silnik i sprzedaj na allegro ? Ktoś sobie z niego skorzysta a Ty zrób swap w Porsche na jakiś 1.3 od Hondy i załóż instalację gazową. Będzie tanio aż do przesady i nadal będziesz mógł się podniecać schodząc do garażu że masz Porsche. Jak dla mnie to tylko zamulasz ten silnik w taki sposób go użytkując. Dobrze Ci goście radzą ... wciśnij Pan ten pedał z prawej strony trochę głębiej, bo ten samochód nie został stworzony dla taksówkarzy ;) Niech moc będzie z Tobą. Pozdrawiam


Kolejny bezsensowny post? Ulżyło Ci?
kilka postów wyżej napisałem ,że wyciągnąłem wnioski.
Masz jednego posta więcej i cieszy Cię to. :?:
Proszę moderatora o usunięcie tematu bo to się żenujące robi. :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 12:23 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Tak. O to mi chodziło.

Każdy dobrze Ci radzi a Ty nadal się ciskasz. Sam wsadziłeś kij w mrowisko...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 12:34 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
to może pokażesz mi JEDNO zdanie które świadczy o tym,że nie przyjmuję do wiadomości rad i kłócę się z nimi?? :?:
Albo nie, DAJ spokój, mam ciekawsze rzeczy do roboty niż udowadnianie, że Ziemia jest okrągła. :roll:
A wciskanie mi kitu ,że Ja wsadziłem kij w mrowisko to już zakrawa na szczyty.
:shock:
To od Twojego postu zaczęło być nieprzyjemnie :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 17:00 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Nie chciałem Cię urazić. I pewnie nikt nie chciał.

Dlatego Ci wytłumaczę dlaczego taki odbiór ma Twój temat:

Faster jako pierwszy stwierdził: "... prowokacja".

Na tym forum, gdzie ludzie są bardzo świadomi do czego powinny służyć samochody Porsche, Ty zadajesz pytanie i piszesz "... jestem inny...".

To jest kij w mrowisko. Temat zabawny i tragiczny jednocześnie.

Skoro przyjąłeś wszystko co Ci ludzie napisali to teraz napisz wrażenia z osiągnięcia 6000 obrotów... na 3-cim biegu! Oczywiście po wcześniejszych 6000 na jedynce i dwójce...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 17:59 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Macpraw napisał(a):
Nie chciałem Cię urazić. I pewnie nikt nie chciał.

Dlatego Ci wytłumaczę dlaczego taki odbiór ma Twój temat:

Faster jako pierwszy stwierdził: "... prowokacja".

Na tym forum, gdzie ludzie są bardzo świadomi do czego powinny służyć samochody Porsche, Ty zadajesz pytanie i piszesz "... jestem inny...".

To jest kij w mrowisko. Temat zabawny i tragiczny jednocześnie.

Skoro przyjąłeś wszystko co Ci ludzie napisali to teraz napisz wrażenia z osiągnięcia 6000 obrotów... na 3-cim biegu! Oczywiście po wcześniejszych 6000 na jedynce i dwójce...


Nie wiem po co ciągnąć dalej ten temat tym bardziej,że nie do końca -więcej, nie o to mi chodziło w moim pytaniu. i....
Nie powiem Ci jakie są to wrażenia bo jeszcze długo potrwa zanim pokręcę silnik do tych obrotów.
Więcej , nie będę się dzielił wrażeniami żeby co niektórych nie rozbawić(głównie Ciebie)
6 tysięcy obrotów to rzadko pokazuje mi się na obrotomierzu motocykla a co dopiero w samochodzie.
Może dlatego,ze ma przebieg 500km i trzeba go docierać?
Tak czy inaczej jak go dotrę to i tak szału nie będzie.
Taki mój urok. I to by było na tyle.
Na forum motocyklowym którego jestem userem nikt się tak nie burzył-nie burzy jak tutaj. Ale może to jest właśnie sposób działania co niektórych ludzi na TYM forum(przepraszam tych których uraziłem).
Pewnie coś jest w tym temacie Forumowicze-nieklubowicze.
Dla Ciebie temat jest zabawny i tragiczny jednocześnie. Mam takie same odczucia czytając twoje posty w moim temacie.
Mam nadzieję,że będziesz spał dobrze i spokojnie.
Nie napiszę już nic więcej w tym temacie bo nie mam zamiaru się zniżać do pewnego poziomu. :? :wink: :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 19:00 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1376
A mnie to bawi...

Coś jak na forum Miłośników Żòłwi... temat pt. Podajcie mi proszę Koledzy 10 sposobów na Szybką Ucieczkę ?
:D

Fajnie jest , bo jesteśmy ròżnorodni...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 22:19 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Dziwne , w pierwszym poście opisujesz niepokojące objawy , w dodatku po krótkim okresie użytkowania , sam wyciągasz dobre wnioski i co ??

Ja bym takiego auta nie kupił , niedogrzewany olej spowoduje odkładanie zanieczyszczeń, kumulację wody w układzie olejowym, odkłądanie sadzy w układzie wydechowym, powstawanie coraz większego nagaru w samym silniku,powstawanie osadów we wtryskiwaczach itd......niestety silnik to wytwór mechaniki a nie tylko obiekt westchnień.
Wszystkie elementy silnika muszą osiągać temperaturę roboczą i od czasu do czasu sam silnik oddawać 100 % mocy.
Niedawno wyczytałem ,że silniki do 968 przed montażem do auta w fabryce były docierane a polegało to na pół godzinnym utrzymywaniu obrotów 6000 , na specjalnym stanowisku kontrolnym- i każdy jeden silnik przechodził taką procedurę.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2014, 22:25 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Miałem sobie dać spokój ale rozbroiłeś mnie teraz.
Ale dziękuję za zainteresowanie.
Absolutnie nic takiego nie napisałem.
Przeczytaj jeszcze raz mojego pierwszego posta. :D
Wy to chyba specjalnie robicie :roll: :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.12.2014, 1:02 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Kup chłodzone powietrzem - masło nie odkłada się na korku, będziesz miał spokój :)

Szczerze - nie ma co się napinać - to Twoje auto, Twój styl jazdy. Korzystaj z niego tak, żebyś był zadowolony. Do zobaczenia na drodze!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.12.2014, 16:54 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
arczimi napisał(a):
Miałem sobie dać spokój ale rozbroiłeś mnie teraz.
Ale dziękuję za zainteresowanie.
Absolutnie nic takiego nie napisałem.
Przeczytaj jeszcze raz mojego pierwszego posta. :D
Wy to chyba specjalnie robicie :roll: :cry:

Zawsze warto przypominać ,że silnik najlepiej pracuje między obrotami momentu maksymalnego a obrotami mocy maksymalnej - czyli w tym wypadku pewnie między 4000 obr. a 6400 w Boxterze 2,7...
Wtedy napręzenia są najmniejsze i silnik łatwo się "samooczyszcza"
Warto też pamiętać ,że silnik nie zużywa się gdy olej ma temperaturę roboczą , czyli w Boxterze po ok 20 km jazdy , tak więc z tego punktu widzenia to ostro katujesz auto... :twisted: jak i inni klubowicze choć różnimy się jego sposobem :idea:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.12.2014, 17:07 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Dobra, reasumując........ :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Nie ma możliwości (prawie nikt) za każdym razem kiedy wyjeżdża z garażu prowadzi samochód w taki sposób jaki opisujesz. NIE WIERZĘ> :twisted:
Czyli jazda do pracy czy do sklepu jest dozwolona ale raz ja jakiś czas (?) przegonić auto i tyle.
Tym bardziej mam taką nadzieję
:?: bo wszystkie auta które miałem i użytkowałem "jak emeryt" a nadzwyczaj sporadycznie dawałem im "w palnik"(głównie diesle i Z4 3.0) zachowywały się w sposób należyty :) i nie przysparzały mi problemów. Mam nadzieję,że z Porsche będzie tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.12.2014, 21:30 

Dołączył: 6.03.2011
Posty: 110
Moja dzisiejsza przejażdżka po bułki ... ;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.12.2014, 23:57 

Dołączył: 28.07.2012
Posty: 335
a od kiedy Boxster 986 ma takie zegary???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2014, 0:51 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Jezdzisz do Niemiec po pieczywo :shock:




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2014, 3:06 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Fajne zegary:) no i fajne odczyty:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum