Autor |
Wiadomość |
centrum
|
Napisane: 28.02.2017, 15:34 |
|
Dołączył: 30.01.2017 Posty: 29
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 1.03.2017, 21:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A dzwoniłeś do PCW?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
centrum
|
Napisane: 2.03.2017, 7:46 |
|
Dołączył: 30.01.2017 Posty: 29
|
Jasne ze dzwoniłem. W sobotę jadę oglądać i ustalać szczegóły .
|
|
Góra |
|
danzigpl
|
Napisane: 2.03.2017, 8:52 |
|
Dołączył: 27.12.2016 Posty: 51
|
centrum napisał(a): Jasne ze dzwoniłem. W sobotę jadę oglądać i ustalać szczegóły . Hej. Skoro mocno jestes zainteresowany turbo s.. to mam pytanie. Jaka masz opinie na temat hamulcow ceramicznych. ? Czy juz jezdziles z ceramikami? Jest sporo opinii na forum , ze to takie sobie rozwiazanie. Dosc czesto sie zdarza ze ludzie wymieniaja hanulce na standardowe z ceramiki. Mnie osobiscie spedza to sen z powiek dlatego pytam
|
|
Góra |
|
Bristol
|
Napisane: 2.03.2017, 10:43 |
|
Dołączył: 5.05.2016 Posty: 580
|
Ceramika do jazdy codziennej nie ma żadnego sensu. A na tor to już jak kto woli. Są przeciwnicy i zwolennicy jak we wszystkim Najlepiej samemu sprawdzić i wybrać to co bardziej "leży"
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 2.03.2017, 12:41 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Ja wybrałem auto bez ceramiki ale podobno nowa generacja jest bardziej trwała. Więc chyba nie ma się co obawiać. Na żadne techniczne testy czy inne potwierdzenia powyższego nie trafiłem ale też nie szukałem zbyt głęboko. Na torze ceramika jest bezdyskusyjnie lepsza od standardowej stali ale niekoniecznie trwalsza. Nie przegrzewa się, hamuje rewelacyjnie, mniej waży. Stalowe po max 4 - 5 gorących kółkach wymagają schłodzenia a ceramiką dalej w pełni sprawna. Poza torem podobno nie do zdarcia przez 100 tys km. Ta nowa generacja ma być mniej podatna na drobne uszkodzenia mechaniczne. Na logikę same plusy. Zatem turbo S ma sens bo do tego dochodzi trochę więcej KM i parę innych dodatków. No i świadomość posiadania auta z góry łańcucha pokarmowego może też mieć znaczenie
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
danzigpl
|
Napisane: 2.03.2017, 14:08 |
|
Dołączył: 27.12.2016 Posty: 51
|
Bristol napisał(a): Ceramika do jazdy codziennej nie ma żadnego sensu. A na tor to już jak kto woli. Są przeciwnicy i zwolennicy jak we wszystkim Najlepiej samemu sprawdzić i wybrać to co bardziej "leży" Wymiana tarcz 110k w pc
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 2.03.2017, 16:52 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
danzigpl napisał(a): Wymiana tarcz 110k w pc ale brutto czy netto?
_________________
|
|
Góra |
|
centrum
|
Napisane: 2.03.2017, 18:55 |
|
Dołączył: 30.01.2017 Posty: 29
|
Do tej pory nie miałem auta z ceramika, więc nie mam pojęcia jak będzie się sprawowała. Z soboty zrobił się czwartek(sprzedawca ma urlop), ale TTS jest zarezerwowane dla mnie. Jak tylko wszystko będzie ok to za ok 10dni będę testował ceramikę
|
|
Góra |
|
chris_3
|
Napisane: 2.03.2017, 19:42 |
|
Dołączył: 6.09.2015 Posty: 187 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 454
|
Bristol napisał(a): Ceramika do jazdy codziennej nie ma żadnego sensu. A na tor to już jak kto woli. Są przeciwnicy i zwolennicy jak we wszystkim Najlepiej samemu sprawdzić i wybrać to co bardziej "leży" Też tak uważałem do czasu, kiedy jeszcze nie miałem ceramiki. W przypadku jazdy codziennej (na tor ceramika jest niezastąpiona) uważam, że nie do końca jest to pozbawione sensu - wg moich indywidualnych odczuć w porównaniu do zwykłych hamulców, hamowanie jest zauważalnie bardziej skuteczne, o wymianie tarcz i klocków można zapomnieć, należy jedynie koniecznie uważać na wymianę opon (tarcze są bardzo kruche). Generalnie uważam, że decydując się zwykłą wersję Turbo warto dopłacić za ceramikę. W Turbo S jest na szczęście w standardzie
_________________
718 Cayman GTS 4.0 PDK 718 Boxster - out Panamera Turbo - out 997.1 3,6 - out Cayenne S 4.5 - out
|
|
Góra |
|
Bristol
|
Napisane: 2.03.2017, 19:59 |
|
Dołączył: 5.05.2016 Posty: 580
|
danzigpl napisał(a): Bristol napisał(a): Ceramika do jazdy codziennej nie ma żadnego sensu. A na tor to już jak kto woli. Są przeciwnicy i zwolennicy jak we wszystkim Najlepiej samemu sprawdzić i wybrać to co bardziej "leży" Wymiana tarcz 110k w pc Chora cena... Nie chodzi o to czy stać ale tyle za hamulce...
|
|
Góra |
|
Paweł50
|
Napisane: 2.03.2017, 21:20 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 274
|
centrum napisał(a): Do tej pory nie miałem auta z ceramika, więc nie mam pojęcia jak będzie się sprawowała. Z soboty zrobił się czwartek(sprzedawca ma urlop), ale TTS jest zarezerwowane dla mnie. Jak tylko wszystko będzie ok to za ok 10dni będę testował ceramikę Samochód bez gwarancji. Możliwość zakupu takowej po wymianie wydechu. I tu pojawia się dylemat: TechArt, lub gwarancja.
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 2.03.2017, 21:22 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Paweł, nie mąć wody. Wydech jest w komplecie.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Paweł50
|
Napisane: 2.03.2017, 21:23 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 274
|
Owszem jest, ale dylemat zostaje.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 2.03.2017, 21:33 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
A ori wydech jest w cenie czy musisz dokupić?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 2.03.2017, 22:25 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Ori tarcze pccb przod okolo 4.5k euro netto natomiast ceramika na co dzień jest rewelacyjna trwalsza i skuteczniejsza kropka
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 2.03.2017, 23:16 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Jest w cenie. Po co te historie...
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 2.03.2017, 23:33 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
chris_3 napisał(a): Bristol napisał(a): Ceramika do jazdy codziennej nie ma żadnego sensu. A na tor to już jak kto woli. Są przeciwnicy i zwolennicy jak we wszystkim Najlepiej samemu sprawdzić i wybrać to co bardziej "leży" Też tak uważałem do czasu, kiedy jeszcze nie miałem ceramiki. W przypadku jazdy codziennej (na tor ceramika jest niezastąpiona) uważam, że nie do końca jest to pozbawione sensu - wg moich indywidualnych odczuć w porównaniu do zwykłych hamulców, hamowanie jest zauważalnie bardziej skuteczne, o wymianie tarcz i klocków można zapomnieć, należy jedynie koniecznie uważać na wymianę opon (tarcze są bardzo kruche). Generalnie uważam, że decydując się zwykłą wersję Turbo warto dopłacić za ceramikę. W Turbo S jest na szczęście w standardzie Nie no bez przesady, klocki się zużywają całkiem normalnie. Ale na pewno ceramika jest lepsza od stali (jeśli to prawda, że nowa generacja jest trwalsza - w co w sumie wierzę)
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Marcin B.
|
Napisane: 2.03.2017, 23:38 |
|
Dołączył: 5.08.2014 Posty: 283
|
|
Góra |
|
centrum
|
Napisane: 3.03.2017, 19:36 |
|
Dołączył: 30.01.2017 Posty: 29
|
Paweł50 napisał(a): centrum napisał(a): Do tej pory nie miałem auta z ceramika, więc nie mam pojęcia jak będzie się sprawowała. Z soboty zrobił się czwartek(sprzedawca ma urlop), ale TTS jest zarezerwowane dla mnie. Jak tylko wszystko będzie ok to za ok 10dni będę testował ceramikę Samochód bez gwarancji. Możliwość zakupu takowej po wymianie wydechu. I tu pojawia się dylemat: TechArt, lub gwarancja. Gwarancja,fajnie jak jest,ale moc i fan z jazdy jest ważniejszy. Po zakupie auta z gwarancją i tak techart by wpadł. Więc decyzja już zapadła. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|