To jest jedyne auto dla którego na wszelki wypadek nie mam założonego excella, aby nie widzieć łącznej kwoty

dlatego tak z marszu informacji Ci nie podam.
Ale przykład z ostatnich prac
- za 2 palce rozdzielacza, 2 kopułki z pokrywkami i cewkę zapłaciłem po dobrych poszukiwaniach 2 tyś na oryginałach albo pierwszy montaż. Trochę czasu mi to zajęło ale nie spieszyło mi się. Wycena w MB była na 6,5 tyś. Robota w serwisie MB, bo zależy mi na udokumentowanej historii auta, po rabatach 1,5. Czyli z marszu w serwisie zostawił bym circa 8,5, ja zapłaciłem 3,5.
Jak przyłożysz się do poszukiwań to jest OK, jak pojedziesz do MB o powiesz poproszę to tanio nie jest.
Kosztowna w SLu 600 jest wiązka elektryczna, która z wiekiem lubi się rozlecieć - nowa w serwisie ponad 7 tyś, ale są fachowcy w Polsce, którzy ją regenerują

No i nivo, które jest w standardzie, a lubi się rozsypać, ale tutaj też Polak już opanował regenerację i nie trzeba kupować nowych zaworów czy rozdzielaczy. Koszty nowych w serwisie są zabójcze.
Podstawowe koszty obsługi V12 versus V8 myślę, że niewiele się różnią, poza tym że oleju jest więcej
