Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.10.2012, 13:12 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Cytuj:
szczególnie te bułki - z takim argumentem się nie dyskutuje


dokładnie, zwłaszcza, że było ostatnio na forum takie zdjęcie prosiaka ze zrobionym spray'em na masce napisem "CHLEBA" :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.10.2012, 13:49 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Marion napisał(a):
kierownica z łopatkami jest śliczna ale na czasy na torze to ona ma taki wpływ jak wielkość monitora na to czy się zarabia na giełdzie czy nie :)


No własnie, mam dwa duze monitory i d......a. Muszę zamienić myszkę na łopatki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.10.2012, 14:39 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Matschke napisał(a):
rk35 napisał(a):
kierownica nie ma znaczenia jak znasz tor jazdy i co kiedy "wrzucić" i z jakim wyprzedzeniem....chyba że chodzi o walory estetyczne ,a z tym się nie dyskutuje...... :D


Z tym sie akurat zgodze, jakos jezdze troche po torze i zawsze trafiam w przyciski, no i jak widac po pucharkach i czasach dawalem rade z mocniejszymi ;)
Wiadomo, ze ma lopatki beda wygodniejsze, ale ogolnie to bardziej dla bajeru zmiana.... Zauwazylem tylko, ze te zwykle kierownice od PDK sa duzo tansze, dlatego pytam...

Maciek
Tak się chwalisz ale na torze kolego to na razie dużo słabsze auta od twojego cię objechaly!




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2012, 17:59 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Bo w Poznaniu bylem tylko raz seryjnym autem na zwyklych oponach w kwietniu 2011, tak to niestety tam nie jezdzilem, ale na pewno w sezonie 2013 bede ;) i planuje zejsc ponizej 1:50 ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2012, 20:48 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No to nie pisz o wyńikach na torze.
Seria robi poniżej 1,50




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2012, 21:50 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Maciek, żeby Cię bardziej zdołować to 1:50 zrobi dobry kierownik S-ką przed FL :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2012, 22:48 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
Albo starszy pan w cabrio :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2012, 23:14 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Albo dwudziestoparo-letnie 200konne 944 :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2012, 23:19 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Dobre :lol: :lol:

jak sie pojawił temat czasów na torze, nagle WSZYSCY OBECNI !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2012, 0:55 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
proponuje spotkanie najmocmiejszych na torze w nowym roku.......... i jakoś poradzimy tym nie seryjnym TUNINGOM.........
Panowie......najważniejszy jest łącznik między kierownicą a pedałami..........chyba że różnica jest powyżej 200KM.....I JUŻ!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2012, 1:09 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Dorzucę od siebie, ze ja po tuningu do ok 580-600 KM nie zrobiłem lepszego czasu, Teo moim autem tez nie. Dlatego wróciłem do serii i jakoś lepiej mi się czuje auto.
Na torze same KM nie jadą niestety.

Na pewno pomagają zmiany w zawieszeniu ale nie chce się w to pakować.
Najlepsze efekty daje tuńing umiejętności. To już od dawna wiem Radek :-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2012, 1:31 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Cytuj:
proponuje spotkanie najmocmiejszych na torze w nowym roku.......... i jakoś poradzimy tym nie seryjnym TUNINGOM.........
Panowie......najważniejszy jest łącznik między kierownicą a pedałami..........chyba że różnica jest powyżej 200KM.....I JUŻ!


normalnie strach się bać :shock: .............................
a ja głupi poszedłem w koszta z powodu idiotycznych łopatek, a trzeba było sobie taki łącznik kupić :

http://sklep.variant.pl/Blokada_kierown ... 8101,17584

I JUŻ!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2012, 11:01 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jasmin napisał(a):
No to nie pisz o wyńikach na torze.
Seria robi poniżej 1,50


Seria z bardzo dobrym kierowca. Ja bede happy jak zejde ponizej 1;50, nie mam jakis ambicji bycia nie wiadomo kim, wiec nie wiem po co takie wycieczki do mnie.....a tor to dla mnie nie tylko Poznan, tylko tez Ulez, itp.
Jakos w Ulezu sobie swietnie radzilem co roku, wiec takim zlym kierowca nie jestem, a w tor Poznan sie wjezdze i pogadamy ;) skoro tak strasznie Was to boli ;)
Jak widze, ze tor Poznan w klubie Porsche jest wyznacznikiem, wiec postaram sie dolaczyc do grona tej elity..... ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2012, 11:21 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Wracając do tematu to Rafał odwalił kawał dobrej roboty :)
- kiera jest naprawdę petarda :)

Pozdrawiam Wszystkich ścigantów ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum