Tanio już było..
uzupelnie listę
Zadna 911 do 73 roku nie zeszla poniżej 100eur
Rekordem bylo prawdziwe ST za 1.1 MLN
914 GT bez org motoru bylo za 260 k eur
Early 911 wystawilo testowe 911 E z 69 roku za 900 tyś :O
Bylo 5 Speedsterów i 3 zostalo sprzedanych (ceny od 360 k wzwyż)
A bedzie jeszcze drożej.
Pomimo iż 911 typoszeregu 0-F było bardzo sporo ofert, mnóstwo aut zostało sprzedanych.
Publika była znikoma. Mialem wrażenie ze na targi przyszli tylko klienci po auta.
Zero publiki w stylu dzieci z balonami.
Najbardziej zadziwilo mnie G50 z przebiegiem 153 tyś sprzedane za 86 tyś eur..
W listopadzie sprzedawalem podobne auto za polowę tej kwoty na targach w Poznaniu i NIKT nawet nie zapytał
Generalnie kryzys jest w autach tanich.
Tanie Mercedesy , wszelakiej masci francuskie wynalazki czy "zwyczajne" wozy ugrzęzly w miejscu.
Bentley LM za 1 mln Eur i slabo polakierowane 507 za 2.4 mln eur zostało sprzedane pierwszego dnia przez mojego kolege z Wegier w sekundę..
Najbardzie smutnym byl kryzys w dziale częsci bo przyjechalo 1/3 standardowych wystawców. Stoiska sa drogie ( ok 3-5 k eur za stand) wiec sobie odpuscili.
Rynek Porsche pokazał ze ma kolosalne znaczenie wersja, kolor czy unikatowość.
Cena jest drugorzędna.
Jeszcze jedna ciekawostką byl ABSOLUTNY BRAK uczestnictwa fabryk ani muzeów.
Pierwszy raz nie bylo oficjalnego Porsche czy Mercedesa ..
Byly tylko krajowe kluby oficjalne.
Pusty pieniądz i dewaluacja zrobiła swoje.
Idzie drożyzna.
PS. Benzyna w DE jest juz po 13 zl za litr.