Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.05.2008, 22:31 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
1.993 jest ostatnim z prawdziwych porsche(chlodzony powietrzem). Czy 993 turbo jest rowniez wiatrakiem czy jest juz chlodzony ciecza(tu raczej jestem pewien ze wiatrak ale prosze tylko o potwierdzenie)?
2. 928 ma ciekawa technologie aktywacji pracy 8 tlokow przy wzmorzonej pracy silnika (przy niskich obrotach pracuja tylko 4).
Kiedy aktywuja sie zatem pozostale tloki?(chodzi mi o rpm i na ktorym biegu....)?
3. Odnosnie pytania 2....czy taka oszczednosc w pracy tlokow/spalania paliwa jest rowniez zastosowana w S/s2/s4/gt/gts czy tylko w zwyklym 928?(zapewne we wszystkich ale tez poprosze o potwierdzenie tych co mieli/maja ten model)
4. Kiedy aktywuje sie turbo w 924/944/911 (chodzi o rpm i bieg)?
5. Jakie cisnienie maja turbosprezarki w 944 turbo i 911(930) pomiedzy rokiem 82-89.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2008, 22:42 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
4: dla 44 to ok 3.5 krmp na kazdym biegu
5: 0,9 na poczatku do 0,6 na koncu obrotow bodajrze dla wersji 220ps, i 0.9 na calosci dla 250ps rowniez 944 +- oczywiscie margines bledu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum