1.993 jest ostatnim z prawdziwych porsche(chlodzony powietrzem). Czy 993 turbo jest rowniez wiatrakiem czy jest juz chlodzony ciecza(tu raczej jestem pewien ze wiatrak ale prosze tylko o potwierdzenie)?
2. 928 ma ciekawa technologie aktywacji pracy 8 tlokow przy wzmorzonej pracy silnika (przy niskich obrotach pracuja tylko 4).
Kiedy aktywuja sie zatem pozostale tloki?(chodzi mi o rpm i na ktorym biegu....)?
3. Odnosnie pytania 2....czy taka oszczednosc w pracy tlokow/spalania paliwa jest rowniez zastosowana w S/s2/s4/gt/gts czy tylko w zwyklym 928?(zapewne we wszystkich ale tez poprosze o potwierdzenie tych co mieli/maja ten model)
4. Kiedy aktywuje sie turbo w 924/944/911 (chodzi o rpm i bieg)?
5. Jakie cisnienie maja turbosprezarki w 944 turbo i 911(930) pomiedzy rokiem 82-89.
4: dla 44 to ok 3.5 krmp na kazdym biegu
5: 0,9 na poczatku do 0,6 na koncu obrotow bodajrze dla wersji 220ps, i 0.9 na calosci dla 250ps rowniez 944 +- oczywiscie margines bledu.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników