jakiś czas temu podczas dynamicznej jazdy miałem małą przygodę.
Operując skrzynią w trybie D/M samochód zrzucił bieg i nie wyświetlał niczego poza trybem jazdy D, a po dodaniu gazu zachowywał się jak w N. Zatrzymanie pojazdu, wrzucenie P, a następnie ponownie D rozwiązało problem. Kolejne 300 km przeszło bez zarzutu. Problem nie występował też później.
Ostatnio podczas postoju zauważyłem, że zmiana na D po cofaniu (R) skutkuje stuknięciem/kopnięciem. Jakby samochód chciał się wyrwać, ale coś go blokowało. Dalej zachowuje się normalnie.
Po podpięciu do komputera pojawiły się następujące błędy:
P0730 - Incorrect gear ratio
2500 Impermissible transmission ratio 2315 Communication instrument cluster
Czy ktoś z Was przerabiał podobny temat?
Pozdrawiam!
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników