|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz 66
|
Napisane: 19.08.2024, 16:39 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Pytanie do użytkowników kół z centralnymi śrubami:brać,czy lepiej odpuścić. Jakie są plusy i minusy?
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 19.08.2024, 17:00 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
No minusy są takie, że nie każdy warsztat Ci to obsłuży... Inna sprawa to pytanie jak często trzeba w dzisiejszych czasach cokolwiek ściągać / zakładać - poza zimą / jesienią... ? No i będziesz miał ograniczony wybór felg.
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 19.08.2024, 17:13 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Dziękuję za odpowiedź. Wiem,że po dziesięciu odkręceniach i przykręceniach trzeba wymieniać na nowe(tak podaje producent). Z tym ograniczonym wyborem felg to,faktycznie,minus.
|
|
Góra |
|
cukin
|
Napisane: 20.08.2024, 15:03 |
|
Dołączył: 17.01.2009 Posty: 152
|
Nie widzę żadnych plusów poza może "ladnym wygladem". Łapiesz gume na trasie i konieczna laweta do porsche centrum, bo kto to naprawi, chyba ze bedziesz wozic klucz. W Panamerze sens centralnej sruby jest bliski zeru moim zdaniem
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|