Autor |
Wiadomość |
flybart
|
Napisane: 6.09.2019, 6:57 |
|
Dołączył: 24.06.2015 Posty: 76
|
Koledzy forumowicze. Jestem z Wami już jakiś czas, choć trudno mnie tu znaleźć po moich wpisach. Mało mnie tu bo nie mam jeszcze swojego wyśnionego 911, co tu pisać... 😜 Po długich podjazdach, przymiarkach, przemyśleniach, śledzeniu aukcji, polowaniu na okazje, wydaje mi się, ze już się w miarę określiłem i wiem co chce. Ale mimo jakiejś swojej wizji zapytam Was o zdanie. Dwi oferty. Co z nich wybrać? 996 4S https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3fad622178996 targa https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 3fad622178Znam pochodzenie obydwu aut, cena podobna. Auto do pojezdzenia czasem wokół osiedla w ładna pogodę, chętnie na zlot... i do postania w garażu, żeby oko popieścić. Rajdy? 😆 mogę się kawałek autostrada przejechać 😂 Serce szybciej mi bije do 4s... 😍 Dziękuje Wam za każdy komentarz.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 6.09.2019, 8:04 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
4S!
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 6.09.2019, 8:12 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Pomijając wszystko wolałbym 4, ale Targa ma imo lepsze pochodzenie i historię
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
Dezo
|
Napisane: 6.09.2019, 8:23 |
|
Dołączył: 3.01.2011 Posty: 270
|
Nie odnosząc się do przedstawionych przez Ciebie konkretnych pojazdów - 4S.
|
|
Góra |
|
flybart
|
Napisane: 6.09.2019, 8:29 |
|
Dołączył: 24.06.2015 Posty: 76
|
Dezo napisał(a): Nie odnosząc się do przedstawionych przez Ciebie konkretnych pojazdów - 4S. Gdybym rozpatrywał 4s i targe od tej samej osoby, z takim samym pochodzeniem jak rzeczona Targa, nie miałbym wątpliwości i pewnie nie poruszyłabym tego tematu na forum. Oczywiście ze 4S. Dylemat polega na wybraniu pomiędzy konkretnie Ta 4S, a konkretnie ta Targa 😁
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 6.09.2019, 10:26 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
IMHO tylko 4S. Ładniejsza buda, lepsze hamulce i zawieszenie. Targa w 993 i 996 nie leży mi zupełnie.
Cichy miał obie więc powinien się tu wypowiedzieć.
I nie piszę tu o tych konkretnie egzemplarzach.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 6.09.2019, 10:30 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.09.2019, 10:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Targa tylko w przypadku, gdy wóz ma być jednocześnie sportowy i rodzinny. W pozostałych - 4S
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
flybart
|
Napisane: 6.09.2019, 10:46 |
|
Dołączył: 24.06.2015 Posty: 76
|
mareknowak napisał(a): Ja tam jestem wyznawcą napędu na tył. Tutaj jednak skłaniałbym się ku 4S. Dla mnie ładniejsze. No chyba, że pójdziesz w manualne turbo Wojtka: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 50094de6aeNiestety, jak to w turbinach, przeskok cenowy... No właśnie tej extra 100 mi narazie brak 😂 Panowie, ja zaczynam. To moje pierwsze 911. Gdzie turbo dla laika? 😜
|
|
Góra |
|
flybart
|
Napisane: 6.09.2019, 10:47 |
|
Dołączył: 24.06.2015 Posty: 76
|
wit007 napisał(a): Targa tylko w przypadku, gdy wóz ma być jednocześnie sportowy i rodzinny. W pozostałych - 4S To ma być 3. auto, wyłącznie, WYŁĄCZNIE do rekreacji i dbania o niego.
|
|
Góra |
|
flybart
|
Napisane: 6.09.2019, 10:51 |
|
Dołączył: 24.06.2015 Posty: 76
|
piterson napisał(a): IMHO tylko 4S. Ładniejsza buda, lepsze hamulce i zawieszenie. Targa w 993 i 996 nie leży mi zupełnie.
Cichy miał obie więc powinien się tu wypowiedzieć.
I nie piszę tu o tych konkretnie egzemplarzach. Dzieki Piterson. Z Cichym już rozmawiałem, dużo mi o tej Tardze i poprzednim 4S opowiedział. Niestety 4S po Cichym poza moim zakładanym budżetem...
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 7.09.2019, 0:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Z tych dwóch na pierwszy rzut oka wybrałbym 4S ponieważ: - jest dużo fajniejsza kolorystycznie, - targę można dostać taniej... A teraz z innej strony: - bardziej sportowe 4S (przepiękna buda, najładniejsza w 996), - rodzinno touringowa jest Targa (na wycieczki super wygodny dodatkowy tylny bagażnik), - kolekcjonersko Targa bo mniej wyprodukowano (dodatkowo ten egzemplarz z polskiego salonu i niższy przebieg) To są kompletnie dwa inne auta! Ps. Oczywiście oba do sprawdzenia jeszcze pod kątem kondycji silnika i dokumentacji auta (książki serwisowe, historia przeglądów etc.) Ps2. Oba auta to oczywiście lepsza opcja niż „zwykłe” 996 ale w tym budżecie możesz się pokusić o 996 Millennium (touring) lub 996 40-Jahre (sport) a to moim zdaniem jeszcze lepszy wybór
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
flybart
|
Napisane: 7.09.2019, 18:18 |
|
Dołączył: 24.06.2015 Posty: 76
|
Mata napisał(a): Z tych dwóch na pierwszy rzut oka wybrałbym 4S ponieważ: - jest dużo fajniejsza kolorystycznie, - targę można dostać taniej... A teraz z innej strony: - bardziej sportowe 4S (przepiękna buda, najładniejsza w 996), - rodzinno touringowa jest Targa (na wycieczki super wygodny dodatkowy tylny bagażnik), - kolekcjonersko Targa bo mniej wyprodukowano (dodatkowo ten egzemplarz z polskiego salonu i niższy przebieg) To są kompletnie dwa inne auta! Ps. Oczywiście oba do sprawdzenia jeszcze pod kątem kondycji silnika i dokumentacji auta (książki serwisowe, historia przeglądów etc.) Ps2. Oba auta to oczywiście lepsza opcja niż „zwykłe” 996 ale w tym budżecie możesz się pokusić o 996 Millennium (touring) lub 996 40-Jahre (sport) a to moim zdaniem jeszcze lepszy wybór Dzięki Mata. W głowie mam prawdziwa burze, a właściwie miałem, bo wiele Waszych głosów, Waszych komentarzy utwierdza mnie w jakiejś swojej wizji i pozwala dokonać wyboru. Od początku serce szybciej biło do C4S, bo to pierwsza miłość, a pierwsza miłość nie rdzewieje. 😜 Fakt pojawienia się wyjątkowo zadbanej Targi z bardzo transparentna historia kwestionował pierwsza miłość bo przy takich rodzynkach trudno się nie wahać i rozsądek zachęca do elastyczności. Szala przez chwile zaczęła się przechylać na rzecz Targi. Od początku jednak myślałem, ze cena TRANSAKCYJNA Targi powinna być jednak troszkę niższa niż C4S... no wiec niech zadecyduje cena. Choć Targe pewnie doceni prawdziwy Kolekcjoner przez duże K, a ja przygodę ze starszym kultowym samochodem dopiero zaczynam. Kolekcjonerem póki co nazwać się nie mogę, choć mam chęć nim zostać. 🤭😛 No ale skoro cena transakcyjna jest w zasadzie taka sama, to idę za głosem serca i w przyszłym tygodniu będę prosił o pomoc w weryfikacji stanu czarnej eSki chłopaków z PorschePana. No i w przyszła środę jadę pod Narodowy 😁 ...myśle ze czarną C4S... ale kto wie? Chłopaki dzięki za Wasze wszystkie komentarze.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 7.09.2019, 18:50 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Przestańcie z tym kolekcjonerstwem w 996. Za 50 lat to może będzie auto kolekcjonerskie. Kupuj i ciesz się jazdą! 4S jest jak mały czołg, świetnie trzyma się drogi, jeśli nie masz doświadczenia z tylnym napędem napewno będziesz czuł się pewnie przy gwałtownych manewrach. Poza tym tył jest tak ładny, ze chętnie bym go do turbo założył .
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Gianni
|
Napisane: 7.09.2019, 19:06 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 63
|
Hej, Uważam, że 4s w tej kolorystyce jest poprostu piekne! Natomiast pytanie, czy stan techniczny obu samochodów jest podobny.. Pytanie, czy w 4s było coś przerabianie i na ile odbiega od oryginału.. Wydech napewno i mam wrażenie, że coś było robione w zawieszeniu( troche nisko przy nadkolach).. Może tylko wrażenie
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 7.09.2019, 19:55 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Końcówki wydechu drewniane oryginały dużo lepsze! Wysokość nadwozia w normie, były 2 opcje zawieszenia w 4S, może tak nisko siedzieć. Konsola środkowa zrobiona na carbon, pewnie hydrografika, ori była ohydna gumowana lub lakierowana na kolor nadwozia. Więcej ze zdjęć nie widać!
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 8.09.2019, 8:37 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Adaś, mogę Cię zapewnić, ze przy jeździe miejskiej jaką w większości uprawiam, różnica jest nieodczuwalna. Sam byłem zaskoczony na korzyść 4S. Myślałem, ze będzie przepaść. Zreszta jak chcesz się przekonać to zawsze zapraszam. Ale turbo to turbo... 🤓 Pozdrawiam
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
flybart
|
Napisane: 8.09.2019, 9:34 |
|
Dołączył: 24.06.2015 Posty: 76
|
Chlopaki, jestem przekonany ze turbo jest mega. Dla kogoś jednak, kto przesiada się z rodzinnego kombi, do auta sportowego są to raczej niedostrzegalne subtelności. Prawie 20 lat nie jeździłem na codzień swoim autem sportowym. Myśle, ze jak zasiądę sobie do swojego pierwszego 911, to i tak się zesram ze szczęścia. Bez względu na to czy będzie on uturbiony czy nie. Dla portfela jednak wolnossący trochę bardziej lekkostrawny... i dla żony tez... 😂
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 8.09.2019, 15:41 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
Ja byłem właścicielem tej targi z ogłoszenia. Miała wtedy przebieg około 45 tyś km. I była w takim stanie, że szkoda mi było nią jeździć, bo się bałem, że coś uszkodzę.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|