Regeneracja była czasowo niewykonalna. Na początku obstawiałem, że to wał jest do regeneracji, ale dowiedziałem, że to skrzynia hałasuje, może jedno i drugie było zmęczone, aczkolwiek skrzynia działała idealnie podczas jazdy. Okaże się w poniedziałek gdzie leży przyczyna
Co do chrobotania to jest umiarkowane na zimno, a bardzo głośne po rozgrzaniu.
Coś tam łomocze z tyłu
na neutralu podczas postoju, gdy sprzeglo jest puszczone.
@Tsubasa
Naprawa wału to z tego co widziałem na youtube(jest nawet video jak jakaś babka pokazuje jak to zrobić), to robota na jeden dzień, regeneracja pewnie dłużej, zakładam że podczas regeneracji wał jeszcze jest pewnie malowany, plus wymiana. Najłatwiej jest jak mechanik ma zregenerowane wały na stanie i po prostu podmienia, przy czym wymiana wału to grubsza robota. Minusem jest to że wał prawdopodobnie nie będzie pasował numerami do skrzyni i silnika, ale w większości przypadków nie ma to znaczenia.
Każdy wał będzie pasować, jednakże powinno Ci zależeć na wale po 1985.5 roku, jak się dowiedziałem mają dodatkowe "uszy" dzięki którym tylna belka przejmuje część siły przy zderzeniu czołowym. Sorry jak coś pomieszałem.