Autor |
Wiadomość |
Repcak
|
Napisane: 13.02.2024, 15:31 |
|
Dołączył: 13.02.2024 Posty: 11
|
Cześć! Jestem w trakcie poszukiwań SUVa, a że Cayenne II generacji zawsze mi się podobał to mogę powiedzieć, że jestem aktualnie bliżej niż dalej. Jednak to co mnie zastanawia to koszty utrzymania, bo nie jest problemem wydać na ~12 letnie auto około 100 tysięcy złotych, jednak czy zastanawiam się, czy będzie mnie na nie po prostu stać utrzymać. Auto 95% czasu będzie spędzać w trasie + ciągnięcie przyczepi kempingowej, w mieście raczej rzadko się poruszam samochodem, chyba że wieczorami gdy nie ma korków, w Krakowie preferuje tramwaje dlatego też wybór padł na diesla. I tutaj mam pełno rozbieżnych danych, jedni mówią, że spalanie w trasie oscyluje w okolicach 8 litrów, innym 6-7, inni mówią, że nie schodzi poniżej 11, przy przebiegach +30k może to mieć znaczenie dla mnie. Koniec końców jednak spalanie litr w te czy tamtą raczej różnicy nie zrobi. Co innego części eksplotacyjne, proszę się ze mnie nie śmiać, ale jak ktoś mówi, że jest bardzo drogo, to na myśl przychodzi mi wydawanie miesiąc w miesiąc około 3-4 tysiące na utrzymanie Jednak wolę zapytać obecnych i byłych użytkowników jakie są to realia. Wiem, że wymiana rozrządu wtrysków i innych części przy okazji może uszczuplić portfel o 15 tyś. lekko licząc, no ale tego się nie robi co 2 lata, ale czy rzeczywiście inne części eksploatacyjne są o wiele droższe? Dla przykładu w moim bmw gdzie jest malutki 2 litrowy diesel na olej z filtrami i wymianą wydaję około 600zł, jedni mówią, że Majątek, ale dla mnie nie jest to jakaś wygórowana cena. Czy Porsche nie ma części wspólnych jak np. elementy zawieszenia z Audi Q7 bądź nawet tańszą alternatywą VW Touareg? Nie wiem czy to coś zmieni, ale dla uświadomienia moje zarobki to dwukrotność (czasami 2,5) średniej krajowej. Pytanie jeszcze o samą weryfikację przed zakupem. Czy ktokolwiek może polecić w przypadku tej Marki serwisy jak autotesto lub motocontroler? Czy lepiej przejechać się do ASO na taki przegląd? W przypadku BMW raczej omijałem ASO bo większość mechaników nie powinna trzymać klucza, jednak w przypadku tej marki jestem totalnie zielony Na pewno przewaga w tych serwisach jest taka, że nie muszę jechać kilkuset kilometrów aby otrzymać jakiekolwiek informacje
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 13.02.2024, 20:26 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Z przyczepą raczej 10 litrów musisz liczyć minimum. Nawet jak będziesz spokojnie jechał. Teraz auta są na tyle sprawne, że delikatny kierowca na krajówce zejdzie do 6 litrów na 100km, ale na autostradzie jak będziesz chciał nadgonić czas to fizyki nie oszukasz. Stąd te dane.
Serwis. Na 600zł nie ma szans moim zdaniem. Nawet jakbyś samemu chciał to ogarnąć to na dobrych częściach nawet tyle nie wyjdzie. Zawsze obowiązkowo filtr paliwa do reszty filtrów plus olej w centralnym dyferencjale. Raczej kilkakrotność tej kwoty z dwójką z przodu, ale to już pytaj w serwisach.
Jest trochę części od VW, więc dobre zamienniki nie są drogie (ale pamiętaj że patrzę przez pryzmat całej marki a nie części samochodowych ogólnie).
W 3,0 najgorsze tematy to krzywiące się głowice po przegrzaniu oraz tematy około adblue/dpf - raczej szukaj bez adblue. Serwisowo to tak jak napisałeś - rozrząd, wtryski i pompa wtryskowa zrobią koszty, ale to raz na pięć/siedem lat (rozrząd).
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Repcak
|
Napisane: 13.02.2024, 23:04 |
|
Dołączył: 13.02.2024 Posty: 11
|
Dzięki za odpowiedź! Z przyczepą liczę, że spalanie wzrośnie o 2-3 litry, jednak i tak mi się wydaje, że wynik może być o wiele lepszy, wszak 3 litrowy diesel lepiej zniesie obciążenie niż aktualny 2 litrowy samochód. Dodatkowo z przyczepą i tak nie jadę więcej niż tyś 80km/h przez przepisy…
Co do serwisu olejowego, fakt, ten pierwszy może wynieść więcej ze względu na chęć wymiany olejów w skrzyni, transfer boxie. Jednak jak się orientowałem, ten standardowy na dobrych częściach (Ravenol+mahle) za same części nie powinien przekroczyć 1000 zł. W BMW te 600 zł to koszt części, więc nie jest to jakiś drastyczny wzrost, proste rzeczy staram się sam ogarniać, niemniej pierwszy serwis i tak planuje zrobić w jakimś zaufanym warsztacie żeby ktoś kto widział już dziesiątki jak nie setki tych modeli mógł zrobić dodatkowy przegląd. Akurat szukam egzemplarza bez wspomnianego adblue, ale szczerze trochę już czytałem, ale pierwszy raz spotkałem się problemem dot. Krzywienia glowic przez przegrzanie, raczej nie jest to chyba częsty problem, a bardziej dot. użytkowników z dość ciężką nogą, czy raczej loteria?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 14.02.2024, 0:11 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Olej w transfer boxie wymieniaj raczej często a nie jak w skrzyni. Poczytaj o globalnym problemie w tym elementem. Porsche jeszcze przez wiele lat wymieniało to na gwarancji (którą sami przedłużyli dla wszystkich użytkowników).
Głowice. Nie jest to częsty problem, ale ostatnio miałem akurat znów z takim przypadkiem styczność, więc napisałem. W całej grupie VW ten silnik miewa taki problem. Z czego wynika - nie wiem.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
waldi
|
Napisane: 14.02.2024, 22:57 |
|
Dołączył: 15.10.2013 Posty: 408 Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
|
Cayenne 3.0 diesel to bardzo dobry wybór. Przyzwoite osiągi, niskie spalanie i stosunkowo bezawaryjny. Nie wiem przy jakim przebiegu te głowice padły o których pisze kolega Qobak. Ja swoim zrobiłem ok. 140 tyś bezawaryjnie a potem kolega dołożył drugie tyle tez bez problemu. Ja dość ostro jeżdzę to spalał ok.10.5-11,5 ale kolega klubowy identycznym miał 7,0 l/100!!!! Z przyczepą nie będzie palił więcej bo ma duży moment i nie robi to na nim wrażenia.
_________________
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 15.02.2024, 0:09 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
To sporadyczne przypadki z tymi głowica. Nie brałbym tego za pewnik jak na przykład gładzie w pewnej generacji silników 911. Akurat na czasie to miałem, więc dopisałem
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 15.02.2024, 9:19 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469
|
Cześć. W 2010 r kupiłem jednego z pierwszych Cayenne II w kraju, zepsuł się 23 razy w czasie gwarancji i wymienili auto stad uważaj na samochody z początku produkcji. W 2012r. wymienili mi auto na nowe - do dzisiaj zrobione prawie 200 tys. km. żadnych absolutnie problemów. Olej wymieniany co 15 tys. km. Rozrząd zrobiony przy 150 tys. km. Koszt wraz z wyminą całej masy innych uszczelek 10 tys.zł. I raz padł mi kompresor klimy. Tzn. zaczął wydawać dziwne dźwięki. Mam szczęście mieć niesamowitego mechanika za płotem. Serwisanta u dealera BMW.Ma wiedzę i etykę, nie strach mu dać Porsche Robi tanio i dobrze. Spalanie jak piszą poprzednicy 9l/100 km jest realne. W tamtym roku na jesień wystawiłem do sprzedaży, ale przez 2 miesiące nie miałem ani jednego telefonu. Poważnie. Stwierdziłem,że nie to nie i za karę syn tym jeździ . Jestem mega zadowolony z tego samochodu w porównaniu do na przykład Panamery, która wymagała ciągłych interwencji mechaników i była kupą nieszczęścia z przewagą kupy. Darek
|
|
Góra |
|
Repcak
|
Napisane: 15.02.2024, 13:35 |
|
Dołączył: 13.02.2024 Posty: 11
|
Dzięki za odpowiedzi, jadę oglądać niedługo egzemplarz z 2011 roku z dość niskim przebiegiem (potwierdzone w Porsche), jeśli wszystko będzie w porządku to zostanę (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem @adarek Skąd jesteś? Nie wiem jak w przypadku Porsche, ale godny zaufania mechanik w przypadku BMW był na miarę złota, jeśli Małopolska to może będzie miał nowego klienta, o ile będzie chciał mieć więcej do roboty
|
|
Góra |
|
waldi
|
Napisane: 15.02.2024, 14:22 |
|
Dołączył: 15.10.2013 Posty: 408 Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
|
adarek napisał(a): Cześć. W 2010 r kupiłem jednego z pierwszych Cayenne II w kraju, zepsuł się 23 razy w czasie gwarancji i wymienili auto stad uważaj na samochody z początku produkcji. W 2012r. wymienili mi auto na nowe - do dzisiaj zrobione prawie 200 tys. km. żadnych absolutnie problemów. Olej wymieniany co 15 tys. km. Rozrząd zrobiony przy 150 tys. km. Koszt wraz z wyminą całej masy innych uszczelek 10 tys.zł. I raz padł mi kompresor klimy. Tzn. zaczął wydawać dziwne dźwięki. Mam szczęście mieć niesamowitego mechanika za płotem. Serwisanta u dealera BMW.Ma wiedzę i etykę, nie strach mu dać Porsche Robi tanio i dobrze. Spalanie jak piszą poprzednicy 9l/100 km jest realne. W tamtym roku na jesień wystawiłem do sprzedaży, ale przez 2 miesiące nie miałem ani jednego telefonu. Poważnie. Stwierdziłem,że nie to nie i za karę syn tym jeździ . Jestem mega zadowolony z tego samochodu w porównaniu do na przykład Panamery, która wymagała ciągłych interwencji mechaników i była kupą nieszczęścia z przewagą kupy. Darek Darek miałeś wyjątkowego pecha do tego Cayenna, mój też był jednym z pierwszych z 2010 roku
_________________
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 15.02.2024, 23:54 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Mam w domu Cayenne 2 z 2011 roku z silnikiem 3.0TDI (od nowości).
Jest to absolutnie rewelacyjny silnik. Mamy też Cayenne 3 z 3.0T benzyna i diesel po programie jest praktycznie pod każdym względem lepszy.
Aktualnie auto ma 247kkm. Przy 100kkm wgrałem program na 305KM. Auto stoi w ciepłym garażu dom/praca (co pewnie ma jakiś tam wpływ na mniejsze zużycie silnika).
Awarie (te które pamiętam) na przestrzeni tych 250kkm: - zapychający się zawór EGR (typowe w TDI) - aktualnie mam wyłączony i problem się niejako rozwiązał - czujnik EGT (dałem zamiennik Boscha @ 200zł) - wiązka skrzyni biegów (skrzynia zaczęła bez powodu wchodzić w tryb awaryjny - koszt nowej wiązki 1200zł) - jakiś wentylator w układzie wentylacji @ 750zł - zamek w tylnych drzwiach
Tyle. Jak na luksusowe auto o przebiegu 250kkm, jest niemal całkowicie bezawaryjne.
Sposób użytkowania: - Olej Millers EE - wymiany @ 15kkm - co druga wymiana (czyli co 30kkm) filtr paliwa oraz olej w skrzyni rozdzielczej (transfer case) - co 100km olej w skrzyni i dyfrach
Rozrządu jeszcze nie robiłem, bo ciagle nie chce zacząć dzwonić. Ale chyba oddam już teraz na przegląd / podkładki pod wtryskami, bo to już chyba najwyższy czas.
Co do transfer case'a to jest to awaryjny element, ALE nie w dieslu 3.0. Na Rennlist była kiedyś ankieta i diesle 3.0TDI stanowiły chyba tylko 1% aut dotkniętych problemem. Być może dlatego, że w US diesle są mniej popularne, a być może dlatego, że diesel ma po prostu za mało mocy, aby nadwyrężyć TC. Tak czy inaczej - ja dla świętego spokoju zmieniam w nim olej co 30kkm. Wchodzi tam 1L oleju (0.8L dokładnie), więc to nie jest jakiś problem.
Spalanie:
Ostatnio jadąc do Austrii na F1 z synem, po powrocie do Wawy miałem 6.7L / 100km, po przejechaniu 940km, przy średniej V chyba 110 lub 115km/h.
Jeżdżąc po Polsce (staram się jeździć tak 140km/h max) spala ok 8-8.2L. W Warszawie po mieście pali mi 9.5-10l.
Podsumowując:
REWELACYJNE auto. Najlepsze auto jakie mam/miałem (a mam również 2x mocniejsze i dużo droższe). Idealne połączenie komfortu / wielkości / spalania / osiągów / (bez) awaryjności / łatwości serwisu.
Dość powiedzieć, że prawdopodobnie jeszcze w tym roku kupimy Cayenne 3 Turbo i do sprzedania pójdzie Cayenne 3 base, a nie Cayenne 2 diesel.
Acha i jeszcze - auta 2010-11 nie mają AdBlue a 2012-2018 mają. Ale to pewnie już wiesz.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 16.02.2024, 12:24 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
Też jestem na etapie szukania Cayenne II 3.0d. Pierwotnie myślałem o 4.2 diesel, ale 3.0d patrząc na ceny teili i czytając o tym aucie na rennlist wydaje się być perfekcyjnym „analogowym” daily. Patrząc na koszty to taki ładniejszy Touareg a nie Porsche. Ciężko niestety w PL o auto z małym przebiegiem i przejrzystą historią niestety. 😬 Z tego co czytałem to obsługa jak w 3.0tdi VW/Audi
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 17.02.2024, 21:29 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1582 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Elberoth napisał(a): REWELACYJNE auto. Najlepsze auto jakie mam/miałem (a mam również 2x mocniejsze i dużo droższe). Idealne połączenie komfortu / wielkości / spalania / osiągów / (bez) awaryjności / łatwości serwisu.
Podpisuję się obiema rękami. Z tym, że ja mam te 2 cylindry więcej, więc jest jeszcze lepiej Jeżdżę już 7 rok, poza transfer case (2 x wymieniony w ASO bezkosztowo) praktycznie bez awarii. Ogólnie kompletnie nie czuję potrzeby zmiany bo jak dla mnie aktualne auta nie dają absolutnie nic więcej poza świeższym wyglądem ("tabletowość" jest dla mnie wielką wadą). Czuję, że pojeżdżę tym autem jeszcze kolejne 7 lat. Oczywiście cały czas mówimy tu o rodzinnym daily którym Cayenne jest...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Repcak
|
Napisane: 20.02.2024, 17:08 |
|
Dołączył: 13.02.2024 Posty: 11
|
Dzięki wszystkim za opinie. W dniu dzisiejszym nabyłem swój egzemplarz, mega komfort i prowadzenie, fajna dynamika (remap na 300km) i co ważne dla mnie, bardzo niskie spalanie, Trasa Wrocław-Kraków spalanie 7.3 przy jeździe 130-140, okazjonalnie troszkę ponad limit Sprzedający dorzucił mi oryginalne felgi 19 cali na oponach Michelin Pilot Sport 4, patrząc na bieżnik i nie wykorzystując pełnego momentu to posłużą mi co najmniej 3 sezony (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli jest inaczej). Jednak wizualnie jakoś mi nie leżą, zastanawiam się nad kupnem 20stek aby zachować lepszy komfort względem 21 cali. Tylko nie wiem czy to do końca dobry pomysł. Od razu po powrocie zamówiilem od majfrienda moduł CarPlay polecany tutaj na forum. Co mnie na pewno denerwuje, start stop, z tego co zauważyłem, samochód nie zapamiętuje tej opcji, jadąc autostradą i zatrzymując się na bramkach trochę mnie to zdenerwowało że tak ciepły silnik został „od buta” wyłączony, jest na to jakiś sposób aby start/stop zawsze pozostał w zapamiętanej pozycji?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 20.02.2024, 21:07 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
W zależności od rocznika auta można to zmienić. Trzeba przekodować kilka sterowników. Może być "default off" lub "last state".
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Loras
|
Napisane: 21.02.2024, 10:46 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 560 Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
|
Minus tego tylko taki że wyłącza on również tryb żeglowania w 3.0 tdi to może nie boli ale jak się ma turbinę 520km to już jest różnica w daily. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
981 GT4 Pikachu 971 3.0t 718 2.0 "Spajder"
było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.
|
|
Góra |
|
lukp
|
Napisane: 21.02.2024, 11:56 |
|
Dołączył: 31.08.2016 Posty: 72
|
Repcak napisał(a): Dzięki wszystkim za opinie. W dniu dzisiejszym nabyłem swój egzemplarz, mega komfort i prowadzenie, fajna dynamika (remap na 300km) i co ważne dla mnie, bardzo niskie spalanie, Trasa Wrocław-Kraków spalanie 7.3 przy jeździe 130-140, okazjonalnie troszkę ponad limit Sprzedający dorzucił mi oryginalne felgi 19 cali na oponach Michelin Pilot Sport 4, patrząc na bieżnik i nie wykorzystując pełnego momentu to posłużą mi co najmniej 3 sezony (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli jest inaczej). Jednak wizualnie jakoś mi nie leżą, zastanawiam się nad kupnem 20stek aby zachować lepszy komfort względem 21 cali. Tylko nie wiem czy to do końca dobry pomysł. Od razu po powrocie zamówiilem od majfrienda moduł CarPlay polecany tutaj na forum. Co mnie na pewno denerwuje, start stop, z tego co zauważyłem, samochód nie zapamiętuje tej opcji, jadąc autostradą i zatrzymując się na bramkach trochę mnie to zdenerwowało że tak ciepły silnik został „od buta” wyłączony, jest na to jakiś sposób aby start/stop zawsze pozostał w zapamiętanej pozycji? Hej wrzuc fotki cayenne jak nie problem. Milego uzytkowania.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 22.02.2024, 9:40 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
piterson napisał(a): Elberoth napisał(a): REWELACYJNE auto. Najlepsze auto jakie mam/miałem (a mam również 2x mocniejsze i dużo droższe). Idealne połączenie komfortu / wielkości / spalania / osiągów / (bez) awaryjności / łatwości serwisu.
Podpisuję się obiema rękami. Z tym, że ja mam te 2 cylindry więcej, więc jest jeszcze lepiej Jeżdżę już 7 rok, poza transfer case (2 x wymieniony w ASO bezkosztowo) praktycznie bez awarii. Ogólnie kompletnie nie czuję potrzeby zmiany bo jak dla mnie aktualne auta nie dają absolutnie nic więcej poza świeższym wyglądem ("tabletowość" jest dla mnie wielką wadą). Czuję, że pojeżdżę tym autem jeszcze kolejne 7 lat. Oczywiście cały czas mówimy tu o rodzinnym daily którym Cayenne jest... Ja równiez podpisuję się obiema rękami. U mnie podobny przebieg - 245 tys. km.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Repcak
|
Napisane: 22.02.2024, 12:29 |
|
Dołączył: 13.02.2024 Posty: 11
|
Planuje się umówić na wymianę oleju w skrzyni biegów, mostach oraz TC. Co do skrzyni, jaką metodą polecacie wymienić, statyczna czy dynamiczną? Nigdy olej w niej nie był wymieniany „bo Porsche nie zaleca”, ja jednak mam inne zdanie. Jak jest zimny olej to czuć, że trochę przeciągnie bieg, tak jakby nie miał odpowiednich właściwości, po nagrzaniu wszytko płynnie chodzi. Co do TC, jaki olej jest do Diesla 3.0? Sprawdzałem na stronę ravenol i podaje mi dwa, DTF-1 oraz 75W-80 i nie wiem który wybrać. lukp napisał(a): Repcak napisał(a): Dzięki wszystkim za opinie. W dniu dzisiejszym nabyłem swój egzemplarz, mega komfort i prowadzenie, fajna dynamika (remap na 300km) i co ważne dla mnie, bardzo niskie spalanie, Trasa Wrocław-Kraków spalanie 7.3 przy jeździe 130-140, okazjonalnie troszkę ponad limit Sprzedający dorzucił mi oryginalne felgi 19 cali na oponach Michelin Pilot Sport 4, patrząc na bieżnik i nie wykorzystując pełnego momentu to posłużą mi co najmniej 3 sezony (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli jest inaczej). Jednak wizualnie jakoś mi nie leżą, zastanawiam się nad kupnem 20stek aby zachować lepszy komfort względem 21 cali. Tylko nie wiem czy to do końca dobry pomysł. Od razu po powrocie zamówiilem od majfrienda moduł CarPlay polecany tutaj na forum. Co mnie na pewno denerwuje, start stop, z tego co zauważyłem, samochód nie zapamiętuje tej opcji, jadąc autostradą i zatrzymując się na bramkach trochę mnie to zdenerwowało że tak ciepły silnik został „od buta” wyłączony, jest na to jakiś sposób aby start/stop zawsze pozostał w zapamiętanej pozycji? Hej wrzuc fotki cayenne jak nie problem. Milego uzytkowania. Dzięki. Fotki wrzucę jak go dokładnie umyje i przepoleruje, bo ostania pogoda nie sprzyja czarnemu lakierowi
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 22.02.2024, 20:58 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Do TC DTF-1, choć nierzadko jednak stosuje się oryginał ze względu na to, że jest to część awaryjna.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Maguro23
|
Napisane: 28.02.2024, 17:16 |
|
Dołączył: 7.08.2019 Posty: 8
|
U mnie również przebieg podobny, jedyna różnica to o 2 gary więcej - auto praktycznie bezproblemowe, dopiero niedawno pojawił mi się problem z zamkami w tylnych drzwiach a mianowicie po zamknięciu auta tylne drzwi można otworzyć tylko od wewnątrz. Natomiast przyjemność z jazdy bezcenna - średnie spalane to ok 10L w cyklu mieszanym a lekkiej nogi raczej nie mam. Polecam zdecydowanie -szczególnie 4.2 L
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|