Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.05.2015, 22:25 

Dołączył: 20.01.2015
Posty: 43
Silnik 3.2: podejrzewam, że CAYENKA lubi to co ma, a nie ma to co lubi :wink:
A tak na serio, to V6 spala prawie tyle co V8, przyspieszenie jest naprawdę kiepskie.
Koszty serwisowania być może niższe, ale V8 także nie są przesadnie awaryjne.
Nie ma sensu kupować Cayenne'a z takim silnikiem. Już lepiej rozejrzyj się w Touaregach. Poza tym jeśli nie nie masz nic przeciwko, aby wyprzedzał Cię passat 1.9 tdi to bierz śmiało.
Chyba, że jeździsz głównie po mieście - wtedy nie ma różnicy czy masz 250 czy 500 km. Ale jaki jest sens jeździć Cayennem w mieście?

Moim zdaniem z jazdy Porsche masz czerpać przyjemność. A niedobór mocy będzie ją psuł.



Link nr 1: auto z Włoch. Zapewne było lakierowane. Mam nadzieję, że wiesz jak jeździ się we Włoszech. O dziwo przebieg przekracza magiczne 200 tys. km ;)

Link 2: Widziałeś kierownicę? Mogli przynajmniej wstawić przyciski pod kolor. Odradzam.

link 3: sprawdź czy handlarz zapłacił akcyzę i VAT.

link 4: wersja turbo będzie Cię sporo kosztowała w utrzymaniu. Nie podoba mi się ten "pakiet liftingowy".

Moim zdaniem odpuść sobie link nr 2 oraz 4. Najsensowniejszy link nr 1, potem 3 (o ile ma uregulowane wszystkie należności podatkowe).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.05.2015, 9:12 

Dołączył: 8.04.2014
Posty: 40
Witam
3,2 w cayenne to pomyłka !!!
znajomy ma taki silnik i nie dość że pali 20l lpg to jeszcze nie jedzie...
ja bym celował w S lub turbo 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2015, 9:24 

Dołączył: 20.01.2015
Posty: 43
"S" jest optymalne. Turbo sporo kosztuje w utrzymaniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2015, 14:34 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Witam serdecznie :)

Mam VIN jednej CAYYENKI, która nie daje mi spokoju, mam również jej raport, proszę pilnie o komentarz w sprawie raportu.

Proszę to skonfrontować z opisem z otomoto.

To jest auto ze Stanów, coś mało o nim wiadomo.

Proszę o opinie fachowców...

Poniżej link aukcji oraz raportu !

http://otomoto.pl/oferta/porsche-cayenn ... 6aafd8d43f

http://report.vin-info.pl/55683380-8920 ... 6a0a0a0a4f

Dziękuje i pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.05.2015, 10:03 

Dołączył: 25.03.2015
Posty: 113
Gość podaje w ogłoszeniu rok produkcji 2006 , niżej pisze ,że 2004 rok ,ale pierwsza rejestracja 2006 ,a z raportu wynika ,że rok produkcji 2003 :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.01.2016, 11:50 

Dołączył: 26.03.2007
Posty: 12
Moi drodzy, chciałbym odświeżyć wątek.

Czy możecie rzucić okiem na to ogłoszenie?

LINK DO OGŁOSZENIA

Czy coś niepokojącego rzuca się w oczy (oprócz ewentualnego podejrzenia o niedomykające się drzwi kierowcy)?

Dziękuję z góry!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.01.2016, 11:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Drzwi kierowcy są na części zdjęć zamknięte, więc w tej kwestii chyba jest OK. Cena niska, auto zdecydowanie warto sprawdzić np. w ASO. M.in. pod kątem układu chłodniczego. Może właściciel chce szybko sprzedać, a nie bujać się miesiącami?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2016, 13:09 

Dołączył: 26.03.2007
Posty: 12
wit007 napisał(a):
Drzwi kierowcy są na części zdjęć zamknięte, więc w tej kwestii chyba jest OK. Cena niska, auto zdecydowanie warto sprawdzić np. w ASO. M.in. pod kątem układu chłodniczego. Może właściciel chce szybko sprzedać, a nie bujać się miesiącami?


Właściciel zostawił uchylone drzwi, bo obawiał się zatrzaśnięcia kluczyków. Umówiłem się na przegląd w ASO, z tym że przestrzeżono mnie tam, że nawet poprzez endoskopię silnika nie są w stanie stwierdzić czy silnik jest obarczony "syndromem czwartego cylindra silnika 4,5", czy też nie, i jedyny sposób na stwierdzenie tego to osłuchanie na zimno.

Problem w tym, że nie wiem czego słuchać (przypomnę, że jeśli już, to mamy do czynienia z wczesnym "stadium choroby") i nie znam nikogo, kto by się zetknął z tą wadą na wczesnym etapie. Filmy na youtube są, ale one przedstawiają silniki w stanie już agonalnym, a nie początkowym, gdy gładź tulei cylindrowej dopiero zaczyna się wycierać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2016, 15:19 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Bergen napisał(a):
Problem w tym, że nie wiem czego słuchać (przypomnę, że jeśli już, to mamy do czynienia z wczesnym "stadium choroby") i nie znam nikogo, kto by się zetknął z tą wadą na wczesnym etapie. Filmy na youtube są, ale one przedstawiają silniki w stanie już agonalnym, a nie początkowym, gdy gładź tulei cylindrowej dopiero zaczyna się wycierać.


U mnie w Cayenne S przy ok. 60tkm. pojawiło się delikatne, ledwo słyszalne pukanie jakby panewki(?) na zimnym silniku - było szczególnie słyszalne w zamkniętym garażu.
Po lekkim nagrzaniu obce dźwięki znikały.
Nie diagnozowałem tego głębiej, nie czekałem na rozwój usterki(?) i sprzedałem auto, tym bardziej że wchodził nowy model i ceny wersji I za chwilę poleciały na łeb na szyję.
Niestety nie znam jego dalszych losów.

Hope this helps... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2016, 20:28 

Dołączył: 2.03.2015
Posty: 8
Witam, u mnie było tak- auto kupione w ASO Katowice z przebiegiem 190000 km ( 2003 r),( pierwszy właściciel wziął nowe Cayenne). Po 2 latach i 30000 km zaczęły się stuki. Diagnoza w ASO - silnik do wymiany koszt z robocizną ok 80000 zł. Silnik wymieniłem w innym
warsztacie zajmującym się Porsche za 25000 zł, wymieniłem magistralę wodną za kolejne 4000 zł, olej wymieniam co 10000 km. Teraz auto ma 311000 km- silnik pracuje jedwabiście.
Z powodu kupna Panamery do sprzedania za ok. 42000 zł.
Odpowiedz na tytułowe pytanie - godne Cayenne kosztuje ok. 40000 zł.

Pozdrawiam PL


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2016, 23:46 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Wg ASO wymiana silnika kosztuje 2x wiecej niz auto z tego rocznika? :)
Czy ASO Porsche kiedys probowalo naprawiac jakis silnik czy sa po prostu wymienialnia silnikow? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2016, 8:56 

Dołączył: 26.03.2007
Posty: 12
tsubasa, wg. standardów, których muszą się trzymać, aby być autoryzowaną stacją obsługi, te silniki są nienaprawialne.

PL, napisz coś więcej na temat tego samochodu proszę, może być na PW. Sprawna pneumatyka? LPG? Drugi komplet kół? Zdjęcia mile widziane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2016, 11:58 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Czyli dobrze rozumuje ze zepsuty silnik naprawiany jest w fabryce i potem trafia na rynek wtorny czy jest po prostu niszczony czy jako "refurbish" za 80kola montowany znow do jakiegos Porsche?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2016, 12:58 

Dołączył: 26.03.2007
Posty: 12
Jest niszczony. Kwota, jaką mógłby zarobić koncern za odnowiony silnik jest zbyt niska w porównaniu do ewentualnych komplikacji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2016, 14:27 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Bergen nie opowiadaj o silnikach tylko NATYCHMIAST pokaż zdjęcia swojego auta! :D




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2016, 14:50 

Dołączył: 26.03.2007
Posty: 12
Dwudziestki ósemki? Są gdzieś na forum :wink:

A tak poważnie, to przykra sprawa. Byliśmy już umówieni na dzień i godzinę ze sprzedającym (którego pozdrawiam - sprawił wrażenie na prawdę rzeczowego człowieka), gdy zadzwonił z przykrą wiadomością, że niestety auto znacząco ucierpiało w kolizji z winy osoby trzeciej i z oczywistych przyczyn nasze spotkanie nie dojdzie do skutku. Auto będzie naprawiane z OC sprawcy w ASO.

Poprosiłem o kontakt, gdy prace się skończą, w razie gdybym do tego czasu nie znalazł odpowiedniego egzemplarza. Ale na razie szukam dalej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.01.2016, 16:11 

Dołączył: 2.03.2015
Posty: 8
bergen- auto bezwypadkowe, serwisowane w ASO Lellek Katowice,na kołach 18 - nowe opony, dodatkowe koła 19- wszystko orginalne, auto bez pneumatyki.
Zdjęcia poślę w niedzielę.

Pozdrawiam PL.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum