Autor |
Wiadomość |
MSINV
|
Napisane: 24.05.2015, 22:25 |
|
Dołączył: 20.01.2015 Posty: 43
|
Silnik 3.2: podejrzewam, że CAYENKA lubi to co ma, a nie ma to co lubi A tak na serio, to V6 spala prawie tyle co V8, przyspieszenie jest naprawdę kiepskie. Koszty serwisowania być może niższe, ale V8 także nie są przesadnie awaryjne. Nie ma sensu kupować Cayenne'a z takim silnikiem. Już lepiej rozejrzyj się w Touaregach. Poza tym jeśli nie nie masz nic przeciwko, aby wyprzedzał Cię passat 1.9 tdi to bierz śmiało. Chyba, że jeździsz głównie po mieście - wtedy nie ma różnicy czy masz 250 czy 500 km. Ale jaki jest sens jeździć Cayennem w mieście? Moim zdaniem z jazdy Porsche masz czerpać przyjemność. A niedobór mocy będzie ją psuł. Link nr 1: auto z Włoch. Zapewne było lakierowane. Mam nadzieję, że wiesz jak jeździ się we Włoszech. O dziwo przebieg przekracza magiczne 200 tys. km Link 2: Widziałeś kierownicę? Mogli przynajmniej wstawić przyciski pod kolor. Odradzam. link 3: sprawdź czy handlarz zapłacił akcyzę i VAT. link 4: wersja turbo będzie Cię sporo kosztowała w utrzymaniu. Nie podoba mi się ten "pakiet liftingowy". Moim zdaniem odpuść sobie link nr 2 oraz 4. Najsensowniejszy link nr 1, potem 3 (o ile ma uregulowane wszystkie należności podatkowe).
|
|
Góra |
|
nokia62
|
Napisane: 25.05.2015, 9:12 |
|
Dołączył: 8.04.2014 Posty: 40
|
Witam 3,2 w cayenne to pomyłka !!! znajomy ma taki silnik i nie dość że pali 20l lpg to jeszcze nie jedzie... ja bym celował w S lub turbo
|
|
Góra |
|
MSINV
|
Napisane: 29.05.2015, 9:24 |
|
Dołączył: 20.01.2015 Posty: 43
|
"S" jest optymalne. Turbo sporo kosztuje w utrzymaniu.
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 29.05.2015, 14:34 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
|
Góra |
|
Langorio
|
Napisane: 30.05.2015, 10:03 |
|
Dołączył: 25.03.2015 Posty: 113
|
Gość podaje w ogłoszeniu rok produkcji 2006 , niżej pisze ,że 2004 rok ,ale pierwsza rejestracja 2006 ,a z raportu wynika ,że rok produkcji 2003
|
|
Góra |
|
Bergen
|
Napisane: 12.01.2016, 11:50 |
|
Dołączył: 26.03.2007 Posty: 12
|
Moi drodzy, chciałbym odświeżyć wątek. Czy możecie rzucić okiem na to ogłoszenie? LINK DO OGŁOSZENIACzy coś niepokojącego rzuca się w oczy (oprócz ewentualnego podejrzenia o niedomykające się drzwi kierowcy)? Dziękuję z góry!
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.01.2016, 11:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Drzwi kierowcy są na części zdjęć zamknięte, więc w tej kwestii chyba jest OK. Cena niska, auto zdecydowanie warto sprawdzić np. w ASO. M.in. pod kątem układu chłodniczego. Może właściciel chce szybko sprzedać, a nie bujać się miesiącami?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Bergen
|
Napisane: 14.01.2016, 13:09 |
|
Dołączył: 26.03.2007 Posty: 12
|
wit007 napisał(a): Drzwi kierowcy są na części zdjęć zamknięte, więc w tej kwestii chyba jest OK. Cena niska, auto zdecydowanie warto sprawdzić np. w ASO. M.in. pod kątem układu chłodniczego. Może właściciel chce szybko sprzedać, a nie bujać się miesiącami? Właściciel zostawił uchylone drzwi, bo obawiał się zatrzaśnięcia kluczyków. Umówiłem się na przegląd w ASO, z tym że przestrzeżono mnie tam, że nawet poprzez endoskopię silnika nie są w stanie stwierdzić czy silnik jest obarczony "syndromem czwartego cylindra silnika 4,5", czy też nie, i jedyny sposób na stwierdzenie tego to osłuchanie na zimno. Problem w tym, że nie wiem czego słuchać (przypomnę, że jeśli już, to mamy do czynienia z wczesnym "stadium choroby") i nie znam nikogo, kto by się zetknął z tą wadą na wczesnym etapie. Filmy na youtube są, ale one przedstawiają silniki w stanie już agonalnym, a nie początkowym, gdy gładź tulei cylindrowej dopiero zaczyna się wycierać.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 14.01.2016, 15:19 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Bergen napisał(a): Problem w tym, że nie wiem czego słuchać (przypomnę, że jeśli już, to mamy do czynienia z wczesnym "stadium choroby") i nie znam nikogo, kto by się zetknął z tą wadą na wczesnym etapie. Filmy na youtube są, ale one przedstawiają silniki w stanie już agonalnym, a nie początkowym, gdy gładź tulei cylindrowej dopiero zaczyna się wycierać. U mnie w Cayenne S przy ok. 60tkm. pojawiło się delikatne, ledwo słyszalne pukanie jakby panewki(?) na zimnym silniku - było szczególnie słyszalne w zamkniętym garażu. Po lekkim nagrzaniu obce dźwięki znikały. Nie diagnozowałem tego głębiej, nie czekałem na rozwój usterki(?) i sprzedałem auto, tym bardziej że wchodził nowy model i ceny wersji I za chwilę poleciały na łeb na szyję. Niestety nie znam jego dalszych losów. Hope this helps...
|
|
Góra |
|
PL
|
Napisane: 14.01.2016, 20:28 |
|
Dołączył: 2.03.2015 Posty: 8
|
Witam, u mnie było tak- auto kupione w ASO Katowice z przebiegiem 190000 km ( 2003 r),( pierwszy właściciel wziął nowe Cayenne). Po 2 latach i 30000 km zaczęły się stuki. Diagnoza w ASO - silnik do wymiany koszt z robocizną ok 80000 zł. Silnik wymieniłem w innym warsztacie zajmującym się Porsche za 25000 zł, wymieniłem magistralę wodną za kolejne 4000 zł, olej wymieniam co 10000 km. Teraz auto ma 311000 km- silnik pracuje jedwabiście. Z powodu kupna Panamery do sprzedania za ok. 42000 zł. Odpowiedz na tytułowe pytanie - godne Cayenne kosztuje ok. 40000 zł.
Pozdrawiam PL
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 14.01.2016, 23:46 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Wg ASO wymiana silnika kosztuje 2x wiecej niz auto z tego rocznika? Czy ASO Porsche kiedys probowalo naprawiac jakis silnik czy sa po prostu wymienialnia silnikow? Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
Bergen
|
Napisane: 15.01.2016, 8:56 |
|
Dołączył: 26.03.2007 Posty: 12
|
tsubasa, wg. standardów, których muszą się trzymać, aby być autoryzowaną stacją obsługi, te silniki są nienaprawialne.
PL, napisz coś więcej na temat tego samochodu proszę, może być na PW. Sprawna pneumatyka? LPG? Drugi komplet kół? Zdjęcia mile widziane.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 15.01.2016, 11:58 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Czyli dobrze rozumuje ze zepsuty silnik naprawiany jest w fabryce i potem trafia na rynek wtorny czy jest po prostu niszczony czy jako "refurbish" za 80kola montowany znow do jakiegos Porsche?
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
Bergen
|
Napisane: 15.01.2016, 12:58 |
|
Dołączył: 26.03.2007 Posty: 12
|
Jest niszczony. Kwota, jaką mógłby zarobić koncern za odnowiony silnik jest zbyt niska w porównaniu do ewentualnych komplikacji.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.01.2016, 14:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Bergen nie opowiadaj o silnikach tylko NATYCHMIAST pokaż zdjęcia swojego auta!
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Bergen
|
Napisane: 15.01.2016, 14:50 |
|
Dołączył: 26.03.2007 Posty: 12
|
Dwudziestki ósemki? Są gdzieś na forum A tak poważnie, to przykra sprawa. Byliśmy już umówieni na dzień i godzinę ze sprzedającym (którego pozdrawiam - sprawił wrażenie na prawdę rzeczowego człowieka), gdy zadzwonił z przykrą wiadomością, że niestety auto znacząco ucierpiało w kolizji z winy osoby trzeciej i z oczywistych przyczyn nasze spotkanie nie dojdzie do skutku. Auto będzie naprawiane z OC sprawcy w ASO. Poprosiłem o kontakt, gdy prace się skończą, w razie gdybym do tego czasu nie znalazł odpowiedniego egzemplarza. Ale na razie szukam dalej.
|
|
Góra |
|
PL
|
Napisane: 15.01.2016, 16:11 |
|
Dołączył: 2.03.2015 Posty: 8
|
bergen- auto bezwypadkowe, serwisowane w ASO Lellek Katowice,na kołach 18 - nowe opony, dodatkowe koła 19- wszystko orginalne, auto bez pneumatyki. Zdjęcia poślę w niedzielę.
Pozdrawiam PL.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|