u mnie moze nie do konca ten sam temat, bo po pierwsze mam 924s (choc motor od 944), a po drugie kupilem za bardzo niewielkie pieniadze, ale tez moge cos powiedziec (chociazby z obserwacji):
zalezy kto kupuje - jesli kupuje ktos, kto nie boi sie grzebac w wozie, to najlepiej szukac w stanie kosmetycznie dobrym, a mechanicznie moze miec pewne niedorobki
natomiast jesli to ma byc dla mamuski, czy samochod rodzinny, to jednak lepiej szukac z kims kto sie zna, zeby nie wcisneli Wam shitu... i zeby byl na stowe dobry mechanicznie...
choc w takim wypadku tez mozna powiedziec, ze najlepiej szukac okazji, czyli i sprawnego mechanicznie i pieknie wygladajacego...
jesli chodzi o ceny napraw - mysle ze srednio ok 2000/4000 rocznie (w zaleznosci od jakosci kupowanych czesci), choc nigdy nic nie wiadomo...
np. ja w swoj przez ostatnie 5 miesiecy wpakowalem juz ok 4000, a za kosmetyke jeszcze nawet nie mysle sie zabierac