|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
maxmax
|
Napisane: 8.06.2020, 23:24 |
|
Dołączył: 8.06.2020 Posty: 3
|
Witam mam cayenne s model z 2020 Chciałem potestować LC - proszę o informacje czy ta procedura startowa mocno obciąza podzespoły ? Jeśli często jest uzywana to narazam się na jakies szybkie wizyty w serwisie ? W jaki sposób to działa ? i do czego jest przycisk pod prawym kciukiem na kierownicy ? jestem nowicjuszem , dopiero odebrałem.. muszę poczytać manual nie hejtujcie
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 9.06.2020, 10:18 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
oczywiście jest obciążenie - skrzynia, skrzynka rozdzielcza.
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 9.06.2020, 10:33 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Obciążenie wydawałoby się, że powinno być drastyczne, ALE jak brałem udział w Porsche Driving Experience kilka lat temu, to instruktor fabryczny w rozmowie powiedział, że demo którym LC demonstrują miało z tysiąc startów w ciągu ostatniego miesiąca i jedyna rzecz która ucierpiała to opony. Dla mnie to fascynujące.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 9.06.2020, 11:14 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 499
|
|
Góra |
|
JMK01
|
Napisane: 9.06.2020, 11:59 |
|
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
|
pawelmontana napisał(a): Obciążenie wydawałoby się, że powinno być drastyczne, ALE jak brałem udział w Porsche Driving Experience kilka lat temu, to instruktor fabryczny w rozmowie powiedział, że demo którym LC demonstrują miało z tysiąc startów w ciągu ostatniego miesiąca i jedyna rzecz która ucierpiała to opony. Dla mnie to fascynujące. Dokładnie to samo usłyszałem dwa lata temu na jubileuszowej paradzie. Wtedy na torze było ponad 400 ludzi, każdy w weekend zrobił co najmniej dwa starty. Sam fakt, że to przeżyły uważam za wystarczającą rekomendację.
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.06.2020, 12:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ale to były 911 Turbo S. Cayenne z założenia służy trochę do czegoś innego. Jak rozumiem chcesz spróbować. Kilka użyć LC z pewnością nie wpłynie negatywnie na nic
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Junior
|
Napisane: 10.06.2020, 22:13 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 4
|
LC według mnie mega obciąża podzespoły auta. To że jakies auta testowe to przeżyły to żadna sztuka. To tak jak powiedzieć ze auta firmowe przelatują setki razy po krawężnikach itd i ciąge bez problemu jeżdzą... Jezdziłem Golfem R z 19 roku i tam nawet w gwarancji było uwzględnione że komputer pokładowy zlicza wykonane starty z udziałem procedury startu i po określonej ich ilości gwarancja przestawała istnieć. W Porsche dokładnie się w to nie zabłębiałem lecz zasada działania co do istoty jest podobna.
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 10.06.2020, 22:54 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Junior napisał(a): LC według mnie mega obciąża podzespoły auta. To że jakies auta testowe to przeżyły to żadna sztuka. To tak jak powiedzieć ze auta firmowe przelatują setki razy po krawężnikach itd i ciąge bez problemu jeżdzą... Jezdziłem Golfem R z 19 roku i tam nawet w gwarancji było uwzględnione że komputer pokładowy zlicza wykonane starty z udziałem procedury startu i po określonej ich ilości gwarancja przestawała istnieć. W Porsche dokładnie się w to nie zabłębiałem lecz zasada działania co do istoty jest podobna. Z całym szacunkiem ale nie porównujmy golfa do 911. Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
hubi_pl
|
Napisane: 10.06.2020, 23:32 |
|
Dołączył: 26.09.2015 Posty: 543
|
Też nie chce mi się wierzyć że LC nie wpływa na żywotność. Pan na testówce co miał powiedzieć? że skrzynie wymieniają co 10,000km
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 11.06.2020, 10:24 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
PDG vs DSG - trzeba poczekać co się będzie działo po wielu startach w Macanach. Z drugiej strony ciągnięcie auta do czerwonego pola to takie samo zachowanie jak używanie LC. Moje 924 na pierwszym zakręcie w Poznaniu nie ma prawie nic oleju pod smokiem, bo taka konstrukcja silnika. Czy z tego powodu zwalniam tam?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 11.06.2020, 13:41 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Qbak napisał(a): Moje 924 na pierwszym zakręcie w Poznaniu nie ma prawie nic oleju pod smokiem, bo taka konstrukcja silnika. Czy z tego powodu zwalniam tam? Ty nie ...ale sobie później naprawisz sam
_________________
|
|
Góra |
|
maxmax
|
Napisane: 21.06.2020, 20:32 |
|
Dołączył: 8.06.2020 Posty: 3
|
dziękuję chłopaki za odpowiedzi uspokoiło mnie to trochę - ja chcę tylko sprawdzić procedurę kilka / kilkadziesiat razy.. pokazać chłopakom.. a nie katowac codziennie tym samochód
|
|
Góra |
|
fx45
|
Napisane: 21.06.2020, 22:34 |
|
Dołączył: 5.12.2019 Posty: 390
|
Qbak napisał(a): PDG vs DSG - trzeba poczekać co się będzie działo po wielu startach w Macanach. Z drugiej strony ciągnięcie auta do czerwonego pola to takie samo zachowanie jak używanie LC. Moje 924 na pierwszym zakręcie w Poznaniu nie ma prawie nic oleju pod smokiem, bo taka konstrukcja silnika. Czy z tego powodu zwalniam tam? A że tak zapytam nie wpadł ktoś na pomysł jak to poprawić ? Obniżyć smoka z równoczesnym obniżeniem punktu zasysania ?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 21.06.2020, 22:44 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Porsche samo poprawiło w wersjach wyścigowych. Smok jest bardzo nisko, zresztą jak w każdym aucie. Można oczywiście pewnie kilka mm niżej, ale lepsze efekty dają przegrody, choć kolega który zrobił - dalej miał problemy z brakiem ciśnienia podobno. Wygląda na to, że w 924S/944 itd. wymyślili dobry sposób, choć plastikowy element który jest w połowie miski oleju jest tam defacto w innym celu. Tylko teraz mi wypadło z głowy. Czyli skopiowanie tego byłoby najlepszym wyjściem. Z drugiej strony 2.0 ma panewki o powierzchni 1,5 razy większej (przynajmniej) niż te na przykład w 996, że przy tym wysileniu dają radę Sorry za OT
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 22.06.2020, 9:40 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Junior napisał(a): Jezdziłem Golfem R z 19 roku i tam nawet w gwarancji było uwzględnione że komputer pokładowy zlicza wykonane starty z udziałem procedury startu i po określonej ich ilości gwarancja przestawała istnieć. W Porsche dokładnie się w to nie zabłębiałem lecz zasada działania co do istoty jest podobna. Gdzie jest to zapisane? W warunkach gwarancji się nie doszukałem.
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 22.06.2020, 22:17 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
evan napisał(a): Qbak - sucha miska olejowa Dokładnie tak to rozwiązało Porsche Ale przy jeżdżeniu głównie w imprezach jakie są głównie w naszym kraju inwestycja w suchą miskę wydaje się bezsensowna. No i dochodzi dodatkowa masa, na złość z przodu, a z tym w 924 trzeba walczyć najbardziej
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.06.2020, 22:32 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ja zainwestowałem w suchą miskę. W pakiecie z samochodem
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 22.06.2020, 22:35 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Coś co działa jak sucha miska, ale brałbym Twoje rozwiązanie w ciemno
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|