964C4 mojego taty ma upgrade przednich hamulców na te z 993 (większe tarcze 320mm i zaciski - te same co w 964S i 964turbo). W normalnej jeździe nie widać różnicy. W bardziej sportowej też trudno mi wskazać znaczne zalety (poza tym, że tarcze z 993 są wiercone i lepiej chłodzone, za to większe ryzyko spękań). Koszty upgrade'u - najwięcej zajmie skompletowanie przedniego zawieszenia ze zwrotnicami o pionowych mocowaniach zacisków 993, nie poziomych jak w 964 (ewentualnie dokupienie adapterów do zacisków BigBrake). Koszty eksploatacyjne - niewielka zwyżka w cenie tarcz czy klocków. Praktycznie niezauważalna.
Lepiej zainwestować w lepsze tarcze i klocki zgodne z serią, nowy płyn i przewody w oplocie. Ewentualnie przejść na zestaw 996tt/997s: zaciski + tarcze 330mm + adaptery zacisków.
Aha, gdyby ktoś potrzebował: mam zachomikowane 3kpl klocków PAGID T1157 na tylną oś do 964C2. Jeśli ktośby optował, to śmiało rzucajcie propozycje na maila:
sebastian.kulig@montel-krakow.plMógłbym się też wymienić za jakieś partsy do 944/964/993