Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Lifting 964
PostNapisane: 16.08.2008, 19:22 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
W ktorym dokladnie momencie przeprowadzono lifting i na czym on polegal?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 19:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
zasadniczo 964 nie mial liftingu... jezeli juz to w 1993 kiedy zastapil go model 993.
Auto produkowane od 1989 na poczatku z duza sklonnoscia do wyciekow oleju (brak uszczelki cylinder/glowica) zostala dodana w pozniejszych modelach
podobnie z aparatem zaplonu ktory potem byl wyposazony w odpowietrzenie zwiekszajaca zywotnosc paska
zasadniczo wszystkie w/w byly zrobione chyba w calosci produkcji
inne modyfikacja (biale kierunki) itd byly sprawa wlascicieli
wiec... liftingu wg mojej wiedzy.. nie bylo..




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 19:52 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
pod koniec 91 wszedł model po "lifcie",nowe lusterka (jak 968 928gts) poduszki powietrzne zamiast starej kiery i deski,zmienione zostały tez alufelgi ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 20:13 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
porscheee napisał(a):
pod koniec 91 wszedł model po "lifcie",nowe lusterka (jak 968 928gts) poduszki powietrzne zamiast starej kiery i deski,zmienione zostały tez alufelgi ...


Zgadza się w październiku 1991 (rok modelowy 1992) wprowadzono lusterka teardrop i felgi Cup Design to odpowiada mniej więcej określeniu lifting (zmiany zewnętrzne) ale na bierząco wprowadzano inne modyfikacje techniczne: sprzęgło, koło zamachowe, hamulce, uszczelnienie....

Zobacz: http://www.qv500.com/porsche964p1.php

He he... odpowietrzenie zapłonu polegało na podciśnieniowym zasysaniu pyłu węglowego ze szczotek do.... blendy tylnej :D co zapobiegało się jego gromadzeniu i powstawaniu zwarć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 23:08 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Podciśnieniowo ? Wydawało mi się, że patent polegał na wykorzystaniu powietrza z nadmuchu do przewietrzania paska i potem odprowadzenie do belki. Dwie rurki tam są chyba.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2008, 23:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Tak jest! Oczywiście masz rację. Podciśnieniowo- Nadciśnieniowo....;):D ... gdzie jest nadciśnienie jest i podciśnienie :) :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.08.2008, 14:02 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A ja zachodzilem w glowe po co te przewody do blendy :) A w takim razie po co sa takie same przewody do swiatel tylnych?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum