Cukiereczek , zresztą b.ładny Zostało jeszcze 8 dni do końca - ciekaw jestem za ile wylicytują Podbijać można o 20 $ - nie dużo , ale swoją cenę i tak osiągnie
Gdyby nie tak cholernie wysokie opłaty ( fracht , cło , akcyza , Vat )
no właśnie piszę, że osprzęt fajny:
silnik v8 napewno dostarcza dużo przyjemności, zresztą kiedyś widziałek na jakimś filmiku jak się sprawuje widlasta ósemka w budzie 924..
hamulce też niczego sobie, felgi gdyby nie polerowane tylko np. sam rant, a środek czarny też fantastycznie by wyglądały w komplecie z czerwonymi zaciskami.
Niestety wszystko zostało zaprzepaszczone przez 'wizję' przerobienia nadwozia..
no właśnie... jak dla mnie to jeśli juz V8, to od 928...
była ta 924 stylizowana na Carrere GT, ale mnie osobiście się nie podobała (wykonanie) - to jest bardzo ładnie przerobione autko...
ale to że ładnie przerobiona nie znaczy że mi się podoba.... fotele jednak i klatka w/g mnie fajne...
Blee... dla mnie ohyda.
Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, to chyba nigdy bym tak nie zniszczył prosiaka. Ale szacunek się należy za widlastą ósemkę i NOS.
Chociaż jeżeli miałbym przerabiać Porsche to wsadziłbym raczej V8 z 928.
Jak widać gusta są różne...
Porsche to Porsche A Prosie to zwierze! Panowie Po męsku prosze nazywać te auta. Taka Mała Prośba z mojej strony
a co powiesz na to? http://www.porscheclub.home.pl/forum/vi ... .php?t=574 a co powiesz na oficjalny klub Porsche któy nazywa się Porker KZO! - nie ma co się denerwować... to nie jest jakiś bożek że przeinaczanie imienia jest grzechem
Twoje uporczywe dazenie do nazywania w ten sposob brzmi jakbys chcial obwiescic wszystkim ze masz porsche i bal sie ze jak sie powie prosie, to ktos moze przypadkiem nie zrozumiec ze chodzi o ten wlasnie samochod Wyluzuj, bo czasem sprawiasz wrazenie jakbys naprawde mial jakies kompleksy zwiazane z autami...
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników