Przypomina mi się test porównanie M3 E46 z GT3 996 na torze w Hiszpanii, zdaje się. Wtedy wózki niemal równo szły, 911-ka troche lepiej, bo lżejsza.
Tu AMS podkreśla że BMW ma bardzo dobre rozłożenie masy, to wyróżnik BMW np. na tle sportowych Merców, Audi, Volvo i Lexusów. I perfekcyjnie zbalansowane zawieszenie (tak zrozumiałem). Mówią że jest bardziej komfortowe i praktyczne (co jest jakby oczywiste).
Tu (E92 M3 i GT3 997) mamy dwa super sportowe auta, w pełnym tego słowa znaczeniu!. Jak widzę nową GT3 i jeszcze białą to jestem w siódmym niebie. Zakochałem się w GT3 dawno temu (i stawiam ją wyżej niż Turbo, choć Turbo bardziej praktyczne, szczególnie w PL). To jest rasowy sportowiec, piękny wóz! Ale M3 (wszystkie generacje, nowa E92 i stare) są fenomenalne !
Zauważcie że oba - M3 i GT3 mają:
- tylny napęd !
- silniki bez turbo
- rasowe nadwozie (nawet jak na Porsche i BMW M)
Takich aut jest coraz mniej!
Nie wiem dlaczego, ale wśród BMW M, najbardziej podobają mi się zawsze M3, wcale nie droższe i mocniejsze M5 oraz M6, a M3. Bardzo lubie M5 i M6 to są super auta, ale osobiście kupiłbym M3.
Zauważcie że mimo że większe i cięższe M3 ma gorsze przyspieszenie, ale lepszą elastyczność ! (Tu V8 robi swoje).
Oba wózki to są wozy marzeń. Druga sprawa na korzyść BMW - M3 to prawie połowa ceny GT3!
Wolałbym Porsche 911 GT3 (tu na tym forum nie wypada mi czego innego napisać
), ale M3 E92 jest zaje.... dobre i cholera, to jest okazja stulecia, za 66.000 Euro taki wóz !