Autor |
Wiadomość |
Adam_911
|
Napisane: 18.02.2022, 22:52 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 257
|
Wczoraj zobaczyłem konfigurator Macana T. Mam zamówionego zwykłego Macana i zmieniłem na T, w moim przypadku jest taniej, a samo wyposażenie jest bogatsze. Standard - sport chrono, koła 20", pasm + obniżenie 15mm, sportowe końcówki wydechu, lakierowane elementy na szaro, wnętrze z deską w skórze + półskórzane fotele sportowe, grzane fotele przednie, grzana sportowa kierownica i inne duperele https://porsche.pl/modele/macan-modele/ ... rator=true
|
|
Góra |
|
ElRadio
|
Napisane: 19.02.2022, 9:21 |
|
Dołączył: 19.02.2022 Posty: 23
|
Cześć, chciałem dopytać, bo zamawiam właśnie Macana T, ogólnie dość mocno doposażyłem go do poziomu 354k, został mi tylko jeden element - pneumatyka. Czy jest sens to dobierać jeżeli w standardzie jest PASM? Jazda głównie po mieście (ale po bardzo dziurawym jaka jest Łódź), raz kiedy autostrada na wakacje.
|
|
Góra |
|
wierm
|
Napisane: 19.02.2022, 11:46 |
|
Dołączył: 2.07.2020 Posty: 73
|
Adam_911 napisał(a): Wczoraj zobaczyłem konfigurator Macana T. Mam zamówionego zwykłego Macana i zmieniłem na T, w moim przypadku jest taniej, a samo wyposażenie jest bogatsze. Standard - sport chrono, koła 20", pasm + obniżenie 15mm, sportowe końcówki wydechu, lakierowane elementy na szaro, wnętrze z deską w skórze + półskórzane fotele sportowe, grzane fotele przednie, grzana sportowa kierownica i inne duperele https://porsche.pl/modele/macan-modele/ ... rator=trueJaki jest obecnie czas oczekiwania na Macana...?
|
|
Góra |
|
ElRadio
|
Napisane: 19.02.2022, 11:47 |
|
Dołączył: 19.02.2022 Posty: 23
|
Maj/czerwiec dostawa TEGO roku
|
|
Góra |
|
ledakar
|
Napisane: 19.02.2022, 12:25 |
|
Dołączył: 16.04.2017 Posty: 191
|
Macan T pod kątem technicznym będzie miał lepsze parametry? Będzie jakaś różnica vs zwykły Macan? Przy różnicy 50-60k lepiej wziąć S czy T?
|
|
Góra |
|
ElRadio
|
Napisane: 19.02.2022, 13:11 |
|
Dołączył: 19.02.2022 Posty: 23
|
ledakar napisał(a): Macan T pod kątem technicznym będzie miał lepsze parametry? Będzie jakaś różnica vs zwykły Macan? Przy różnicy 50-60k lepiej wziąć S czy T? Ja się nie znam jakoś specjalnie, ale to dwa różne auta tak naprawdę, nie da się porównać 4 cylindrów z 6 cylindrami. Każdy powie ze lepiej S tylko wszystko zależy od Twoich możliwości finansowych Jeżeli Cię stać to na pewno żałować nie będziesz, jeżeli jednak tak jak ja wolisz trochę zaoszczędzić i auto ma być jak u mnie 95% do miasta to T wystarczy
|
|
Góra |
|
apsza
|
Napisane: 19.02.2022, 14:21 |
|
Dołączył: 25.10.2019 Posty: 87
|
Ja przed zakupem w PC przejechałem się Macanem R4 i V6 (2020) i jeszcze tego samego dnia wybór był od razu oczywisty.
|
|
Góra |
|
Krzysiek (Poznań)
|
Napisane: 19.02.2022, 14:52 |
|
Dołączył: 26.11.2021 Posty: 76
Nr klubowicza: 785
|
dołącze się do pytania o pneumatykę w Macanie - jazda po mieście, "kobiece" i wygodne przede wszystkim auto, czyli cel to komfort i przyjemność z jazdy. Ale może nie jest to potrzebne? Ten "T" rzeczywiście fajnie wygląda (mam na myśli wyposażenie standardowe)
|
|
Góra |
|
apsza
|
Napisane: 19.02.2022, 16:16 |
|
Dołączył: 25.10.2019 Posty: 87
|
Tu również przejechałem się na sprężynach i w pneumatyce i też wybór był oczywisty (na kołach 20"). Zmniejszając prześwit dużo lepiej jest na zakrętach i podczas jazdy na autostradzie, nie mówiąc o przydatności pneumatyki zimie w górach gdzie mieszkam (której nie ma). Ale jeszcze raz podkreślę, zawieszenie mimo, że na pneumatyce, będzie sprężyste, może nie sztywne, ale dla mnie za twarde (w PASMnie na Normalu oczywiście). Po brukowanych ulicach na NORMALu czujesz wszystkie nierówności. Absolutnie nie ma tu płynięcia przez nierówności jak np. w Sce MB, Panamerze II czy nawet w X5 (patrz mój stary test w zał.).
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
ElRadio
|
Napisane: 19.02.2022, 17:35 |
|
Dołączył: 19.02.2022 Posty: 23
|
Zamówiłem dzisiaj pierwsze Porsche w życiu 💪🏼 Macan T dobrałem te pneumatyke - konfig wyszedł 361k rabat 5% (napisałem do każdego dealera w Polsce i to była najlepsza oferta, niektóre miasta dały szalone 0%), rzecz jasna leasing mogę swój oraz ubezpieczenie ich
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 19.02.2022, 19:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5050 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Gratulacje !!! Witamy w rodzinie
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
ElRadio
|
Napisane: 19.02.2022, 21:28 |
|
Dołączył: 19.02.2022 Posty: 23
|
Powiem szczerze, że miałem brać X3 30d też mocno doposażone, byłem w czwartek nawet w salonie na rozmowach, a tu nagle pojawił się Macan T, który idealnie wgrał się w mój konfig, bo dodatkowo obniża ceny w stosunku do Macana bez T jakieś 40-50k
|
|
Góra |
|
Tomm
|
Napisane: 20.02.2022, 19:45 |
|
Dołączył: 27.01.2016 Posty: 45
|
Miałem teraz zamawiać Skę i na moment T stał się zagwozdką, ale po sprawdzeniu szczegółów to trochę taka owca co udaje wilka bo głównie dokładają świecidełka w obniżonej cenie ale a ani grama więcej wrażeń z tego r4. Nawaet głupia mini bateria żeby z tego było te 300KM w serii to już by było coś. Jednak dołoże do 2.9l który będzie na zewnątrz sleeperem, bo zaraz więcej niż 4 cylindry to będzie tylko gts..
|
|
Góra |
|
apsza
|
Napisane: 20.02.2022, 21:11 |
|
Dołączył: 25.10.2019 Posty: 87
|
Masz rację Tomm. Model T, to moim zdaniem, udany gadźet sprzedażowy i zresztą jak widać, trafiony. Podobają mi się w nim tylko standardowe siedzenia, bo z ładnej i sprawiającej wrażenie, trwałej szmaty. Oczywiście, niestety, nie można mieć w nich wentylacji i trzeba kupić inne fotele z palącą dermą. Obecny GTS też jest sztucznie nadmuchany, bo bez silnika 4.0L. Producenci nie chcą rozwijać asortymentu silników benzynowych i dążą do wszechobecnych elektryków, z zasięgiem do.. drugiego parkingu.
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 20.02.2022, 22:07 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Wyciskają z tego Macana co się da, zanim będzie tylko elektryczny... Z całym szacunkiem ale wydawanie około 400k zł za 2.0 (+stara buda) to dla mnie trochę głupota. Jasne, ktoś powie że nie potrzebuje dużo mocy, ale w takim razie po co rezygnować z komfortu na rzecz sportowych dodatków w wersji T? I po co brać w ogóle Porsche jak nie potrzebujesz „emocji”? To tak jak dokładanie M / AMG Pakietu do podstwowych silników 1.5… Mija się z celem, ale co kto lubi
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
ElRadio
|
Napisane: 21.02.2022, 16:30 |
|
Dołączył: 19.02.2022 Posty: 23
|
Johnny napisał(a): Wyciskają z tego Macana co się da, zanim będzie tylko elektryczny... Z całym szacunkiem ale wydawanie około 400k zł za 2.0 (+stara buda) to dla mnie trochę głupota. Jasne, ktoś powie że nie potrzebuje dużo mocy, ale w takim razie po co rezygnować z komfortu na rzecz sportowych dodatków w wersji T? I po co brać w ogóle Porsche jak nie potrzebujesz „emocji”? To tak jak dokładanie M / AMG Pakietu do podstwowych silników 1.5… Mija się z celem, ale co kto lubi U mnie wyszło 340k po rabacie, BMW X3 30i po rabacie wychodzi mi 320k, nawet nie ma co dyskutować co lepsze gorsze, bo jakość marka i przede wszystkim dużo mniejsza utrata wartości dla Porsche to coś co kładzie BMW na kolana za 20k różnicy, Mercedes GLC tak samo na mocnym wyposażeniu wyjdzie podobne pieniądze, a mając do wyboru z całej trójki większość wybierze Porsche
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 21.02.2022, 17:10 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
ElRadio napisał(a): Johnny napisał(a): Wyciskają z tego Macana co się da, zanim będzie tylko elektryczny... Z całym szacunkiem ale wydawanie około 400k zł za 2.0 (+stara buda) to dla mnie trochę głupota. Jasne, ktoś powie że nie potrzebuje dużo mocy, ale w takim razie po co rezygnować z komfortu na rzecz sportowych dodatków w wersji T? I po co brać w ogóle Porsche jak nie potrzebujesz „emocji”? To tak jak dokładanie M / AMG Pakietu do podstwowych silników 1.5… Mija się z celem, ale co kto lubi U mnie wyszło 340k po rabacie, BMW X3 30i po rabacie wychodzi mi 320k, nawet nie ma co dyskutować co lepsze gorsze, bo jakość marka i przede wszystkim dużo mniejsza utrata wartości dla Porsche to coś co kładzie BMW na kolana za 20k różnicy, Mercedes GLC tak samo na mocnym wyposażeniu wyjdzie podobne pieniądze, a mając do wyboru z całej trójki większość wybierze Porsche Wcześniej pisałeś o X3 30d, a w tym przypadku to duża różnica, bo 6 cylindrowy diesel to moim zdaniem super wybór do suva. Poza tym X3 jest dużo większe w środku i ma dużo większy bagażnik od Macana. Dla 4 osobowej rodziny na pewno lepszym wyborem było by X3. Koszty utrzymania w BMW z pakietem serwisowym 100tyskm/5 lat są śmiesznie małe w porównaniu do Porsche, o spalaniu nie mówiąc. Ale jak ma to być wybór 30i i Macan, to już zapewne lepiej Porsche, jak dzieci są do 10lat, lub ich brak.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 21.02.2022, 17:20 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Andruszka napisał(a): ElRadio napisał(a): Johnny napisał(a): Wyciskają z tego Macana co się da, zanim będzie tylko elektryczny... Z całym szacunkiem ale wydawanie około 400k zł za 2.0 (+stara buda) to dla mnie trochę głupota. Jasne, ktoś powie że nie potrzebuje dużo mocy, ale w takim razie po co rezygnować z komfortu na rzecz sportowych dodatków w wersji T? I po co brać w ogóle Porsche jak nie potrzebujesz „emocji”? To tak jak dokładanie M / AMG Pakietu do podstwowych silników 1.5… Mija się z celem, ale co kto lubi U mnie wyszło 340k po rabacie, BMW X3 30i po rabacie wychodzi mi 320k, nawet nie ma co dyskutować co lepsze gorsze, bo jakość marka i przede wszystkim dużo mniejsza utrata wartości dla Porsche to coś co kładzie BMW na kolana za 20k różnicy, Mercedes GLC tak samo na mocnym wyposażeniu wyjdzie podobne pieniądze, a mając do wyboru z całej trójki większość wybierze Porsche Wcześniej pisałeś o X3 30d, a w tym przypadku to duża różnica, bo 6 cylindrowy diesel to moim zdaniem super wybór do suva. Poza tym X3 jest dużo większe w środku i ma dużo większy bagażnik od Macana. Dla 4 osobowej rodziny na pewno lepszym wyborem było by X3. Koszty utrzymania w BMW z pakietem serwisowym 100tyskm/5 lat są śmiesznie małe w porównaniu do Porsche, o spalaniu nie mówiąc. Ale jak ma to być wybór 30i i Macan, to już zapewne lepiej Porsche, jak dzieci są do 10lat, lub ich brak. Dokładnie 30i a 30d to duża różnica i zmienia wszystko w tym porównaniu. Co do X3 to nawet na tym forum wielu ten model chwali w stosunku do Macana
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 21.02.2022, 18:05 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Macan jest ładny, dobrze wykonany i świetnie jak na SUV się prowadzi. Do tego to Porsche.
Ale nie jest to auto rodzinne. W szczególności porównując miejsce na nogi i głowę z tyłu czy pojemność bagażnika. Q5, GLC czy X3 sa duzo praktyczniejsze.
Właśnie ze względu na praktyczność półtora roku temu stanęło u mnie na Q5.
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 21.02.2022, 18:21 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 469
|
Chyba nie ma tak co narzekać na te 4 cylindry bo to jednak 2.0 dobry silnik. Druga sprawa jest taka że ja nie wiem gdzie w suvie mają być emocje, te auta mają być wygodne, dość duże i bezpieczne, do emocji to jest 911 czy tańszy cayman, do tego w aucie na codzień przy dzisiejszych mandatach takie 250KM będzie zupełnie wystarczające. Według mnie fajny wybór, macan na codzien i coś sportowego do zabawy, idealny zestaw.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|