Autor |
Wiadomość |
mart2014
|
Napisane: 27.10.2016, 10:44 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
o, to byłoby super porównanie Krzysiek. trzymam kciuki aby następny event był za...tydzień
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 27.10.2016, 12:36 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
To jestem ciekawy relacji Krzysztofa. Choc uzywane to zawsze loteria.
No i ciekawe jak sie zuzywaja na trasie bo m2 sa pancerne.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 27.10.2016, 17:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Treadwear mają 60, więc raczej wiadomo czego się spodziewać w kwestii wytrzymałości
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
QbaqBA
|
Napisane: 28.10.2016, 20:35 |
|
Dołączył: 11.02.2012 Posty: 146
|
Jeśli nie przeszkadza Ci szybsze zużywanie się i gorsza trakcja na mokrym, to zdecydowanie Trofeo
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 29.10.2016, 12:55 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
A sprawdzaliście Dunlop SportMaxx Race? Jako jedyne poza Michelinami mają homologację na 991 GT3 / GT3 RS. Czasy podobno robią lepsze.
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 29.10.2016, 19:04 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 865 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Sport Maxx Race - śmietnik jakich mało. Mój GT4 seryjnie wyjechał na tym i po jednym TD druty, pomyślałem że coś ja pokrzaczyłem z ciśnieniami. Ale za jakiś czas kolega odebrał Caymana również na SM Race i po jednym Moście to samo. W tym samym czasie ja na M2 trochę je napocząłem tylko. Więc chyba tu dyskusja o przyczepności nie jest zasadna - ja im wystawiam złą ocenę. Ale na Trofeo też mam chęć je sprawdzić, więc sam jestem ich ciekaw.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 29.10.2016, 19:23 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Jarecki napisał(a): Sport Maxx Race - śmietnik jakich mało. Mój GT4 seryjnie wyjechał na tym i po jednym TD druty, pomyślałem że coś ja pokrzaczyłem z ciśnieniami. Ale za jakiś czas kolega odebrał Caymana również na SM Race i po jednym Moście to samo. W tym samym czasie ja na M2 trochę je napocząłem tylko. Więc chyba tu dyskusja o przyczepności nie jest zasadna - ja im wystawiam złą ocenę. Ale na Trofeo też mam chęć je sprawdzić, więc sam jestem ich ciekaw. Polać mu bo dobrze gada
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 30.10.2016, 22:35 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
zibi911 napisał(a): Jarecki napisał(a): Sport Maxx Race - śmietnik jakich mało. Mój GT4 seryjnie wyjechał na tym i po jednym TD druty, pomyślałem że coś ja pokrzaczyłem z ciśnieniami. Ale za jakiś czas kolega odebrał Caymana również na SM Race i po jednym Moście to samo. W tym samym czasie ja na M2 trochę je napocząłem tylko. Więc chyba tu dyskusja o przyczepności nie jest zasadna - ja im wystawiam złą ocenę. Ale na Trofeo też mam chęć je sprawdzić, więc sam jestem ich ciekaw. Polać mu bo dobrze gada opinie są podzielone, ale generalny konsensus chyba jest taki, że Dunlopy lepsze czasy / grip, Micheliny trochę dłuższy żywot. Na forach obcojęzycznych dość dużo treści na ten temat. http://rennlist.com/forums/991-gt3-gt3r ... helin.htmlKażda z homologowanych produktów jest testowane przez Porsche, więc różnice na jednym modelu samochodu (e.g. GT4) nie mogę być drastyczne. Ja niestety jeździłem tylko na Dunlopach na 991 GT3 (N'ring), więc nie mam porównania.
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 1.11.2016, 8:47 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Z doświadczenia mogę polecić Dunlop Direzza 03G w mieszance H1. Na suche trackday świetna, naprawdę blisko slicka, na deszczu trzeba zredukować tempo. Dostępna 17 i 18 cali, więc raczej tylko ciut starsze auta.Oczywiście ma homologację drogową. Natomiast jak ktoś ma możliwości, to polecam spróbować pełnego slicka - otwierają się nowe możliwości
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 1.11.2016, 9:39 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Tyle tylko, że na slicku nie wjedziesz np. na tor Poznań bez klatki bezpieczeństwa. Nie wiem jak na innych torach, ale na Poznaniu zaczęli ten zapis w regulaminie mocno przestrzegać po dachu pewnego clio...
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 1.11.2016, 10:29 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
To prawda, klatka, lub choć rollbar musi być. Dla Gt3, gt4 i różnych wydmuszek jest to jednak ciekawa alternatywa. Wymaganiu przez organizatora Tor Poznań Track Day posiadania klatki jako warunku stosowania slicków absolutnie się nie dziwię - możliwe do osiągnięcia prędkości w zakrętach, reakcje opony na temperaturę i jej zachowanie na limicie mocno odbiegają nawet od dobrych semislicków, o normalnej oponie drogowej nie wspominając.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|