Analizuję pierwsze doświadczenia z jazdy ze skrzynią PDK i nasuwa mi się pytanie związane z tzw. międzygazem. Pacjent: Boxster 981 GTS
W trybie manualnej zmiany biegów manetkami, elektronika stosuje międzygaz zawsze, niezależnie od wyboru trybu jazdy przyciskami: "normalny"/Sport/Sport Plus. Czy tak działa tryb manualny w każdej PDK w 987 / 997 / 981 / 991? Trybu automatycznego tak uważnie nie testowałem, ale mam wrażenie że tam międzygaz pojawia się wyłącznie w trybie Sport Plus i (chyba) w Sport. W trybie "normalnym" (bez wybrania Sport lub Sport Plus) międzygaz nie jest stosowany.
Czy opisany wyżej schemat jest typowy dla każdej 911'ki oraz Boxstera/Caymana? Czy jest to zależne od wersji modelu (podstawowa / S / GTS itd.?)
Chyba w każdym PDK jest tak. W trybie auto bez sportu poprostu jest duże parcie na ekonomie. A miedzygaz nie potrzebny bo biegi są zbijane nisko.
Co do porównania to napewno PDK w 987/997 działa jeszcze kapkę wolniej ( najbardziej czuć to w zwykłych trybach ) niż w 981/991 ale to pewnie kwestia nowszego softu.
987.2 Ska - na zwyklym trybie nie ma miedzygazu (generalnie strasznie muli - wlasciwie tylko do jazdy w korkach, jak sie nie chce i moze na trasie gdzie wrzucasz 160 i chcesz sie spokojnie przemiescic z A do B). Na sporcie jest - najczesciej na nim jezdze.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników