Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.07.2015, 14:34 

Dołączył: 25.10.2014
Posty: 51
Czesc kolezanki i koledzy.
Korzystajac z pieknej pogody przewiozlem sie moim 996 3.4 .
Wszystko bylo pieknie pojechalem z wroclawia do opola i spowrotem , jechalem momentami 270 baban na twarzy...
Do czasu wrocilem do wroc zaparkowalem pod restauracja i jak sie najadlem on juz nie odpalil:(
Rozrusznik kreci pozadnie ale zauwazylem ze ladowanie po przekreceniu kluczyka jest na 12 a jak kreci spada na 10 i nic:( silnik kreci i ne zaskakuje.
Co moze byc przyczyna??? Dodam ze polowa czesci w nim jest nowa w zeszlym tygodniu oddalem go do aso pors he centrum wroclaw celem sprawdzenia wszystkiego lacznie z badaniem sprezania cykindrow i jedyne co sie doszukali to ubytek plynu w klimie a opinie wydaki ze bardziej zadbanego 996 w tak idealnym stanie nie widzieliwiec o co mu chodzi?
Obrazil sie ze turbiny szukam???;)
A tak powaznie co koledzy myslicie?? Co moze byc przyczyna? Moze w aso jakis kabel poluzowali???
Bede wdieslczny za sugestie bo weekend mamy mechanicy nie osiagalni a on sie dasa:(
Dzieki
Adam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.07.2015, 16:41 

Dołączył: 25.10.2014
Posty: 51
Nieaktualne:)
Pompa paliwa do wymiany.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2015, 19:00 

Dołączył: 29.06.2013
Posty: 90
dla potomnych, na dniach miałem identyczną sytuację w 987 (bez wcześniejszego pałowania ;) ) ale też nie chciał zaskoczyć. RaFFi zlokalizował szybko problem w postaci padniętego czujnika położenia wału


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2015, 23:51 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
No jasna cholera z tymi Porszami.....co rusz to coś pada ! :evil:
To ja w nieco bardziej optymistycznym tonie.
Nowy zakup (jakże stare i wadliwe Porsche 3.4 ) wyciągnąłem w końcu na przejażczkę. Powód nie byle jaki....Ostróda, koncert muzyki Pink Floyd (hmm...średnia wieku na widowni to..może 45 ?). Przy okazji pozdrawiam Porsche Club obecny tamże, nie tylko w mojej osobie :D
Celem tej jazdy było poznanie go na takiej eskapadzie. W innym wątku żaliłem się na niestabilne, wydawało się za niskie ciśnienie oleju.
Ale nic z tych rzeczy, po kilku zabiegach ( szczegóły we właściwym wątku)
myślę, że wszystko OK. Nie rozwijałem jakże szalonych prędkości. To miał być spacerek, ale odcinek od Nidzicy do Małdyt nie pozwolił zapomnieć do czego Porsche się ma... :D I tu, pełna zgoda z Cichym, po wrażeniach z NR...im szybciej, tym bardziej się do drogi klei :) To bardzo miłe uczucie ! Droga powrotna....zupełnie innego rodzaju wrażenia...slalom !
W tej konkurencji też spisał się świetnie ! Slalom między powalonymi drzewami. To istny cud, że przy takim natężeniu ruchu, dziś po południu, trasa Mława -Płońsk, kilkadziesiąt powalonych drzew na drodze, nie było żadnego przygniecnia !
Zatem u mnie nic się nie zepsuło, wszystko działa ! :)




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2015, 8:51 

Dołączył: 25.10.2014
Posty: 51
Stare napewno nie i wadliwe tez nie:)
po prostu jak napisałem wyżej strzelaja fochy:) i nie mozna ich lekcewazyc.
problem pewnie polega na tym ze takie 996 mozna stosunkowo tanio kupic ze wzgledu na ilosc wyprodukowanych egzemplazy. potem jak sie tanio kupilo wielu oszczedza na naprawach , stosuje pólsrodki. dostep do fachowych mechanikow tez ograniczony:(
Watpe zeby mozna bylo zajechac silnik i aby wczesniej nie pojawily sie ku temu objawy , ktorych fachowa eliminacja zapobiegła by "motor kaput".
Aczkolwiek na pewno nie jest to tak solidna konstrukcja jak wiatraki ale to tylko potwierdza ze trzeba o nie bardziej dbac bo jak nie - to tak szybko odchodza;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.08.2015, 23:14 

Dołączył: 9.06.2015
Posty: 34
Kiedys mialem 911 993 w wersji targa ! Niestety wzgledy wyzsze zmusily mnie wtedy do sprzedazy (Zona) !!! obecnie mam 3 996-stki i napewno jest duza roznica , ale tak jak kolega napisal trzeba o nie wiecej dbac ! Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.08.2015, 23:30 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
swirus0 napisał(a):
Kiedys mialem 911 993 w wersji targa ! Niestety wzgledy wyzsze zmusily mnie wtedy do sprzedazy (Zona) !!! obecnie mam 3 996-stki i napewno jest duza roznica , ale tak jak kolega napisal trzeba o nie wiecej dbac ! Pozdr


"Świrus0" ujawniasz się w każdym temacie ! Wow ! :lol: Wiemy już ile masz 996, i co masz do sprzedania i jak zaimpregnować dach i, że masz dwa padnięte kluczyki i że używasz "gęściejszego" oleju...ale nie wiemy jaką wysokość ma ( jako wzgląd wyższy) Twoja żona, czy jest wyższa od Ciebie...czy była wyższa wtedy, kiedy spowodowała, że sprzedałeś 993 i czy obecnie taką pozostaje ? Jak się z tym czujesz, a raczej jak Ona się czuje z trzema 996,w tym jeden do poprawek blacharskich, a drugi czekający na wymianę silnika z tego trzeciego rozbitego.... bo piszesz, że to duża różnica....in plus ? :lol:
Może jakieś fotki ? :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron