Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Moje 996 Turbo
PostNapisane: 20.03.2011, 22:05 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 13
Witam,

Biorąc przykład z Pawła, zdecydowałem się opisać opisać moje 996 Turbo.

996 Turbo 2002 rok , manual

Wnętrze

- Kierownica RUF
- Fotele Kubełkowe Porsche/Recaro
- Zegary – biały obrotomierz
- dużo karbonu
- short shifter + metalwe linki z GT3 RSR

Zewnątrz

- karbonowe lusterka,wloty i progi
- Duży Tylny spojler

Modyfikacje mechaniczne ,

- Nowe większe turbiny,
- Układ wydechowy 76mm
- wydajne intercoolery z dodatkowymi wentylatorami
- Chłodniejsze świece zapłonowe
- Wiekszę wtryskiwacze i pompa pompa paliwa
- Zmienione stabilizatory z przodu i tyłu
- zawieszenie Bilstein PSS9
- zmieniona rura Y Pipe , puszka filtra powietrza z dodatkowym wlotem
- zmienione zaworu DV na aluminiowe
- hamulce przód z 997 GT3
- zmienione rury doprowadzające powietrze do sprężarek
- większa przepustnica
- modyfikacja elektroniki
- szpera płytkow 1.5 Way
- Sportowe sprzęgło Sachs
- napęd RWD

Parametry

W zeszłym roku 400m 10.8 ET

Na nowe sezon doszło pare zmian więc na pewno będzie lepiej :-)

Zdjęcia wrzucę poźniej.

Podziękowania dla Karola za wsparcie i doradztwo,
jak wiadomo żadne szybkie Porsche w Polsce nie powstanie bez jego udziału :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 22:19 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
CZeść

Domink gratki naprawdę szybkiego auta :) Bardzo fajne dopieszczone autko.

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 22:26 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
oj tam oj tam. :wink:

naprawde gruby sprzet, jestem pod wielkim wrazeniem jak to wyszlo bez otwierania motoru.
Dominik, poswiecil mnostwo czasu na detale, dlatego wyszlo jak wyszlo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 22:51 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Miałem okazję zobaczyć jak się to odrywa od ziemi. Wrażenia bezcenne. A swoją drogą Dominik wogóle w mieście jesteś w stanie włączyć 4 i 5 bieg. Bo mnie wystarczyło włączenie tylko drugiego :lol: i był banan na twarzy. Pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 22:52 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
widzialem to auto nie jeden raz w akcji, robi wrazenie i do tego pieknie zadbany egzemplarz...
Karol i Dominik, chyba bede musial sie w koncu do Was usmiechnac w sprawie rozsadnych modyfikacji i zrobic kosztorys ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 1:41 

Dołączył: 3.01.2009
Posty: 108
Super zabawka :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.03.2011, 9:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
dominik... napisał(a):

- napęd RWD

:D


a to cieszy najbardziej....
ciekaw jestem czy wazyles przed i po
jestem wlasnie na etapie podobnego zabiegu kastracji...




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 11:24 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 13
jak wszystko usuniesz, to bedziesz do przodu ok.15kg-18kg,
no i oczywiscie opory toczenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 13:21 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
katalizatory masz 100cel czy wyeliminowane w całosci ? Zastanawiam sie czy jest sens je usuwac i oszukiwac sondy , napewno bedzie głosniejszy ale czy po korekcji za tym idacej programu beda odczuwalne efekty bo teraz mam sportowe cats .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 13:33 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
porscheee napisał(a):
katalizatory masz 100cel czy wyeliminowane w całosci ? Zastanawiam sie czy jest sens je usuwac i oszukiwac sondy , napewno bedzie głosniejszy ale czy po korekcji za tym idacej programu beda odczuwalne efekty bo teraz mam sportowe cats .


to jest dobre pytanie...sad nie trzeba oszukiwac wystarczy je wylaczyc.

nie mam teraz katow ale mam miec wiec dam Ci znac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 13:40 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
to kolejne które ostatnio mnie dreczy , czy IPD po wyminaie na 76 zaadaptuje sie samo czy trzeba na nowo softa produkowac ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 13:53 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
porscheee napisał(a):
to kolejne które ostatnio mnie dreczy , czy IPD po wyminaie na 76 zaadaptuje sie samo czy trzeba na nowo softa produkowac ?


occzywiscie amerykanie twierdza ze nie, pewnie jesli jezdzisz z przeplywka to jest szansa ale jesli jezdzisz tylko na map'ie to potrzebujesz adjustementu.
w gt2 odczuwalem szarpanie do momentu kiedy ecu nie zostalo znow wystrojone


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 15:09 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 13
Auto jest na sprzedaż, zapraszam.

samochód w pełni cywilny, nadający się do jazdy na co dzien,


powód, chęć przestrzegania przepisców i nie przekraczania 130km/h :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2011, 19:28 

Dołączył: 28.01.2010
Posty: 99
dominik... napisał(a):
Auto jest na sprzedaż, zapraszam.

samochód w pełni cywilny, nadający się do jazdy na co dzien,


powód, chęć przestrzegania przepisców i nie przekraczania 130km/h :D




Ja bym napisał w myśl nowych przepisów 140km/h, a dodatkowo widełki do 150km/h :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.04.2011, 14:10 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
Duc748 napisał(a):
dominik... napisał(a):

- napęd RWD

:D


a to cieszy najbardziej....
ciekaw jestem czy wazyles przed i po
jestem wlasnie na etapie podobnego zabiegu kastracji...


ale jak to jest z tym demontazem w 911 przedniego napedu , czy nie bedzie tak ze w pewnych momentach auto na rwd bedzie słabsze ...? Oprócz demontazu trezba cos przerobic czy tez moze elektronika ? Też myślę o takim zabiegu wiec wskazówki mile widziane :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.04.2011, 21:53 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 101
dominik... napisał(a):
Zdjęcia wrzucę poźniej.



czekamy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2011, 11:34 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 13
jeszcze chwila :D

nowy rekord z bemowa 1/4 ET 10.79s :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.05.2011, 18:14 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
Robiłeś może pomiar na hamowni przed i po montażu 76 przepustnicy ? Amerykanie jak zwykłe chwala wymiane plenum i przepustnicy na wieksze a słyszałem tez opinie ze to nic nie daje w tym aucie :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum