Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 10:50 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 491
Może jedna ktoś mi pomoże ? wymieniłem już ....przewody , kopułki , świece , silniczek krokowy .............i nic ..
cały czas gaśnie mi na wolnych obrotach jak jest zimny , a jak się rozgrzeje jest ok

Macie jakieś doświadczenie w tym temacie ????


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 10:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2291
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Oj chyba wizyta u mechanika -trzeba posprawdzać ciśnienia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 10:55 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5252
Dokładnie tak. Powodów może być dużo. Wyeliminowałeś te eksploatacyjne,
ale może jakiś czujnik temperatury na przykład zaniemógł?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 11:05 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 491
No właśnie czujnik temperatury ...podobna są dwa takie ? ale gdzie ich szukać ????
Próbowałem ale nie znalazłem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 11:15 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5252
Chyba nawet więcej.
Ja bym zaczął od trzeciego cylindra. Tam jest jeden.
Potem zobaczyłbym czujniki od oleju przy czujniku
ciśnienia oleju oraz ten z przodu silnika (czyli z
tyłu auta) wkręcany bezpośrednio w blok.

Myślę, że wpisując odpowiednie hasło w google znajdziesz
dużo zdjęć, a jak wiadomo jedno zdjęcie to jak tysiąc
słów ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 11:53 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 491
Dziękuję :-)

Wiedza fachowca to jest wiedza :D

Ja bym szukał do ....... śmierci :-)

Pozdrawiam i dziękuje

Sprawdzę w tygodniu i dam znać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 12:05 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Jacek wymień to
http://www.transaxle.pl/mobile/pl/p/aku ... 930964/574


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 12:21 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 491
Jak wnioskuję ze zdjęć (nauczyłem się a co :-) ) jest to obok filtra paliwa ?

Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 13:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2291
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Arekk napisał(a):


Raczej to coś z cold startem :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 18:52 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5252
Czekajcie, ja zakładam że to standardowe 964 na komputerze? Czyli M64.01
lub 02. Akumulator paliwa będziesz miał w turbo. W silnikach n/a jest
już DME od początku lat 80tych.

Jak masz KJETa, to zupełnie inna para kaloszy. O wiele trudniejsza.
Tutaj najpierw do sprawdzenia ciśnienia w układzie i legendarny WUR.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 19:39 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Qbak napisał(a):
Czekajcie, ja zakładam że to standardowe 964 na komputerze? Czyli M64.01
lub 02. Akumulator paliwa będziesz miał w turbo. W silnikach n/a jest
już DME od początku lat 80tych.

Jak masz KJETa, to zupełnie inna para kaloszy. O wiele trudniejsza.
Tutaj najpierw do sprawdzenia ciśnienia w układzie i legendarny WUR.


Racja :thumbup:
Wymieniłem to w k-jecie i problemy z zimnym i ciepłym i jak ręką odjął.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.04.2019, 9:23 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 491
No właśnie u mnie nie ma tego ...trochę poszukałem wczoraj :shock:

Musze znaleźć gdzieś - kogoś z podłączenie do komputera i to już powinno dać obraz ........

Pozdrawiam,

PS wiecie kto w Trójmieście ma coś takiego , czy zostaje mi tylko serwis ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2019, 19:38 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 491
Witam,

czy korzystał ktoś z usług Bosch serwis w Leźnie u Hreckiego ???

Chcę tam podłączyć się do komputera .....

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2019, 22:02 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5252
Niewiele to da, bo diagnoza, z tego co pamiętam, w 964 jest słaba.
Już 993 pokazuje jakieś aktualne wartości, ale 64 raczej niewiele.
Podjechać zawsze możesz, stary kts chyba chwyci. Aż jestem ciekaw
co powiedzą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2019, 22:04 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Też tak mi się zdaje. W 964 diagnoza jest szczątkowa. Ale co to szkodzi - sprawdź




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2019, 6:29 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 491
Sprawdzę i dam znać , koszt nie jest aż tak duży ...120 zł netto

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum