Ad 1. Jest to sprzęgło wiskotyczne, a dalej jest otwarty dyferencjał.
Ad 2. Jest trwały. Jedynie stosunkowo często uszkadzane są przednie osłony przegubów. I nikt nie sprawdza w praktyce w jakim stanie jest sprzęgło z punktu 1.
Ad 3. To zawsze pomaga, ale patrz punkt wyżej. Tzn. nie mogę być zupełnie różne, ale jak masz zużyty tył a nowy przód to nie spotkałem się z sytuację żeby zabiło napęd, choć oczywiście należy tego unikać.
Ad 4. Wymiana oleju w dyferencjale. Od 997T.1 w górę można wymieniać olej w zespole sprzęgieł, ale już Porsche nie oferuje samego sprzęgła (w 996 i 997 bez problemu, tylko cena...). W razie uszkodzenia trzeba zlecić regenerację zewnętrznie lub wymienić cały przedni dyferencjał.
_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992