Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 13:43 

Dołączył: 14.01.2016
Posty: 4
Witam,
niestety padł mi silnik w Porsche Panamera 2010r 4.8 Turbo. Czy ktos mogl by mi polecic dobry warsztat ktory specjalizuje sie w tego typu naprawach.
Z góry dziękuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 14:00 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Przy jakim przebiegu klęknął?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 14:31 

Dołączył: 14.01.2016
Posty: 4
~160tys


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 15:13 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Podobno naprawia takie silniki facet z Kalisza, napisz co konkretnie się stało , jak często zmieniałeś olej ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 16:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Chyba wybrałbym PorschePana




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 18:11 

Dołączył: 14.01.2016
Posty: 4
Dziękuje za odpowiedzi. Wybór padł na Kalisz i Porschespec.

Co do samego auta to olej byl wymieniany co 15000 a silnik padl w trasie przy predkosci 180-200. Nagla utrata mocy i auto dalej chciało już jechać tylko na lawecie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 21:31 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
Proponuje Ci jesli juz padło na Kalisz to serwis Rykaszewskiego , wiem ze gosc jest bardzo rzeczowy i widzialem u niego całkiem sporo Porsche z całej Europy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 21:52 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 626
Odnoszę wrażenie że "wariator" padł po opisie usterki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 23:21 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Wariator...
NIe trzeba robić całego remontu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2017, 15:52 

Dołączył: 8.11.2015
Posty: 40
jest możliwość wymiany tych awaryjnych wariatorów ? Jak tak to jaki koszt poza aso?
Problem ten występował do jakiegoś rocznika czy stale?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2017, 22:40 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Problem występował na poczatku produkcji w pierwszych rocznikach.
Później zmieniono sruby w wariatorach na inne - teoretycznie wytrzymalsze.
Można zajrzeć przez wlew oleju i sprawdzić czy są sruby stare (jasne) czy nowsze (grafitowe).
Mimo wszystko wymieniłbym wariatory prewencyjnie w aucie które ma powyżej 100tyś km bo mogą narobić niezłego bałaganu.
KOszt wariatora niecałe 3tyś - są 2... Do tego uszczelki i robocizna. Wyjdzie z 8-9 tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.03.2018, 19:53 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1191
Przepraszam że co...kol Laczek . Na inny silnik nie z Porsche :shock: może z golfa tdi :D sorry jakby co nie mam nic do golfiarzy.Po twoim poście wnioskuję że marka Porsche to dla Ciebie.... :?: Szkoda bo myślałem że dołączył miłośnik .HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum