Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 3.02.2015, 12:37 

Witam, mam na imię Alicja i pozdrawiam z Wrocławia.
Nie zakupiłam jeszcze wprawdzie auta marki porsche ale rozglądam się za jakąś kilkuletnią Cayenne, obecnie mam Audi a3 1.9 tdi po chiptuningu ( teraz zamarzyłam sobie autko rodzinne, wygodne, duże)
Gdyby ktoś wiedział o fajnych, bezwypadkowych egzemplarzach to proszę o ew. sygnały, może ktoś ma na sprzedaż :) Na tą chwilę znalazłam taką ofertę http://otomoto.pl/porsche-cayenne-C35503427.html ps. Interesuje mnie rok 2004-2007 3.2 benzyna
pozdrawiam serdecznie

Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 15:30 

Cześć :) Uważam, że ten model to dobry wybór. Jeżdżę takim (2005r) od trzech lat i jest OK. Przyspieszenie co prawda nie jest "porażające" ale ogólnie daje radę. Jeździ się super komfortowo i bezpiecznie. Rodzinę zapakujesz na długie wakacje. Taka mała rada ode mnie: w czasie próbnej jazdy, na 5 biegu i niskiej prędkości wdepnij gaz żeby automat zredukował do 4 i zwróć uwagę czy nie szarpie przy zmianie biegu.
Pozdrawiam i życzę powodzenia :D

Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 16:42 

Witam z Legnicy :)
Jakbyś kiedyś rozważała 4,5 v8 z 2005 to może będziemy sprzedawać, żona chce się przesiąść na nowszą.

Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 21:38 

Nr klubowicza: 193
Witam na forum :)
Powodzenia w poszukiwaniach.

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992

Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 23:00 

KriSky bardzo Ci dziękuje za podpowiedz :-) tukobi na ten moment szukam 3,2 bo słyszałam że 4,5 są bardziej awaryjne (choć pewnie frajda z jazdy większa) Qbak nie dziękuje :) Mam jeszcze pytanie czy wiecie jak sprawdzić ( na co zwrócić uwagę ) przy pneumatycznym zawieszeniu ?
Miłego wieczoru

Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2015, 0:04 

Galicja napisał(a):