Galicja napisał(a):
KriSky bardzo Ci dziękuje za podpowiedz
tukobi na ten moment szukam 3,2 bo słyszałam że 4,5 są bardziej awaryjne (choć pewnie frajda z jazdy większa) Qbak nie dziękuje
Mam jeszcze pytanie czy wiecie jak sprawdzić ( na co zwrócić uwagę ) przy pneumatycznym zawieszeniu ?
Miłego wieczoru
Jezeli chodzi o pneumatyczne to ubjawy sa rozne. Ja kupujac Cayenne 3,2 trafilem egzemplaz z uszkodzonym zaworem tylnego zawieszenia. Objaw byl taki ze tyl auta byl w mx wysokim polozeniu i nie opuszczal sie przy prubie zmiany nastaw. Ogolnie to sprawdzic nalezy wszystkie 5 pozycji:
od najwyzszej:
max wysoko - offroad - dziala do bodajze 30 km/h a potem automatycznie sie obniza
wysoko - dziala do 80 km/h i potem sie obniza automatycznie
normal - polozenie do kotrego wraca automatycznie ze skrajnych polozen w automacie
nisko - powiedzmy do jazdu po autostradzie
załadunkowa - najnizsza - automatycznei podnosi sie do normal po ruszeniu autem ( mozliwa tylko na postoju)
Ogolnie wszystkie problemy beda sygnalizowane na wyswietlaczu zegarów komunikatem oraz dzwiękowo.
Co do innych dolegliwosci to zapraszam do lektury;-)
http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=11891