Autor |
Wiadomość |
alexdr
|
Napisane: 13.12.2012, 23:19 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
wydaje mi się, że tip w 997.1 jest ten sam. Chyba, że mnie ktoś wyprostuje.
jeździłem swego czasu na Porsche Drive Experience 997 turbo 1-szej generacji w manualu i w tipie i stwierdziłem, że nie ma tragedii, można żwawo podróżować. Trzeba się go trochę nauczyć, jak każdego automatu.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 13.12.2012, 23:24 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
a na tor to radziłbym dokupić jeszcze do kompletu GT3...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 13.12.2012, 23:30 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Gratki zakupu
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 13.12.2012, 23:32 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
marcin.m napisał(a): a na tor to radziłbym dokupić jeszcze do kompletu GT3...
Zabraknie $$ miejsca $$
A poza tym jak sie ma GT3, to jak się tu wytłumaczyć ze słabego czasu
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 13.12.2012, 23:42 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
"A poza tym jak sie ma GT3, to jak się tu wytłumaczyć ze słabego czasu "
Dobre...
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 14.12.2012, 19:28 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Gratulacje , jeśli na dodatek tak tanio !
Ciekawe co postanowisz na wiosnę .. ja gdybym tylko miał miejsce gdzie trzymać auta...ale pracuję nad tym...
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 14.12.2012, 20:56 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Zrobiłem dziś pierwsze 50 km na letnich oponach w wiadomych warunkach. Wiele nie powiem, ale to zupełnie inny samochód niż Carrera 4S.
A co do tip'a - wybaczcie - dopóki nie mogę mieć PDK, to jest to dla mnie do jazdy na co dzień najlepsze rozwiązanie.
Dziś włożyłem sportowe fotele (ori, zwane często turbositze). jest parę drobiazgów do poprawienia, ale generalnie autko b. zwarte, sztywne, żadnych "obcych" hałasów.
Zbyt wcześnie na ostateczne podsumowanie, ale wydaje się, że tym razem atrakcyjna cena nie była spowodowana stanem auta, raczej prywatnymi decyzjami.
Dzięki wszystkim za miłe słowa.
Zdjęcia też będą, czekam na odwilż, żeby go umyć
|
|
Góra |
|
Lamer
|
Napisane: 14.12.2012, 21:23 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 305
|
Alex przyłączam się do gratulacji.
Podziwiam tempo w jakim realizujesz marzenia
Pozdrowienia
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 14.12.2012, 22:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
A ja sie troche martwie...kupujessz nowe zabawki i w koncu nie znajdzie czasu na przygotowanie biednego "bialasa"...a liczylem ,ze klasa 44turbo bedzie w przyszlym sezonie potega. dobra dobra GRATULACJE.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 14.12.2012, 22:29 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
tona napisał(a): A ja sie troche martwie...kupujessz nowe zabawki i w koncu nie znajdzie czasu na przygotowanie biednego "bialasa"...a liczylem ,ze klasa 44turbo bedzie w przyszlym sezonie potega. dobra dobra GRATULACJE.
Niestety masz rację, "biały" stoi nieco zapomniany. Zima bedzie czasem przemyśleń. Muszę znaleźć właściwy kompromis. mam do 944ts wielki sentyment, to było kiedyś moje pierwsze prawdziwe Porsche. Ale wszystkiego nie ogarnę (chyba?).
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 14.12.2012, 22:31 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
Gratulacje Aleksandrze
Kiedyś jak pozwolisz podjadę popodziwiać Twe cacuszka
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 14.12.2012, 22:35 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
rychu napisał(a): srebrne jest ok ...szlachetny kolor...srebrny to sport np MB.... no i biały.... gratulacje są jeszcze czerwone..np ferrari
srebrne do merca zwłaszcza amg to tak , mozna by powiedziec ze tylko srebrny MB, ale 996tt srebrne na automacie juz na nie jednym forum zostało uznane za najgorsza konfiguracje , dodac do tego ze po wypadku ( niby zrobione ale znam Cie wiec tego nie kumam ...) , stad tez ceny i zaleganie latami na alledrogo . Cena z ogłoszenia a moze poszedł taniej była bardzo dobra na turbo ale cena to nie wszystko , sam ALEX napisał kiedys w jakims temacie taniej turbiny na automacie z allegro pomaranczowej czy granatowej chyba " jest turbo - jest " o nowym włascicielu . Osobiscie uwazam ze wczesniej czy pozniej a raczej wczesniej bedzie czegos brakowało ... bo to taki półsrodek zwłaszcza jak sie ma 944ts i ciągoty od zawsze do sportowych aut . Juz c4s manual (nie chciałes tip) było jakims tam półśrodkiem . Praktycznie odrazu nadeszła chec na 996tt , ciekaw jednak jestem ktory z nich opóści garaż wczesniej ?
Przeciez po bółki starczyło by w zupełnosci C4S manual bezwypadek. 996tt na auto nie nadaje sie do niczego innego ma poprostu tylko wloty po bokach wzgledem C4S ( wileu sie nie podobaja).Wedle mojej wiedzy choc nie miałem tych skrzyn na warsztacie nie jest ten sam w 997tt i 996tt , szybciej ten sam tip jak w wolnossacej 996 .
Jestem natomiast ciekaw jak porownanie z jagiem xkr tez automat , cos mi sie wydaje ze daje wiecej radochy ? - chetnie poczytam porównanie bo lubie jagi - miałem i chodzi mi o samochody
Dlaczego zmieniasz fotele seryjne , na miasto sa wystrczajace , jezeli zmiana to tylko na te z gt2/gt3 .
Dobra rada młodszego kolegi , półsrodki zawsze wychodza drozej i nie daja spełnienia , w sumie 944ts tez tego doswiadczyłes , co prawda drozej ale juz pare lat bys smigał i odrazu rakieta , a nie remonty i wyjdzie na to samo finasowo a jednak nie to ...
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 14.12.2012, 22:36 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Gratulacje ! Śląsk rośnie w sile
Dobry tip nie jest zły! A kolor zawsze mozna zmienić
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 14.12.2012, 22:37 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
alexdr napisał(a): tona napisał(a): A ja sie troche martwie...kupujessz nowe zabawki i w koncu nie znajdzie czasu na przygotowanie biednego "bialasa"...a liczylem ,ze klasa 44turbo bedzie w przyszlym sezonie potega. dobra dobra GRATULACJE. Niestety masz rację, "biały" stoi nieco zapomniany. Zima bedzie czasem przemyśleń. Muszę znaleźć właściwy kompromis. mam do 944ts wielki sentyment, to było kiedyś moje pierwsze prawdziwe Porsche. Ale wszystkiego nie ogarnę (chyba?).
nie no Alex , tylko mi tu nie pisz ze na wiosne sprzedaz 944ts
ze kobieta z Toba wytrzymuje
a moze jescze nie wie
lubie takich szalenców miec za znajmoch
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 14.12.2012, 23:06 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
porscheee napisał(a): rychu napisał(a): srebrne jest ok ...szlachetny kolor...srebrny to sport np MB.... no i biały.... gratulacje są jeszcze czerwone..np ferrari srebrne do merca zwłaszcza amg to tak , mozna by powiedziec ze tylko srebrny MB, ale 996tt srebrne na automacie juz na nie jednym forum zostało uznane za najgorsza konfiguracje , dodac do tego ze po wypadku ( niby zrobione ale znam Cie wiec tego nie kumam ...) , stad tez ceny i zaleganie latami na alledrogo . Cena z ogłoszenia a moze poszedł taniej była bardzo dobra na turbo ale cena to nie wszystko , sam ALEX napisał kiedys w jakims temacie taniej turbiny na automacie z allegro pomaranczowej czy granatowej chyba " jest turbo - jest " o nowym włascicielu . Osobiscie uwazam ze wczesniej czy pozniej a raczej wczesniej bedzie czegos brakowało ... bo to taki półsrodek zwłaszcza jak sie ma 944ts i ciągoty od zawsze do sportowych aut . Juz c4s manual (nie chciałes tip) było jakims tam półśrodkiem . Praktycznie odrazu nadeszła chec na 996tt , ciekaw jednak jestem ktory z nich opóści garaż wczesniej ? Przeciez po bółki starczyło by w zupełnosci C4S manual bezwypadek. 996tt na auto nie nadaje sie do niczego innego ma poprostu tylko wloty po bokach wzgledem C4S ( wileu sie nie podobaja).Wedle mojej wiedzy choc nie miałem tych skrzyn na warsztacie nie jest ten sam w 997tt i 996tt , szybciej ten sam tip jak w wolnossacej 996 . Jestem natomiast ciekaw jak porownanie z jagiem xkr tez automat , cos mi sie wydaje ze daje wiecej radochy ? - chetnie poczytam porównanie bo lubie jagi - miałem i chodzi mi o samochody Dlaczego zmieniasz fotele seryjne , na miasto sa wystrczajace , jezeli zmiana to tylko na te z gt2/gt3 . Dobra rada młodszego kolegi , półsrodki zawsze wychodza drozej i nie daja spełnienia , w sumie 944ts tez tego doswiadczyłes , co prawda drozej ale juz pare lat bys smigał i odrazu rakieta , a nie remonty i wyjdzie na to samo finasowo a jednak nie to ...
Dawid, zawsze czytam Twoje opinie z respektem, a dzis nawet z pokora. Nie chcę powiedzieć, że nie masz racji, po prostu dzieli nas +/- 20 lat i chyba w tym sęk. Jak miałem 30+ latek, też się nasmiewałem z wszelkiej maści automatów, byłem podobnie ortodoksyjny jak Ty dziś.
Co do 944ts masz 100% racji. Wtedy chciałem się trochę pościgać i straciłem parę lat na szarpaninę z agonalnym silnikiem.
Co do 911C4S i 911TT to obie są piękne i najchętniej zatrzymałbym obie, ale ...
Moja żona powiedziała dziś, że to już nie pasja, raczej obsesja
No i na koniec XKR. Wspaniałe Gran Tourismo dla dzentelmena bez sportowych ambicji, w trybie bez "S" to komfortowa limuzyna w skórze "drapieżnika". Byliśmy z zoną i córką wielokrotnie na urlopach i weekendach, dziewczyny nigdy nie narzekały. 996tt to też klasa GT, ale nieporównywalne. To zadziorny hultaj, sztywny, twardy, hałaśliwy. Genialne odczucie kontaktu z autem i drogą. W XKR maglownica jest chyba z ... gumy
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 14.12.2012, 23:27 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1375
|
alexdr napisał(a): Dawid, zawsze czytam Twoje opinie z respektem, a dzis nawet z pokora. Nie chcę powiedzieć, że nie masz racji, po prostu dzieli nas +/- 20 lat i chyba w tym sęk. Jak miałem 30+ latek, też się nasmiewałem z wszelkiej maści automatów, byłem podobnie ortodoksyjny jak Ty dziś.
Co do 944ts masz 100% racji. Wtedy chciałem się trochę pościgać i straciłem parę lat na szarpaninę z agonalnym silnikiem.
Co do 911C4S i 911TT to obie są piękne i najchętniej zatrzymałbym obie, ale ...
Niektòre refleksje właśnie przychodzą w krzyżyku 4+
Trzymaj linie Alex, ròb swoje
Pozdr, jacek
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 14.12.2012, 23:39 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
jakinton napisał(a): Gratulacje Aleksandrze Kiedyś jak pozwolisz podjadę popodziwiać Twe cacuszka
Mój garaż jest zawsze otwarty dla 'zainfekowanych". Kawa w zestawie
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 14.12.2012, 23:42 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Lamer napisał(a): Alex przyłączam się do gratulacji. Podziwiam tempo w jakim realizujesz marzenia Pozdrowienia
Hmmmm! A ja się czasem tego tempa boję
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 15.12.2012, 2:35 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
Ja również gratuluje zakupu, Twoja stajnia niebezpiecznie się powiększa
Ciekawy jestem, z jakim odczuciami będziesz teraz wybierał się na przejażdżki 4S, jakie odczucia będziesz miał w czasie jazdy...
Uważam zakup za genialny, auto w naprawdę przyzwoitym stanie, trzymające się kupy i jadące zwarcie, a do tego jak słyszę Dusza potwierdził nienadwyrężony stan i brak zmęczenia...
Co do koloru, dla mnie bryła turbo ze wszystkimi niuansami lepiej wygląda w jasnym kolorze niż w czerni, jak tak sobie stoje obok takiego srebrnego turbo, to jest bardzo przyjemne odczucie odbioru potęgi bryły, oko wyłapuje więcej niż na czerni.
Co do samego auta, myślę że to dobra inwestycja, a znając z forum Alexa, doprowadzi wszystko do 100% porządku, sam użytkując bardzo wyważenie auto, nie będzie miał w razie jakby co problemu ze sprzedażą
Prawdziwa okazja to była, porównując do kilku turbo które widziałem, to stan tego jest znacznie lepszy niż reszty, a jeśli cena przyszła tak mocno w sukurs, to już w ogóle....okazało się, że grzechem byłoby nie wziąć
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|