Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2012, 23:19 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
wydaje mi się, że tip w 997.1 jest ten sam. Chyba, że mnie ktoś wyprostuje.

jeździłem swego czasu na Porsche Drive Experience 997 turbo 1-szej generacji w manualu i w tipie i stwierdziłem, że nie ma tragedii, można żwawo podróżować. Trzeba się go trochę nauczyć, jak każdego automatu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2012, 23:24 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
a na tor to radziłbym dokupić jeszcze do kompletu GT3...;)




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2012, 23:30 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Gratki zakupu ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2012, 23:32 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
marcin.m napisał(a):
a na tor to radziłbym dokupić jeszcze do kompletu GT3...;)


Zabraknie $$ miejsca $$ :lol:

A poza tym jak sie ma GT3, to jak się tu wytłumaczyć ze słabego czasu :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2012, 23:42 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
"A poza tym jak sie ma GT3, to jak się tu wytłumaczyć ze słabego czasu "

Dobre...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 11:49 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
Alex, ale super - gratulacje !!!

:o
:)
:D

pozdr, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 19:28 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Gratulacje , jeśli na dodatek tak tanio !
Ciekawe co postanowisz na wiosnę .. ja gdybym tylko miał miejsce gdzie trzymać auta...ale pracuję nad tym...




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 20:56 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Zrobiłem dziś pierwsze 50 km na letnich oponach w wiadomych warunkach. Wiele nie powiem, ale to zupełnie inny samochód niż Carrera 4S.

A co do tip'a - wybaczcie - dopóki nie mogę mieć PDK, to jest to dla mnie do jazdy na co dzień najlepsze rozwiązanie.

Dziś włożyłem sportowe fotele (ori, zwane często turbositze). jest parę drobiazgów do poprawienia, ale generalnie autko b. zwarte, sztywne, żadnych "obcych" hałasów.

Zbyt wcześnie na ostateczne podsumowanie, ale wydaje się, że tym razem atrakcyjna cena nie była spowodowana stanem auta, raczej prywatnymi decyzjami.

Dzięki wszystkim za miłe słowa.

Zdjęcia też będą, czekam na odwilż, żeby go umyć :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 21:23 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Alex przyłączam się do gratulacji.
Podziwiam tempo w jakim realizujesz marzenia :D

Pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 22:21 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
A ja sie troche martwie...kupujessz nowe zabawki i w koncu nie znajdzie czasu na przygotowanie biednego "bialasa"...a liczylem ,ze klasa 44turbo bedzie w przyszlym sezonie potega. dobra dobra GRATULACJE.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 22:29 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
tona napisał(a):
A ja sie troche martwie...kupujessz nowe zabawki i w koncu nie znajdzie czasu na przygotowanie biednego "bialasa"...a liczylem ,ze klasa 44turbo bedzie w przyszlym sezonie potega. dobra dobra GRATULACJE.


Niestety masz rację, "biały" stoi nieco zapomniany. Zima bedzie czasem przemyśleń. Muszę znaleźć właściwy kompromis. mam do 944ts wielki sentyment, to było kiedyś moje pierwsze prawdziwe Porsche. Ale wszystkiego nie ogarnę (chyba?).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 22:31 

Dołączył: 26.03.2012
Posty: 186
Gratulacje Aleksandrze :-)

Kiedyś jak pozwolisz podjadę popodziwiać Twe cacuszka :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 22:35 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
rychu napisał(a):
srebrne jest ok :!: ...szlachetny kolor...srebrny to sport np MB.... no i biały.... :lol: :lol: gratulacje :!:
są jeszcze czerwone..np ferrari

srebrne do merca zwłaszcza amg to tak , mozna by powiedziec ze tylko srebrny MB, ale 996tt srebrne na automacie juz na nie jednym forum zostało uznane za najgorsza konfiguracje , dodac do tego ze po wypadku ( niby zrobione ale znam Cie wiec tego nie kumam ...) , stad tez ceny i zaleganie latami na alledrogo . Cena z ogłoszenia a moze poszedł taniej była bardzo dobra na turbo ale cena to nie wszystko , sam ALEX napisał kiedys w jakims temacie taniej turbiny na automacie z allegro pomaranczowej czy granatowej chyba " jest turbo - jest " o nowym włascicielu . Osobiscie uwazam ze wczesniej czy pozniej a raczej wczesniej bedzie czegos brakowało ... bo to taki półsrodek zwłaszcza jak sie ma 944ts i ciągoty od zawsze do sportowych aut . Juz c4s manual (nie chciałes tip) było jakims tam półśrodkiem . Praktycznie odrazu nadeszła chec na 996tt , ciekaw jednak jestem ktory z nich opóści garaż wczesniej ?
Przeciez po bółki starczyło by w zupełnosci C4S manual bezwypadek. 996tt na auto nie nadaje sie do niczego innego ma poprostu tylko wloty po bokach wzgledem C4S ( wileu sie nie podobaja).Wedle mojej wiedzy choc nie miałem tych skrzyn na warsztacie nie jest ten sam w 997tt i 996tt , szybciej ten sam tip jak w wolnossacej 996 .
Jestem natomiast ciekaw jak porownanie z jagiem xkr tez automat , cos mi sie wydaje ze daje wiecej radochy ? - chetnie poczytam porównanie bo lubie jagi - miałem i chodzi mi o samochody :lol:
Dlaczego zmieniasz fotele seryjne , na miasto sa wystrczajace , jezeli zmiana to tylko na te z gt2/gt3 .
Dobra rada młodszego kolegi , półsrodki zawsze wychodza drozej i nie daja spełnienia , w sumie 944ts tez tego doswiadczyłes , co prawda drozej ale juz pare lat bys smigał i odrazu rakieta , a nie remonty i wyjdzie na to samo finasowo a jednak nie to ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 22:36 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Gratulacje ! Śląsk rośnie w sile ;)

Dobry tip nie jest zły! A kolor zawsze mozna zmienić :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 22:37 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
alexdr napisał(a):
tona napisał(a):
A ja sie troche martwie...kupujessz nowe zabawki i w koncu nie znajdzie czasu na przygotowanie biednego "bialasa"...a liczylem ,ze klasa 44turbo bedzie w przyszlym sezonie potega. dobra dobra GRATULACJE.


Niestety masz rację, "biały" stoi nieco zapomniany. Zima bedzie czasem przemyśleń. Muszę znaleźć właściwy kompromis. mam do 944ts wielki sentyment, to było kiedyś moje pierwsze prawdziwe Porsche. Ale wszystkiego nie ogarnę (chyba?).


nie no Alex , tylko mi tu nie pisz ze na wiosne sprzedaz 944ts :roll:
ze kobieta z Toba wytrzymuje :lol:
a moze jescze nie wie :?:

lubie takich szalenców miec za znajmoch :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 23:06 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
porscheee napisał(a):
rychu napisał(a):
srebrne jest ok :!: ...szlachetny kolor...srebrny to sport np MB.... no i biały.... :lol: :lol: gratulacje :!:
są jeszcze czerwone..np ferrari

srebrne do merca zwłaszcza amg to tak , mozna by powiedziec ze tylko srebrny MB, ale 996tt srebrne na automacie juz na nie jednym forum zostało uznane za najgorsza konfiguracje , dodac do tego ze po wypadku ( niby zrobione ale znam Cie wiec tego nie kumam ...) , stad tez ceny i zaleganie latami na alledrogo . Cena z ogłoszenia a moze poszedł taniej była bardzo dobra na turbo ale cena to nie wszystko , sam ALEX napisał kiedys w jakims temacie taniej turbiny na automacie z allegro pomaranczowej czy granatowej chyba " jest turbo - jest " o nowym włascicielu . Osobiscie uwazam ze wczesniej czy pozniej a raczej wczesniej bedzie czegos brakowało ... bo to taki półsrodek zwłaszcza jak sie ma 944ts i ciągoty od zawsze do sportowych aut . Juz c4s manual (nie chciałes tip) było jakims tam półśrodkiem . Praktycznie odrazu nadeszła chec na 996tt , ciekaw jednak jestem ktory z nich opóści garaż wczesniej ?
Przeciez po bółki starczyło by w zupełnosci C4S manual bezwypadek. 996tt na auto nie nadaje sie do niczego innego ma poprostu tylko wloty po bokach wzgledem C4S ( wileu sie nie podobaja).Wedle mojej wiedzy choc nie miałem tych skrzyn na warsztacie nie jest ten sam w 997tt i 996tt , szybciej ten sam tip jak w wolnossacej 996 .
Jestem natomiast ciekaw jak porownanie z jagiem xkr tez automat , cos mi sie wydaje ze daje wiecej radochy ? - chetnie poczytam porównanie bo lubie jagi - miałem i chodzi mi o samochody :lol:
Dlaczego zmieniasz fotele seryjne , na miasto sa wystrczajace , jezeli zmiana to tylko na te z gt2/gt3 .
Dobra rada młodszego kolegi , półsrodki zawsze wychodza drozej i nie daja spełnienia , w sumie 944ts tez tego doswiadczyłes , co prawda drozej ale juz pare lat bys smigał i odrazu rakieta , a nie remonty i wyjdzie na to samo finasowo a jednak nie to ...


Dawid, zawsze czytam Twoje opinie z respektem, a dzis nawet z pokora. Nie chcę powiedzieć, że nie masz racji, po prostu dzieli nas +/- 20 lat i chyba w tym sęk. Jak miałem 30+ latek, też się nasmiewałem z wszelkiej maści automatów, byłem podobnie ortodoksyjny jak Ty dziś.

Co do 944ts masz 100% racji. Wtedy chciałem się trochę pościgać i straciłem parę lat na szarpaninę z agonalnym silnikiem.

Co do 911C4S i 911TT to obie są piękne i najchętniej zatrzymałbym obie, ale ...

Moja żona powiedziała dziś, że to już nie pasja, raczej obsesja :lol:

No i na koniec XKR. Wspaniałe Gran Tourismo dla dzentelmena bez sportowych ambicji, w trybie bez "S" to komfortowa limuzyna w skórze "drapieżnika". Byliśmy z zoną i córką wielokrotnie na urlopach i weekendach, dziewczyny nigdy nie narzekały. 996tt to też klasa GT, ale nieporównywalne. To zadziorny hultaj, sztywny, twardy, hałaśliwy. Genialne odczucie kontaktu z autem i drogą. W XKR maglownica jest chyba z ... gumy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 23:27 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
alexdr napisał(a):

Dawid, zawsze czytam Twoje opinie z respektem, a dzis nawet z pokora. Nie chcę powiedzieć, że nie masz racji, po prostu dzieli nas +/- 20 lat i chyba w tym sęk. Jak miałem 30+ latek, też się nasmiewałem z wszelkiej maści automatów, byłem podobnie ortodoksyjny jak Ty dziś.

Co do 944ts masz 100% racji. Wtedy chciałem się trochę pościgać i straciłem parę lat na szarpaninę z agonalnym silnikiem.

Co do 911C4S i 911TT to obie są piękne i najchętniej zatrzymałbym obie, ale ...


Niektòre refleksje właśnie przychodzą w krzyżyku 4+
Trzymaj linie Alex, ròb swoje

Pozdr, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 23:39 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
jakinton napisał(a):
Gratulacje Aleksandrze :-)

Kiedyś jak pozwolisz podjadę popodziwiać Twe cacuszka :-)


Mój garaż jest zawsze otwarty dla 'zainfekowanych". Kawa w zestawie

:lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2012, 23:42 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Lamer napisał(a):
Alex przyłączam się do gratulacji.
Podziwiam tempo w jakim realizujesz marzenia :D

Pozdrowienia



Hmmmm! A ja się czasem tego tempa boję :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.12.2012, 2:35 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
Ja również gratuluje zakupu, Twoja stajnia niebezpiecznie się powiększa :)

Ciekawy jestem, z jakim odczuciami będziesz teraz wybierał się na przejażdżki 4S, jakie odczucia będziesz miał w czasie jazdy...
Uważam zakup za genialny, auto w naprawdę przyzwoitym stanie, trzymające się kupy i jadące zwarcie, a do tego jak słyszę Dusza potwierdził nienadwyrężony stan i brak zmęczenia...
Co do koloru, dla mnie bryła turbo ze wszystkimi niuansami lepiej wygląda w jasnym kolorze niż w czerni, jak tak sobie stoje obok takiego srebrnego turbo, to jest bardzo przyjemne odczucie odbioru potęgi bryły, oko wyłapuje więcej niż na czerni.
Co do samego auta, myślę że to dobra inwestycja, a znając z forum Alexa, doprowadzi wszystko do 100% porządku, sam użytkując bardzo wyważenie auto, nie będzie miał w razie jakby co problemu ze sprzedażą ;)
Prawdziwa okazja to była, porównując do kilku turbo które widziałem, to stan tego jest znacznie lepszy niż reszty, a jeśli cena przyszła tak mocno w sukurs, to już w ogóle....okazało się, że grzechem byłoby nie wziąć


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum