Autor |
Wiadomość |
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 14:50 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Dziś kolejne parędziesiąt km, trochę odwazniej, 2 z przodu i to nie na obrotomierzu . Na razie pokochałem ten złowrogi pomruk silnika, który powyzej 4-5 rpm przechodzi w prawdziwy ryk boxera. A tłumiki seria.
Potem wreszcie umyty i z satysfakcją stwierdzam, że lakier w b. dobrym stanie, brak zadrapań, wgnieceń etc. Wklejam parę fotek
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 14:52 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 14:52 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 14:56 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Zdjęcia wnętrza dodam jak ... odkurzę
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 15.12.2012, 14:59 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
Przepiękna, jeszcze raz olbrzymie gratulacje Aleksandrze
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.12.2012, 15:04 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Super - ciesze sie, ze udalo Ci sie spelnic kolejne marzenie.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 15:21 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Tak Bartku, to jest to (dla mnie). A jak życie każe sprzedawac, to będzie wg FIFO, nie LIFO.
Ciekaw jestem, czy dam radę jeszcze doprowadzić 944ts do stanu, o jakim myślę. W każdym razie zakupy zakończone na b. długo. Co tu zmieniać? Olej!
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 15.12.2012, 15:32 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Nie no piękny, mówiłem Ci że srebny jest OK - cały czas myślę że wolałbym srebny. Wygląda jak igła! super.
Pojedyńcze końcówki wydechu też są dla mnie ładniejsze
Ja też miałem dylemat co do 944TS ale im dłużej go odtwarzam tym mam większy sentyment... ale 911 to nie jest i nie pasuje mi do kodu kolekcji, chyba żeby zrobić dwie linie : turbo i classic i jak tu nie szukać kolejnego projektu co ja mówie ...
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 15.12.2012, 16:26 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Piękne TT, w ostatnim Total 911 jest porównanie 996TT manual vs. auto i konkluzja jest następująca: do codziennej jazdy Tiptronik nadaje się znacznie lepiej niż manual. Przy nieco słabszych osiągach nadal jest to bardzo szybkie Porsche.
Latem oglądałem 996TT automat, z 2001 roku, z przebiegiem około 130 kkm, krajowe, bezwypadkowe, serwisowane za 130 tys zł. Właściciel nie był zainteresowany negocjacjami cenowymi i w ciągu tygodnia był już byłym właścicielem... Także świetny strzał!
Twoja sztuka ma jedną wielką wadę - nie stoi w moim garażu
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 15.12.2012, 16:27 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Pozwolę sobie jeszcze dopisać jedną uwagę na temat koloru. Srebrny lakier w 996 "maskuje" nieco kształt przednich lamp, co dla większości nie jest raczej wadą
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 15.12.2012, 18:12 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Alex, auto jest piękne i coś mi przypomina, szczególnie w tym kolorze...
Gratulacje, życie jest krótkie, trzeba spełniać marzenia
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.12.2012, 18:22 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
alexdr napisał(a): Dziś kolejne parędziesiąt km, trochę odwazniej, 2 z przodu i to nie na obrotomierzu k
Alex, 200+ po sliskim?!? Jak dziecko, po prostu jak dziecko...
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 20:52 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
BT napisał(a): alexdr napisał(a): Dziś kolejne parędziesiąt km, trochę odwazniej, 2 z przodu i to nie na obrotomierzu k Alex, 200+ po sliskim?!? Jak dziecko, po prostu jak dziecko...
Było już tylko mokro, bez błota posniegowego. No i wiesz "mistrz prostej"
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 20:54 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
BT napisał(a): Super - ciesze sie, ze udalo Ci sie spelnic kolejne marzenie.
Ciekaw jestem, co Tobie się śni po tym, jak definitywnie zarzuciłeś myśl o 996.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 15.12.2012, 21:05 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Ja myślę że jakieś spotkanie na Śląsku w tym roku mogło by się jeszcze zorganizować, taka szybka herbatka z życzeniami świąteczno-noworocznymi, oraz gratulacjami dla nowego nabytku Alexa
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 21:05 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Nie chce Was zanudzać, ale obiecałem fotki wnętrza, więc wstawiam. Skóra świeżo nabalsamowana, dlatego trochę za mocno się błyszczy.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.12.2012, 21:23 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
alexdr napisał(a): BT napisał(a): Super - ciesze sie, ze udalo Ci sie spelnic kolejne marzenie. Ciekaw jestem, co Tobie się śni po tym, jak definitywnie zarzuciłeś myśl o 996.
Co mi sie sni..? Cos, co by jezdzilo lub chociaz wygladalo troche jak 911S do '73, takze '73 2.7 RS, 911SC, 964 RS, 965, 993 RS, 911 a'la Magnus Walker R-Gruppe, Singer. Moglby tez byc 997 GT3 lub RS, tylko jak juz wczesniej madrze napisano, takim autem to wstyd slabo jezdzic. Fajnie jest pomarzyc.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Garnx
|
Napisane: 15.12.2012, 22:25 |
|
Dołączył: 7.11.2011 Posty: 157
|
Piękna turbinka! Gratulacje Marzenia trzeba przenosić w real
BTW, czy zaturbiony boxer wymaga jakiegos specjalnego traktowania (np. odczekać chwile po jeździe i dopiero wyłączać silnik, częstsza zmiana oleju itp.). Krążą jakieś obiegowe opinie, ale jak to jest naprawdę z tym traktowaniem i awaryjnością?
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.12.2012, 22:46 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Wg mojej wiedzy każdy doładowany silnik powinien, po intensywnym użyciu, odpocząć. Można ostatnie pare km jechać spokojnie, albo zostawić silnik na wolnych obrotach na 3-5 min. Turbiny sa chłodzone olejem i nagłe wyłaczenie przy b. rozgrzanych turbinach może im zaszkodzić.
A co do oleju, nigdy nie zdał bym się na "marketingowe" np. 20.000 na jednym oleju. Na pewno nie w Porsche.
Ale co ja się wymądrzam , niech się odezwą prawdziwi spece !
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 15.12.2012, 22:57 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Powolna jazda nie da zbyt duzo ,cisnienie oleju musi spasc i schlodzic turbine, bynajmniej ja zawsze wole odczekac.
Pzdr.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|