Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.11.2018, 12:45 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Witam

w moim Boxiku nieuchronnie zbliża się moment wymiany amortyzatorów PASM. Stare są już zauważalnie "wybujane" a jeden z tylnych zaczął się pocić. Przebieg 65 tys, więc to chyba nic niezwykłego. Temat teoretycznie prosty, ale pojawia się kilka pytań. Z tego co wiem, to fabrycznie montowany jest Bilstein B4 PASM. Takiego nie chcę instalować, bo wg mnie w trybie Normal zawieszenia auto jest za "miekkie" a w trybie Sport sprawdza się tylko na idealnie równych drogach, na innych jest zdecydowanie "za twardo". Bilstein ma w ofercie amortyzatory B6 PASM i B8 PASM - czy ktoś próbował je instalować i może się podzielić opinią, czy nie będą zdecydowanie za twarde już w trybie Normal na naszych drogach ? Na regulacji wysokości niespecjalnie mi zależy, więc może byłyby wystarczające do normalnego użytku, no i przycisk od zmiany twardości zawieszenia zachowałby nadal funkcję :lol: . Z racji tego, że są niewiele droższe, przyglądam się również KW V3 i Ohlins Road&Track. Jestem skłonny przełknąć brak współpracy z układem PASM, jesli jakość pracy zawieszenia będzie zdecydowanie lepsza. Tu również pytanie czy ktoś używał któregoś z tych zawieszeń ? Był kiedys wątek w którym jeden z kolegów wyrażał się mocno niepochlebnie o Ohlins. Może rozwinie temat ? Zresztą zapraszam wszystkich którzy mają jakieś doświadczenia z akcesoryjnymi zawieszeniami do wypowiedzi :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2018, 14:51 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Dla mnie seryjne zawieszenie PASM to był jeden ze słabszych elementów 987.2. Zobacz czy możesz kupić cały zawias od Spydera. To jest pasywne zawieszenie, trochę podobne do X73 w 981. Mi osobiście bardzo się podobało, dużo bardziej niż PASM.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2018, 15:25 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Dzięki za odpowiedź, ale jeśli miałbym zrezygnować z PASM, to na pewno chciałbym zachować możliwość ręcznej regulacji tłumienia - to jednak daje zawsze jakąś możliwość zbliżenia się do swoich oczekiwań.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2018, 18:42 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Polecam KW V3. Naprawdę rewelacyjne tłumienie i lepsze prowadzenie plus pełna regulacja dobicia i odbicia. Miażdży seryjne zawieszenie, i według mnie lepsze niż Bilstein.

Jak coś to pisz na PW mogę ogarnąć jakiś rabat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum