Witam
w moim Boxiku nieuchronnie zbliża się moment wymiany amortyzatorów PASM. Stare są już zauważalnie "wybujane" a jeden z tylnych zaczął się pocić. Przebieg 65 tys, więc to chyba nic niezwykłego. Temat teoretycznie prosty, ale pojawia się kilka pytań. Z tego co wiem, to fabrycznie montowany jest Bilstein B4 PASM. Takiego nie chcę instalować, bo wg mnie w trybie Normal zawieszenia auto jest za "miekkie" a w trybie Sport sprawdza się tylko na idealnie równych drogach, na innych jest zdecydowanie "za twardo". Bilstein ma w ofercie amortyzatory B6 PASM i B8 PASM - czy ktoś próbował je instalować i może się podzielić opinią, czy nie będą zdecydowanie za twarde już w trybie Normal na naszych drogach ? Na regulacji wysokości niespecjalnie mi zależy, więc może byłyby wystarczające do normalnego użytku, no i przycisk od zmiany twardości zawieszenia zachowałby nadal funkcję
. Z racji tego, że są niewiele droższe, przyglądam się również KW V3 i Ohlins Road&Track. Jestem skłonny przełknąć brak współpracy z układem PASM, jesli jakość pracy zawieszenia będzie zdecydowanie lepsza. Tu również pytanie czy ktoś używał któregoś z tych zawieszeń ? Był kiedys wątek w którym jeden z kolegów wyrażał się mocno niepochlebnie o Ohlins. Może rozwinie temat ? Zresztą zapraszam wszystkich którzy mają jakieś doświadczenia z akcesoryjnymi zawieszeniami do wypowiedzi