Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.05.2009, 11:20 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
http://www.v10.pl/Porsche,911,GT3,RS,pr ... 31130.html

To chyba pierwszy film z tym modelem w akcji?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2009, 11:23 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
mniam mniam :D
powinien mieć jeszcze PDK i być "ciężarowy" :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2009, 11:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
no lotka juz w stylu gt3 cup.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2009, 12:03 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1376
Marion napisał(a):
mniam mniam :D
powinien mieć jeszcze PDK i być "ciężarowy" :lol:


Marion,
załóż firmę zajmującą sie wyścigami i weź w leasing... :)
jako narzędzie pracy...:)

pozdr, Jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2009, 12:10 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
ooo
adreso racing :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2009, 17:05 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
Cytuj:
Despite the fact that Porsche has already begun to develop the next generation 911, there are still some versions of the current 997 that have yet to receive the face lift. One of these models is the hardcore version of the GT3, the 997 GT3 RS. We brought you first spy photos of the GT3 RS facelift just a few days ago, and already spies have caught the puritan 911 during a second sortie at the Nurburgring Nordschleife.

The GT3 RS is based on the wider bodied Carrera 4S, but in this case it looks like the front fenders have been extended even more. We also notice that huge adjustable rear wing that helps keep the car planted during high velocity. The lighter weight GT3 RS also boasts of wider wheels and retuned suspension. These close-up shots also give us a nice view of the roll cage and the tops of the carbon fiber race seats which are the same as the previous version.

The engine will remain the same as the "normal" GT3 facelift, meaning a 3.8 liter flat six delivering 435 horsepower. But a rumor we heard is that the PDK gearbox will be available as an option for the GT3 RS which may be controversial to Porsche purist. However, the rationale is quite simple - it makes the car faster.


Zdjęcia:

Obrazek
Obrazek

Więcej:

http://www.worldcarfans.com/9090403.031 ... spy-photos
http://www.worldcarfans.com/9090331.014 ... urburgring


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2009, 20:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Bardzo nisko zawieszone to Gt3 jak typowa torówka.......bez szans na polskie ulice ,niemówiąc o krawężnikach i parkingach......




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.05.2009, 20:40 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
czy ja dobrze widzę? zrezygnowali z centralnej śruby na kole?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.05.2009, 15:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
ostatnio przeczytalem artykul w V12 o nowej gt3. Od razu wpadly mi dwie dane techniczne w oko, ktorymi chce sie podzielic. Mianowicie pierwsza to potwierdzenie ze nowa jednostaka to 3,8L z bezposrednim wtryskiem. Druga to konsekwencja pierwszej a mianowicie przyspieszenie: 0-200, 12,3 sec. Moze nie pisalbym tego poniewaz kazdy moze to wyczytac w tym artykule ale nie kazdy posiada informacje porownawcza. Model 996 gt3 0-200, 15,1 sec, roznica2,8 sec to przepasc. To sprawia, ze moze warto bedzie zastanowic sie nad tym modelem. Na 1/4 mili to pewnie cos kolo 12,00 sec.

pozdrawiam
Marcin




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2009, 12:31 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
jurek968 napisał(a):
Bardzo nisko zawieszone to Gt3 jak typowa torówka.......bez szans na polskie ulice ,niemówiąc o krawężnikach i parkingach......


wzrorem Lambo w nowej GT3 jest opcja podnoszenia przedniego zawieszenia o 3cm (symulacja do obejrzenia na stronie porsche), więc jakoś tam sobie na parkingach poradzisz, nie zrażaj się :-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2009, 0:27 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
zmian jest sporo :)



(cytat)
"To właśnie w silniku zaszły największe zmiany. Objętość jednostki napędowej wzrosła do 3.8 l, poprawiono wymianę gazów w komorze cylindra poprzez zastosowanie nowej głowicy. Silnik jest, rzecz jasna, wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa oraz układ zmiennych kątów otwierania i zamykania zaworów VarioCam po raz pierwszy zastosowany w tym modelu również w wałkach rozrządu sterujących zaworami wylotowymi. W wyniku powyższych zmian moc motoru wynosi 435 KM (+20 KM w porównaniu z poprzednikiem), a moment obrotowy 430 Nm (+25 Nm). Nie są to wielkie wartości, ale w GT 3 zupełnie wystarczą. Pracując nad silnikiem inżynierowie dużą wagę przywiązali do podniesienia momentu w zakresie obrotów średnich, tak żeby samochód był ‘przyjazny’ użytkownikowi w normalnym ruchu. Graniczne obroty silnika wynoszą 8500 obr./min. W ofercie pojawi się zupełnie nowy system sterujący silnikiem PADM (Porsche Active Drivetrain Management – w wolnym tłumaczeniu ‘system kontroli stylu jazdy’), rozpoznający styl jazdy kierowcy i w razie potrzeby przestawiający silnik na charakterystykę wyścigową. Mówiąc w wielkim skrócie; jeśli kierowca będzie agresywnie obchodził się z pedałem przyspieszenia, to oprogramowanie dostosuje układ zawieszenia silnika tak, żeby momenty pochodzące od mas elementów jednostki napędowej były jak najmniejsze, co zapewni dynamiczną jazdę na łukach oraz lepsze wyniki przyspieszania."


mysle ze bedzie o wiele lepszy na co dzień niz obecne GT3


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum