|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
maciek Łódź
|
Napisane: 23.12.2008, 20:13 |
|
Dołączył: 23.12.2008 Posty: 1
|
Witam wszystkich serdecznie, interesuję się motoryzacją już dość długo. Podjąłem w końcu decyzję o zakupie auta sportowego, oczywiście wiadomo jakiej marki. Rozglądam się za Carrerą z roku 2000 - 2001. No i oczywiście proszę was o pomoc jesli chodzi o informacje na temat różnic w 911 w wersji amerykańskiej w stosunku do europejskiej. nasłuchałem się już wielu róznych głupstw, chciałbym Was prosić o fachowa opinię.
Dziękuję i pozdrawiam
maciek
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 23.12.2008, 21:11 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
Witaj
Jesli chcez kupic 996 pomysl o aucie po lifcie czyli po 2001 roku z silnikiem 3.6 pozbawione jest wielu wad wieku dziecinnego jakie wystepowaly w modelu przed liftingiem z silnikiem 3.4
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 23.12.2008, 21:38 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Witaj kolego. Owocnych poszukiwań A jak już kupisz to sie pochwal.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 23.12.2008, 21:49 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Cześć,
996 (po lifcie szczególnie) to bardzo dobry pomysł!
Wersja USA poza kilkoma pierdołami (z którymi można żyć - ja przynajmniej daję radę) nie różni się znacznie od wersji EU.
Symetryczne reflektory, budzik w milach, pomarańczowe obrysówki, radio bez parzystych czestotliwości, mała tablica z tyłu, ew. rozbudowany układ wtórnego obiegu spalin (dotyczy tylko stanu California)
To tylko ciut inne wyposażenie (przeważnie full wypas) technicznie jest to to samo 911 - identyczne silniki, skrzynie, hamulce czy zawieszenia.
Żadnych mitów typu - calowe śruby czy niekompatybilne główne podzespoły - to bzdury.
Powodzenia w zakupie
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 23.12.2008, 23:02 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Nie łam się , przełam stereotypy. Mam od 6 miesięcy carrerę 996 3,4 manual wersja USA z 2000 roku. Lampy zmieniłem na EU tylny zderzak też. Jedyny problem to temp. zew, w F ale już sie przyzwyczailem. Też miałem obawy o wady "wieku dzieciecego" ale na razie u mnie nie występują. Tym bardziej, ze kupiłem w baaardzo korzystnym okresie kursu USD.
Pozdr
Wojtek
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 23.12.2008, 23:03 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
witaj,
życzę powodzenia w poszukiwaniach.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 24.12.2008, 0:02 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
Udanego (i szybkiego!) zakupu!
|
|
Góra |
|
Dadi
|
Napisane: 24.12.2008, 16:44 |
|
Dołączył: 14.05.2008 Posty: 581
|
logos napisał(a): Nie łam się , przełam stereotypy. Mam od 6 miesięcy carrerę 996 3,4 manual wersja USA z 2000 roku. Lampy zmieniłem na EU tylny zderzak też. Jedyny problem to temp. zew, w F ale już sie przyzwyczailem. Też miałem obawy o wady "wieku dzieciecego" ale na razie u mnie nie występują. Tym bardziej, ze kupiłem w baaardzo korzystnym okresie kursu USD.
Pozdr Wojtek
temp w F???
Mam wersje usa i mam w celsjuszach
Witam nowego Carrera us i eu nie roznia sie niczym po za detalami malo istotnymi
|
|
Góra |
|
dpacior
|
Napisane: 25.12.2008, 11:03 |
|
Dołączył: 31.05.2007 Posty: 90
|
911Bart napisał(a): Cześć,
[...] radio bez parzystych czestotliwości [...]
A nie tylko z parzystymi, bez nieparzystych?
|
|
Góra |
|
maff
|
Napisane: 25.12.2008, 13:44 |
|
Dołączył: 22.04.2008 Posty: 132
|
Witam kolegę z Łodzi
Celujesz w Carrere/ Carrere 4/ Carrere 4S?
Może pomyśl nad jakimś 993?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 25.12.2008, 21:32 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No witam witam!!!
Maciuś, kupuj 996 i przyłączaj się do KLUBU PCP
(Pełna Cultura Porsche - jak się dołączysz to będziesz wiedział co to znaczy .... )
Zdrów
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 25.12.2008, 22:53 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Witam
Owocnych poszukiwan !!!
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.12.2008, 0:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
dpacior napisał(a): 911Bart napisał(a): Cześć,
[...] radio bez parzystych czestotliwości [...]
A nie tylko z parzystymi, bez nieparzystych?
Na pewno z nieparzystymi - co 0,2 MHz. Ale radio drobiazg - mozna wymienic.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 26.12.2008, 1:49 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
Można też się przyzwyczaić
RMF w Krk na 96,1 MHZ też można złapać (choć nominalna częstotliwość to 96) - Kwestia przyzwyczajenia się do lekkich szumów i trzasków
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 26.12.2008, 10:32 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
kup 25 modeli 924. tam nie ma takich problemow z radiem
|
|
Góra |
|
jimmy
|
Napisane: 27.12.2008, 12:12 |
|
Dołączył: 13.08.2007 Posty: 520 Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
|
Igor napisał(a): kup 25 modeli 924. tam nie ma takich problemow z radiem
Witam i pozdrawiam.
Dorzucając swoje 5 groszy: sugeruję zastanowić się nad 993 (w końcu to już klasyk), albo 996 po lifcie.
_________________
pozdrawiam, Jakub
IN: MACAN S, 996 C4S out: Porsche 944 2,5
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|