Autor |
Wiadomość |
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 12:15 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
Wiecej koni od zwykłego Caymana i Boxtera (Golf R ma 270km a starszy Cayman z silnikiem 2.7 przed FL 249km nowy po FL z wiekszym silnikiem 2.9L 265km, Najnowszy Boxter ma 255km a starszy chyba koło 230 km)
Średnie spalanie mniejsze o 1/3 od Caymana i Boxtera
Do setki mniej niz Cayman i Boxter - 5,5 s
Skrzynia w Golfie DSG czyli odpowiednik PDK
Akcyza tylko ok 3% bo pojemnosc auta 2.0 L wiec nie trzeba płacic dodatkowego wysokiego haraczu Państwu.
Cena Golfa R o ponad połowe nizsza.
Nie dawno mozna by jeszcze napisac ze Porsche to Porsche a Volkswagen to Volkswagen tylko ze od niedawana Porsche to tez Volkswagen.
I co wy na to ?
Warto sie przesiadac
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Niemi ... omosc.html
Jakby to auto zapakowali w inna bude np bude nowego tanszego prosiaczka to hit murowany
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.12.2009, 12:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Cayman sprzed liftu miał 245 KM, pierwszy Boxster 204 KM. Aktualny Boxster S ma 310 KM (zwykły rzeczywiście 255). 5,5 s do 100 km/h - dokładnie tyle miał Boxster S z 2006 roku (280 KM). I dokładnie tyle, ile aktualny Cayman z PDK i pakietem Chrono (265 KM - mniej niż Golf R - jak to możliwe?) Spalanie? Jeśli dla kogoś jest istotne raczej nie zagląda do salonu Porsche.
PS. Akcyza wynosi 3,1%.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 12:52 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
o wersjach S celowo nie pisałem.
A reszta prawie sie zgadza, podsumowanie: teoretycznie parametry lepsze, spalanie znaczaco nizsze, a cena auta o połowe nizsza
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.12.2009, 12:54 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To porównaj ceny porównywanych aut - nowego Golfa R z odpowiednim Boxsterem, czyli S z roku 2006.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
gta77
|
Napisane: 2.12.2009, 13:49 |
|
Dołączył: 2.02.2009 Posty: 114
|
poza tym są jeszcze 2 kwestie
nie ma golfa z napędem na tył (4x4 to jednak nie to, choć trakcja lepsza ale RWD to piękna sprawa)
-jaki by on nie był sportowy i wypasiony to dalej pozostanie golfem których na ulicach jest jak mrówków
|
|
Góra |
|
Thomas D.
|
Napisane: 2.12.2009, 14:06 |
|
Dołączył: 29.04.2009 Posty: 36
|
Panowie konie mech.to nie wszystko,najwazniejsze jest konfort jazdy.Tego typu auta gonia mnie na autostradzie,ja daje mu miejsce na lewy pas.Potem siadam mu na dupie i czekam kiedy " GTI "sie zmenczy.Najpozniej po okolo 20 min.zjezdza na prawy pas.Prosze mnie zle nie zrozomiec:ja nie jestem mistrzem jazdy tylko ja w porsche przy 250 jestem bardziej relex niz on ktory trzyma kierownice jak w ciezarowce..
|
|
Góra |
|
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 14:20 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
gta77 napisał(a): -jaki by on nie był sportowy i wypasiony to dalej pozostanie golfem których na ulicach jest jak mrówków
no własnie to jest teraz najwiekszy problem tego auta - jego buda jest zbyt pospolita. Chociaz Sirocco juz nie koniecznie.... aczkolwiek i tak jest podobna do Golfa.
Jak WV zapakuje tego Golfa R w bude Porsche (bo wkrotce ma wyjsc tanszy segment porsche o poj. 2 L) to sukces murowany - dodadza pare bajerow od porsche + niech zrobia troche wyzsza cene za logo porsche i sukces murowany
Tylko kto wtedy kupi zwykłego caymana jezeli jego parametrów nie podniosą a od ostatniego FL Caymana i Boxtera nie minął nawet rok.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 2.12.2009, 16:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Duża moc i napęd na przód, dodatkowo cała masa na przodzie
Nie dziękuję bardzo
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 16:35 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
jurek968 napisał(a): Duża moc i napęd na przód, dodatkowo cała masa na przodzie )
Golf R ma naped na 4 koła...
Na przód to ma Focus RS
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.12.2009, 18:11 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No niby ma napęd na 4 koła. Ale tył dołączany w razie poślizgu przednich kół. Najnowszy Haldex działa już nienajgorzej, ale to wciąż nie stały napęd 4x4.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 2.12.2009, 18:44 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
no, jak się zaczynają porównania golfa z Porsche to już się robi smutno
ale najważniejsze że akcyza jest niska
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 2.12.2009, 19:01 |
|
|
|
Góra |
|
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 19:15 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
[admin: usunięto] napisał(a): Najgorsze jest to ze Golfiarze beda nasze autka brac i sie wysmiewac ee no własnie troche to bedzie wygladac jak "tani" Golf zamiecie spod swiateł nie jedno Porsche ktore kosztuje jeszcze raz tyle Marion napisał(a): no, jak się zaczynają porównania golfa z Porsche to już się robi smutno ...
smunto, smutno bo kiedys to takie auta wyraznie ustepowały porsche - teraz to wszystko tak idzie do przodu ze przescigaja, kosztują połowe i palą dużo mniej. Osobiscie moge mie auto ktore pali wiecej ale chce miec za to lepsze parametry bo jak mam miec auto ktore pali 1/3 wiecej jest dużo droższe i słabsze to bez sensu.
Na razie wymiany na Golfa nie przewiduje ale ciekawostka taka ze ostatnio Hubert Urbański ktory ma/miał Porsche Caymana kupił sobie Forda Focusa RS.
Jak Porsche nie wzmocni swoich modeli to bedzie lipa - kupic porsche i na swiatłach przegrac z Golfem
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 2.12.2009, 19:21 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
osobom znanym można zapłacić i wtedy będą jeździły tym czym im każesz bo z tego żyją.
jak odpowiednio dużo zapłacisz do będą jeżdzili w lato na nartach konkretnej firmy po autostradzie i to z nadmierną prędkością
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 2.12.2009, 19:36 |
|
|
|
Góra |
|
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 19:40 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
Marion napisał(a): osobom znanym można zapłacić i wtedy będą jeździły tym czym im każesz bo z tego żyją... no tak ale mozna to tez interpretowac inaczej - moze caymana Hubert dostał by jezdzic dla reklamy a Focusa RS kupił bo chciał. Raczej predzej to Porsche jest firmą ktora predzej moze płacic za taka reklame niz Ford. Roznie to mozna interpretowac bo jak jest to wie Hubert Moze oba dostał dla reklamy a moze oba normalnie kupił. [admin: usunięto] napisał(a): Odpowiedz jest jedna, czas na TURBO 911 nowe lub klasyczne i wtedy Golfy zostaja z daleka od nas
Tak fakt wtedy by na pewno zostały w tyle, ale czy warto ?
Cena Golfa R w PL - to ok 31.500 tys euro
Cena Porsche Turbo w PL to 178.535 tys euro
Prawie 6 Golfów R mozesz za tą przyjemnosc kupic.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.12.2009, 20:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A próbowałeś kiedyś jeździć sześcioma samochodami naraz? Hubert Urbański ponoć kupił sobie też 993 Turbo. A przywoływany Focus RS autem fajnym jest niewątpliwie. Trochę czasu Fordowi zajęło dojście do osiągów Carrery z 1991
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 2.12.2009, 20:05 |
|
|
|
Góra |
|
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 20:08 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
6 na raz nie miałem bo to Polska a nie USA (chociaz w USA po 6 samochod to raczej tez mało kto ma - przewaznie maja po 3-4, sporotwy, rodzinny, dla żony i ewentualnie dla dziecka
W PL chyba wolał bym miec 1 samochod a reszte przeznaczyc na inne przyjemnosci
|
|
Góra |
|
por1
|
Napisane: 2.12.2009, 20:10 |
|
Dołączył: 27.07.2009 Posty: 234
|
[admin: usunięto] napisał(a): ale Porsche zawsze bedzie Porsche a Golf zawsze Golf i nie ma co juz porownywac bo nigdy golf nie da tyle frajdy z jazdy oraz dobrego samopoczucia jak nawet wolniejszy stary klasyczny prosiaczek.
niby tak ale ostatnio czytałem ze PDK to praktycznie kopia skrzyni Volkswagena DSG.
Pozatym nie zapominaj kto przejął Porsche.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|