Witaj przyszły posiadaczu pojazdu słusznej marki jaką jest
Co do owych mocy ( 405 ucy ) to niechce mi się wierzyć , a odnośnie układu hamulcowego najlepszym rozwiązaniem ( podpowiada mi praktyka i wiedza innych kolegów ) będzie zwyła tarcza i klocki w zacisku 6-8 tłoczkowych ze spiekiem ceramicznym
W praktyce wygląda to tak :
- tarcza i zacisk ceramiczny jest ok' dopóty dopóki nic się w eksploatacji nie dzieje , typu - wyjeżdżasz poza tor np. w piasek lub kamienie i robi się dupa
( dostaje się małe ziarenko kamyczku pomiędzy tarczę a klocek i kilka k. euro w plecy
) i pomiędzy bajki możesz włożyć , że ceramicznych nie przegrzejesz
Zdecydowanie polecam zaciski czerwone bo żułte to jedynie szpan
i nie ma przełożenia na wyniki - no chyba , że finansowe
co do ceny auta to myślę , że jest okazyjna i proponuję wydać parę groszy by sprawdzić dokładniej , bo z okazjami ( podpowiada mi praktya ) różnie bywa , a najczęściej to jakaś ściema
co do moich dywagacji odnośnie hamulców to jeśli czasami będziesz chciał się pościgać a przede wszystim pojeździć na torze to natańszym i zarazem najlepszym rozwiązaniem będą hamulce " zwykłe " - no nie ceramiczne w każdym bądź razie
P.s. życzę dobrego zakupu i mam nadzieję do spotkania na jakimś spocie - chętnie przetestuję te kuce
Pzdr