Trafiłeś i kupiłeś czy trafiłeś i chcesz sprawdzić przed zakupem? Jedenastka dobrze się sprawdza jako daily driver, i te dwa miejsca która sprawiają że można zapakować rodzinę są bardzo często tutaj na forum argumentem który przechyla szalę w stronę 911 - dobry wybór
Po 996 tts kupilem dwa lata temu 997tt s-chrono w manualu. Jestem zadowolony ale w marcu '17 konczy sie gwarancja a 991 jeszcze mnie nie kusi... Wiec profilaktycznie szukam "wsparcia" w razie awarii
997 turbo z manualu jeszcze na żywo nie widziałem. Skoro piszesz że gwarancja się kończy, to zakładam poliftową wersję? To już prawdziwy rodzynek, bo 99% to raczej skrzynia pdk. Gratulacje Chętnie obejrzymy jakieś zdjęcia
Po 996 tts kupilem dwa lata temu 997tt s-chrono w manualu. Jestem zadowolony ale w marcu '17 konczy sie gwarancja a 991 jeszcze mnie nie kusi... Wiec profilaktycznie szukam "wsparcia" w razie awarii
Czemu tak sceptycznie podchodzisz do auta? Aż tyle awarii miałeś na gwarancji?
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Akurat turbo jest bezawaryjne, więc brakiem gwarancji bym się nie martwił. Rozumiem, że to rocznik 2007, skoro nie da się przedłużyć gwarancji? To by oznaczało silnik 3.6, czyli jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy wśród wszystkich jednostek Porsche.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników