Autor |
Wiadomość |
kacper
|
Napisane: 22.09.2014, 9:44 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
nasza baza
jeszcze chwila i będzie szeroko i fmodelowo
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 22.09.2014, 16:20 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Taki ładny czarny chcecie psuć, kroić, pstrokacić
Oj, fajną zabawę sobie wymyśliliście...może nawet trochę zazdroszczę, życząc wiele radości z efektów ...ale jak ja bym takie coś zrobił...to na pewno nie tylko dla bajeru...takim czymś trzeba się pościgać !!!
Silnik na gażnikach to samo clou takiego auta...
Mam długie wałki.....dłuższe jak standardowe 964, no tak, ale prawy bez napędu wspomagania....
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 22.09.2014, 16:28 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Kolor nie jest czarny tylko ciemno szary
Mamy też w zapasie motor 3,3 turbo z turbiną k27 co przy doładowaniu 1-1,1 powinno dawać około 360 kucy z wydajnieszym intercoolerem i zmodyfikowanym wydechem
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
tomislaw5
|
Napisane: 22.09.2014, 20:49 |
|
Dołączył: 9.11.2012 Posty: 234 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 358
|
No to pospieszcie się . Bieszczady już niebawem.
_________________
G50 3.2 965 993tt
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 22.09.2014, 23:05 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
do takiego stylowego auta to tylko MOTEC albo inny standalone
pojedyńcze przepustnice
billet heads
większe zawory
ambitne wałki ???
gażniki trochę passé mimo, że mocy dają
jakiś Ohlins czy Penske
kute BBS'y ?? tarcza 320?
krótszy magiel
8:32? trochę płytek w LSD ? stalowe synchro?
w "podobnym" projekcie widziałem po prostu skrzynię na kłowych z Gt3 - może to opcja. Ładny wysoki lewarek na linkach - zabawa.. chyba, że iść w sekwencyjnego Sadeva
a no i carbon maska/klapa drzwi
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 23.09.2014, 0:02 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
chris napisał(a): Kolor nie jest czarny tylko ciemno szary Mamy też w zapasie motor 3,3 turbo z turbiną k27 co przy doładowaniu 1-1,1 powinno dawać około 360 kucy z wydajnieszym intercoolerem i zmodyfikowanym wydechem
I co..to jak byście założyli, to też z motekiem ? Też tylko na "codzień" ??? Nic, a nic na tory ???? Róbcie, a róbcie i 400...ale do licha, żeby zejść poniżej 1.50 (w Poznaniu)....albo wygrać jakiś rajd (Żubry?) !
Mam sąsiada, który swego czasu pokazywał tu na Forum takie ponad 400konne turbo..(miałem przyjemność sprawdzić "od świateł do świateł" szok!!!!)..na Ułężu kiedyś "pluł" ogniem i co...gdzie to auto ??? Ktoś wie ? Jaki pożytek z czegoś takiego. Sorry, ja jestem zwolennikiem..racjonalnych działań ale trzymam kciuki, bo zapowiada się cudnie.....ciekaw byłbym konfrontacji z RSR-em, repliką o której wspominałem...
A krótszy magiel, o którym Marcin wspominasz ? A Boże broń ! Toż jak to monstrum kopyta dostanie, to jak zawinie, jak pociągnie....byłoby żal !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 23.09.2014, 9:13 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Jak pisałem wcześniej TO autko nie jest na tor
Czy jest irracjonalne -może ale............
Dla zainteresowanych możemy zrobić autko na zamówienie z carbonowymi elementami /maska,klapa,dach,poszycia drzwi,zderzaki,krzesła /torowe zawieszenie ,hamulce,i motorem z całym mnóstwem kucyków.Singera Cosworth ma tylko 400
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 23.09.2014, 9:31 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
no ja wiem, że nie na tor
ale skoro:
"finał będzie ligowy że tak powiem "
to Motec i trochę drogich gadzetów MUST
400 z wolnossaka...wiec ...
powodzenia, trzymam kciuki i czekam na efekty!
ps
aha
dla zainteresowanych
TEŻ MOGĘ ZROBIĆ
jakby była kolejka i tłumy
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 23.09.2014, 9:57 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Duc748 napisał(a): ps aha dla zainteresowanych TEŻ MOGĘ ZROBIĆ jakby była kolejka i tłumy
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 23.09.2014, 10:05 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
fajnie sobie gadacie
idę dalej młotkiem tłuc
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 23.09.2014, 10:32 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Wybór specyfikacji to indywidualna sprawa inwestora. Bardzo mi się podoba malowanie !
PS. Singer też bardzo mi się podoba…
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 24.09.2014, 15:46 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Przy okazji tego projektu jak i Singera wytłumaczcie mi ten fenomen, że przerobienie nowszego modelu(964) ma starszą wersję(z 1964) i to na nowoczesnych częściach jest hiciorem i podoba się szerokiej publiczności ( w tym mnie ) a w drugą stronę np przód od 997 w modelu 996 to wiocha a przeróbka 964 w górę czyli 993 to obciach ?
Co jest takiego w Singerze, że gwałt na oryginalności jest tolerowany i pełen zachwytu?
_________________
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 24.09.2014, 16:43 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Darek,
Moje trzy grosze:
Singer jest świetnie zrobiony, w całości i detalu. Efekt końcowy powala (mnie przynajmniej)
A klasyczne 911 to ideał więc powrót do źródeł z nowoczesną techniką TAK ale tylko z gustem a to już trudne.Bardzo trudne - można łatwo zrobić maszkarona:)
Kilka firm robi "podobne" zabawki do Singera ale póki co ja nie znalazłem niczego tak dobrze zrobionego jako całość jak Singer i tu jest odpowiedź.
Całość gra idealnie. ( choć znam kolegę który się ze mną nie zgadza:))
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 25.09.2014, 9:44 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Nie próbuję konkurować z singerem -to jest pierwszy taki projekt a i budżet przewidziany jest ułamkiem kosztów singera /koszt przeróbki to około 350 000$/ Robimy wzorując się na singerze wg własnych pomysłów
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 3.10.2014, 14:26 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
W temacie - ciekawych przeróbek 964:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 3.10.2014, 14:27 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 4.10.2014, 12:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
to 964 ?
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 4.10.2014, 17:32 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 4.10.2014, 17:54 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 5.10.2014, 22:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
...jeżeli to 911sc to - to jest ( ze względu na wagę ) predator ....
co za przyjemność z jazdy. ..w mieście od świteł do świateł -
nie widzę przeciwnika...
w sumie o to właśnie chodzi o przyjemność z jazdy - i po to jest ten projekt z tematu tego wątku
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|